Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 15. december 2012, 01:02

Forfatter: nano

Z77 ITX, Asus vs Gigabyte

Jeg står og er i tvivl om, om P8Z77-I Dlx er de 400Kr værd over Gigabyte's Z77N. Er der nogen der har noget erfaring de kan dele?

tirsdag, 18. september 2012, 19:09

Nyt mekanisk keyboard

Jeg har brugt et Filco Majestouch i snart 2 år, med sorte blake taster, da man dengang jeg købte det ikke kunne få dansk layout. Det er det bedste tastatur jeg nogensiden har haft, og hvis det går i stykker, køber jeg uden at tøve et mangen til. Jeg har MX Blue switches, de larmer, men man vender sig meget hurtigt til det, og jeg tror næsten ikke jeg kan undvære lyden mere

torsdag, 9. februar 2012, 18:27

Relativt stor kasse med vand, godt og blandet

Glemte at få slangen med på billedet før jeg pakkede pakken. 1200PP Send en PM hvis nogen er interesseret det er der nok størst chance for jeg ser.

mandag, 6. februar 2012, 01:36

Relativt stor kasse med vand, godt og blandet

Kassen indeholer blandt andet: PA120.3 brugt men 100% i orden! + Thermochill fangrill, neopren gasket og thermochill Shroud DDC1T Plus med PetrasTech DDCT-01s DDC Top Acetal og std. top. Pumpen og toppene er næsten ubugt Swiftech Apogee GT Swiftech MCW30 EK 150ml res Et par meter Tygon R36 noget ubrugt og noget brugt, 12mm En blanding af DD, EK, Swiftech og nogle helt trejde og fjerde fittings i forskellige størrelser men hovedsagligt 12mm Jeg har ikke overblik over hvordan det ser ud med div. m...

lørdag, 8. oktober 2011, 18:57

S: DDC 1T Plus + PA120.3

Sælger en DDC1T Plus med Petras DDCT-01s top + original top. Købt hos coolerkit for nogen år siden men tæt på mint condition da det ikke kørte mere end et par mdr inden jeg efterlod den hos de gamle pga. plads mangel i min lejlighed. Ny pris for begge dele ligger på en små 800kr hos coolerkit, så HBO 500Kr PP for begge dele. Kan også hentes i Thisted. Derudover har jeg en Thermochill PA120.3, brugt i samme omfang som pumpen, med TC Neoprene Gasket NG140.3, TCl FG120.3 Fan Grill, TCl Performance ...

lørdag, 8. oktober 2011, 18:34

V: Vandkøling

Tingene der var på listen kommer op en af gangen i tagt med at jeg finder mount kit's osv til dem da jeg simpelthen mangler for mange skruer og fjeder til blokkene til jeg syntes jeg kan være bekendt og sælge dem.

lørdag, 8. oktober 2011, 18:27

DDC

PM

lørdag, 8. oktober 2011, 01:27

V: Vandkøling

Har fået hvad jeg skal bruge.

fredag, 7. oktober 2011, 02:51

S: 2x 480GTX, Intel Q6600, Noctua NH-D14, Zowie musemåtte

Citeret Oprindeligt indlæg af Blackbrizz 2200 for begge Det kan godt være han slipper for at sende 2 pakker men du byder 450kr under det tror jeg sq ikke bliver aktuelt.

fredag, 30. september 2011, 23:41

S: Q9450, 8GB RAM, Vandkøling

150 afhentet for Q9450

tirsdag, 27. september 2011, 16:38

Ekstra beta key?

Jeg ved udemærket godt hvad jeg får og hvad jeg er tvunget til at leve med. Og der er keys man kan aktivere så please, hvis der er en der ikke har tid til at game eller har en ekstra så er jeg klar! -> PM

lørdag, 24. september 2011, 12:21

Ekstra beta key?

Er der en venlig sjæl der har 2 beta keys, eller måske bare en de ikke har tid eller lyst til at bruge, så vil jeg med enorm glæde tage imod en/den så jeg kan komme igang allerede den 27.

fredag, 1. april 2011, 15:35

ThinkPad X200

Prøver lige her også. http://www.dba.dk/ibm-x200-226-ghz-4-gb-ram/id-72795303/

onsdag, 16. marts 2011, 02:15

Sony Walkman HD5

Tja det er jo ved at være en gammel satan, men er der nogen der har en Sony Walkman HD5 liggende, meget gerne i rød og i KBH?

tirsdag, 15. februar 2011, 14:06

S: QX9770 nu i dele SOLGT

Det UD3P! Tager jeg gerne for 400. Hvor præcist i KBH befinder det sig, er selv bosat i 1319 og kan hente alle dage før kl.15 (eller efter 22) og torsdag fredag hele dagen.

tirsdag, 15. februar 2011, 03:21

K: 2x2GB DDR2, UD3P

Jeg har lige en føler ude omkirng et sæt 2x2GB DDR2 ram, gerne mushkin. Derudover vil jeg da ikke stå af vejen for et P45-UD3P til en god pris. Gerne så tæt på indre KBH som muligt Nogen der har noget interessant til en billig penge? EDIT: Jeg har foresten 2 sæt 2x1GB ram som evt. kan indgå i en byttehandel hvis det har interesse. Det drejer sig om et sæt Crucial Ballistix PC-8500 2x1GB (D9MGH) og et sæt OCZ PC-8500 2x1GB SLI Edition (også D9MGH).

torsdag, 25. november 2010, 14:20

Natarbejde

Det er måske lidt et longshot, men here we go Jeg er flyttet til København fra Jylland/Thy og leder desperat efter et job. Jeg er meget interesseret i natarbejde på lager eller what not da jeg er noget af en natteravn. Er der nogen der er arbejder et sted eller kender nogen der mangler en frisk ung mand til arbejde om natten? Jeg sender gerne en rigtig ansøgning og CV hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning. Andre ledige jobs har også interesse.

søndag, 3. januar 2010, 11:49

DFI JR P45, DOQ P35 DQ6 og forskellige ram

For det første har jeg været 2mdr i Tyskland og kun haft mulighed for at se på tåden via min 6300 og den gidder jeg altså ikke skrive indlæg på, og ja det er nok for dårligt jeg ikke skrev en enkelt besked der forklarede manglende respons, men sådan er det nu engang. For det andet er det ikke for sjov tråden blev langt i vudering og ikke i salg. Jeg er igang med en større oprydning så hvis folk stadig er interesseret, kommer der måske en tråd op engang næste weekend når jeg kommer hjem og får fu...

torsdag, 3. december 2009, 15:29

Twitter hjælp

Yes!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.