Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

tirsdag, 16. december 2014, 09:25

Forfatter: tinkerofagg

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Tidligste gode minde var da vi holdt "storjul" hos min mormor og morfar hvor mine fætre, kusiner, onkler og tanter også var der. For os børn var det fantastisk at fejre jul med andre børn. Det har nok været en smule stressende for de voksne at holde styr på os, men de var jo også flere om det. Og så min mosters honninghjerter, et til hver med navn på der med røde bånd var blevet hængt på juletræet. Et hyggeligt alternativ til slikgnaskeriet efter gaveåbningen.

tirsdag, 16. december 2014, 09:17

Da jeg for første gang skulle hjem til min dengang helt nye kærreste fra København til vestjylland. Vi havde mødtes et par måneder tidligere, men på grund af arbejde, eksaminer etc etc var det kun blevet til telefonkærsterier ud over det aller første møde hvor telefonnumrene blev udvekslet og der bare var et eller andet særligt ved den pige. Hele køreturen i sammen med en kammerat og hans bror til jylland, snevejret der trak køreturen ulideligt ud. Spændingen om det nu også var noget når nu vi i...

tirsdag, 16. december 2014, 09:09

Mit bedste nyere minde var da jeg stod iført snemandstøj og sne til knæene og slog på taget af vores hus med en teleskop stang. Lyden idenfor hvor mine 2 drenge pludseligt blev helt tavse og begyndte med ivrige visken at fortælle hinanden at NU kom julemanden. Den lyd og de ansigter var hele julesnuen værd

torsdag, 4. december 2014, 13:31

Nyt bundkort

Et nyt bundkort. Har en SSD disk som skulle have hjulpet perfomance stående på hylden. Den kræver SATA 2 som mit gamle kort ikke understøtter. Æv

onsdag, 3. december 2014, 11:22

WoW collectors edition

Min kone gav mig collectors edition af WoW tilbage i julen 2004. Pakken var godt nok lidt tynd da det var en preorderkvittering. Noget som hun nok senere fortrød

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.