Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 197.

fredag, 15. december 2017, 04:49

Forfatter: SvenBent

Pc ville ikke starte.

blev sgisme da ogsaa lige lidt rundtosset der

torsdag, 14. december 2017, 18:45

Pc ville ikke starte.

-Dit bios batteri er 100% ligegyldigt for opstart af din computer. Du kan starte pc uden bios batteriet er i dem. - Biosbaatteries eneste function er at lever stroem til din cmos lager som inderholder din bios indstillinger ( men ikke biosen). - Bios batteirt er kun noedvengit nar din maskine er i G3 tilstand. aka mekanisk slukket. dvs nar du har fratager kablet eller slukket bag paa psu'en. slukker du blot foran paa computern eller vaelgt sluk i windows. saa hiver din maskine stadigvaek stroem ...

torsdag, 14. december 2017, 05:24

Strømforsyning skyld i at pc bliver ustabil

Citeret fra "Michael90" Hej herinde nogen der kan fortælle mig om det kan passe at ens pc kan blive ustabil pga psu- Ja det er ganske umuligt. Spoerg dig selv dette spoergsmaal. Kan det passe at en stromforsyning skal virker. hvis ja saa kan det ogsaa passe at der er noget galt hvis den ikke virker.

tirsdag, 12. december 2017, 13:46

Bottlenecking

Citeret fra "ShoutingSeeker" Kommer an på hvilke titler du spiller. I rigtig mange nye(ere) AAA-titler er det din CPU som er flaskehalsen. Men du vil stadig opnå et markant ydelses-boost, hvis du opgraderer til et Gtx 1070. Glemte at give dig en +1 for dette

tirsdag, 12. december 2017, 13:43

Bottlenecking

Citeret fra "The Brain" http://thebottlenecker.com/ En absolut ubrugeligt sider fra en person der ikke forstaar hvordan flaskehalse opstaar til folk der slet ikke har en ide om hvordan en computere virker. Please lad vaere at anbefale en saadan misvisning og misinformation. Den side vil anbefale stoere grafikkort til at koere 7-zip komprimering. det kan du vel got se ikke passer. Uden at tage software load i beregning kan du ikke vide hvor en flaskehals er, praecist som ShoutingSeeker siger. @O...

fredag, 27. oktober 2017, 06:45

kan nogen hjælpe mig

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "Rafal Pyszko" så er det da hurtigere at køre memtest86 eller windows indbygget memorytest Absolut en omgang Memtest i DOS. Men jeg ville stadigvæk teste hver enkelt klods separate hvis en fælles giver fejl. Kender ikke til en memtest der koere i dos -- edit --- ah det er saa ikke sandt. docmem koere i Dos. men har ikke kunne finde en version af det de sidste 3 aars tid.

torsdag, 26. oktober 2017, 19:57

kan nogen hjælpe mig

lihe en anbefaling til ikke at bruge windows indbygget ram test Den er varediloest den er absolut det vaerste program til at finde fejl jeg har testet. Selv maskiner der ikke kan starte windows og/eller kommer med grafiske fejl pga ram fejl kan den ikke finde fejl paa. Jeg er utroligt overrasket over hvor elendig den klarede sig i mine tests men jeg er helt enig med at det er smartere at koere en ramtest end at begynd at rode med at hive blokke ud. og vaesenligt nemmere. memtest86 fra passmaark ...

torsdag, 19. oktober 2017, 21:52

Hvad er jeres erfaringer med trådløse hovedtelefoner?

har lige koebt 2x plantronics gaming set P80 for 9dollars hver. det er ok i lydkvalitet og bestem ebedre en forvente af et 9 dollars headset. Desvaere er lyden i micofonr daarligere end det er i mit webcam hvilekt var grunde til jeg koebet dem. men for 9 dollars er det ikke skidt. havde jeg betalt fuld pris havde jeg nok vaeret skuffet

lørdag, 7. oktober 2017, 04:03

Skramlet starter ikke!

Hvis du mis taenker powerknappen er defekt elelr sat forkert. saa taend computer med en skruetraekker. Saa har du hurtigt udelukket knappen

lørdag, 7. oktober 2017, 02:43

I7 7700k - delid?

Citeret fra "RAC" Hvis du slår HT fra i BIOS, (hvis du ikke skal bruge det) så er der nok 10-15 grader at hente der. HT/SMT giver kun mere varme naar de bliver brugt til noget. saa de 10-15grader er kun naar de hjaelper til at forbedre performance. Sa hvis man ikke kan bruge HT er der heller ingen grund til at slaa det fra for varmen skyld.. der kan dog vare grund til at slaa det fra for performancen skyld

lørdag, 30. september 2017, 01:21

Har jeg en Bottleneck ?

Check for CPU flaskehalse iht til denne guide Her vil jeg så gerne have en Tweak version, da vi ikke vil garantere Hwt er oppe Dit bf1 screenshoot kunen indikeret CPU flaskehals og evt noget baggrund cpu load ligesaa. BF1 har omring 5 cpu tunge traade og dit total forbug ligger paa 571% af en core. saa bestemt et meget hoejt cpu brug jeg kender ikke GTA V's natal af cpu tunge traade men der ligger du paa 316% af en core. saa hvis GTA V har 4 threads eller derubder kunen det ogsaa tyde paa CPU fl...

tirsdag, 26. september 2017, 13:57

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

Quake 1 Quake 3 ARena Unreal tournament 2004

søndag, 24. september 2017, 10:36

Opdateret Windows 7 SP2 (DK/US) ISO

Septembers udgave English https://drive.google.com/open?id=0B6va8E…REJyd1l0TWxvSDA Danish https://drive.google.com/open?id=0B6va8E…Vk9vbDZxb2hVcTQ

tirsdag, 19. september 2017, 08:12

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Citeret fra "HerrMansen" Jeg mener ikke WoW tillader nogen form for interessante launch parameters * WoWWiki * . Hvad angår Windowed Fullscreen aka. Borderless, mener jeg ikke der er en mærkbar forskel i FPS længere, og mere vigtigt tillader det dig instant-alt tabbing. jeg kunne heller ikke umiddelbart ved quick googling finde noget. Hvilket saa stillet spoergsmaal tegn ved om hvorvidt og hvorfor. OP marekde en forskel efter at putte command line parametre ind. Hvis vi kan udelukke de parametr...

mandag, 18. september 2017, 04:22

Bare en sidenote: "-high" skal vare understoeet af programmer. det er en besked du sender til programmer og ikke til windows. Saa bare fordi det goer noget i CS:GO er ikke det samme som er at det goer noget i wow. Jeg ved ikke om Wow har -high parametrens. Folk der spiller wow kan bedre svare sig paa dette. Vindue full screen kan have en ret begraense effekt paa din performance. det er dog ikke saa slemt mere ( eller ogsaa har jeg bare ikke bemeraket det saa meget paa det sidste), men jeg vil do...

lørdag, 16. september 2017, 06:42

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret fra "Razorblade" Tror ikke der sker noget ved at sætte pci-e stikket i bundkortet, det er jo 12 volt til både mb og gfx, med mindre der er byttet rundt på + og - Ikke for at være fræk, men har du tændt for kontakten bag på psu'en, kender et par stykker der har lavet sådan en fejl 40 nu har jeg ikke bygget maskiner de sidste 6 måneder. men jeg mener bestem at 12v til bundkorter og til PCIE er omvendt. så 12v går til ground og omvendt -- edit -- Jep jeg huskede ikke forkert

lørdag, 16. september 2017, 06:40

Citeret fra "Smilodon505" Citeret fra "Gammelskole" Prøv at set dine indstillinger til WoD Ultra (7) og ikke 10, dernæst se om din render scale under advanced settings er sat til 100 og ikke 200, det sidste dræber grafikkortet ret meget. Jeg køre desuden med en låst fps på 100. Jeg ser få dyk i de settings i 1440P Jeg har en 6700K clocket til 4.6GHz kombineret med et 1080Ti kort. Skærmen er en Asus ROG Swift PG279Q. Tak, Det hjalp lidt. Fik min FPS til at stige til omkring de 80.. Så gik jeg in...

lørdag, 9. september 2017, 08:35

musematte proportioner

Jeg overvejer at faa et serie muse maatter produceret. men er sgisme lidt usikker paa hvilket male forhold jeg burde gaa efter. Saa giv frisk lidt input om hvad du syndes er optimale maale forhold brede/dybde paa en muse maatte

fredag, 25. august 2017, 07:17

i7 7700k høj temp

Et tip til at skrue ned for temp at aat skrue lidt ned for CPU PLL voltage hvis du har valgmuligheden for det https://communities.intel.com/thread/112262 men derudover tror jeg ikke du skader din cpu. din cpu vil begynde at drosle ved en lavere tempeature end der skader den. Jeg har haft cpu'er op og kore paa over 103 graders. jeg ved ikke hvor varm den var der intel maale sensor ikke kunne reporter hoejere og begyndte at give mig negative temperatur maalinger. jeg kunne kun faa den derop fordi ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.