Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 26.

torsdag, 8. september 2016, 16:50

Forfatter: thorbjornskak

En optimering af PC system. Evt et GTX 1060 eller 1070.

Jeg må indrømme at jeg overvejer kraftigt at købe GTX 1070 fra gigabyte. Udover det så sparer jeg måske op til dette cpu sæt som er fra proshop. Hvad siger i til det sæt?` https://www.proshop.dk/Bundkort/ASUS-Z17…AM-ATX-/2564022 Der er et hav af grafikkort fra forskellige producenter. Men tænker umildbart dette her? https://www.proshop.dk/Grafikkort/GIGABY…ING-8GB/2552854

onsdag, 7. september 2016, 23:33

Ja jeg kunne også læse mig til at ddr3 frem for ddr4 ikke ville gavne mig meget i gaming. Medmindre jeg redigere videoer samtidig. Hvilket jeg ikke gør! :p Kom til at tænke på at en opdatering fra 8gb til 16gb. Er det ikke overkill i forhold til gaming og standard browsing osv? Tænker umildbart at smide pengene i et nyt grafikkort i stedet? Min PSU kan godt køre flere blæsere, samt sådan en custom kontroller der? Nu tænker jeg selvfølgelig på om lortet brænder sammen?

onsdag, 7. september 2016, 22:22

Det er smart med sådan en splitter der! Custom blæser lyder også som en plan. Hvad kan et Custom blæser være for en art? Mit budget er ikke alt for vigtigt vil bare gerne kunne køre blandt andet the witcher 3 på ultra og det nye bf1 med over 60fps. Skal selvfølgelig ikke være et kort til 5000kroner. Har i et billigt alternativ i forhold til bundkort, så jeg kan køre DDR4 ram i stedet for DDR3 som jeg har nu. Selvfølgelig hvis den upgrade ville kunne betale sig. Ram koster jo ikke alverden.

onsdag, 7. september 2016, 21:10

Jeg står i den situation at jeg gerne vil opgradere min computer. Da min viden om computer hardware er faldet drastisk igennem de seneste år. Søger jeg nu herind for at få lidt hjælp. Jeg er på udkig efter en evt. opgradering af mit system. Nuværende system. Processer: Intel Core i5-4950 Ram: HyperX fury DDR3 8GB Grafikkort: Geforce gtx 770 directcu ii oc 2gb PSU: Xfx pro 550W core edition bundkort: B85M-G Socket-1150 Jeg er træt af at mit bundkort kun har 2, 4pin blæser indgange. Ville gerne ku...

mandag, 2. november 2015, 20:01

Opgraderingsmuligheder i forhold til nuværende hardware?

Så det jeg kan forstå er at den opgradering jeg skal gå efter er ny GPU og en ssd? Vil en SSD endelig have noget effekt i spil udover loading tid? Har du nogle muligheder på en GPU som mit system ville udnytte fuldt ud?

mandag, 2. november 2015, 18:12

Det er måske mere en GPU med 4GB vram i stedet for 2 jeg skal kigge efter?

mandag, 2. november 2015, 18:11

Jeg spiller i 1920/1080 24 tommer. Overvejer at skifte skærm til en 27 tommer. Når jeg bruger siden canyourunit.com siger den det er min cpu der halter samt GPU. Ville det ikke være bedre med en i7 eller i5 6500 eller en med 4ghz?

mandag, 2. november 2015, 17:16

Jeg står i den situation, at jeg ville høre dem der ved noget mere omkring specs angående hardware osv. end mig selv! Derfor spørger jeg jer! Udfra mit nuværende system, hvad kunne så være godt at opgraderer. Tænker selv at det der begynder at halte er min CPU og GPU? Har forresten overclocket min GPU med dens standard program som medfølger. Dog køre den ikke som jeg godt kunne tænke mig, i forhold til ydeevne. Skifter snart min harddisk til en SSD (samsung evo 250GB)! Angående spil så handler d...

tirsdag, 9. september 2014, 20:18

Computer køb/Ny gaming computer

Okay så tænker jeg ikke mere over en i7

tirsdag, 9. september 2014, 20:12

http://topdata.dk/product.asp?product=9194 http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-oc.html Ikke at det skal være den ene eller den anden eller en helt tredje. Tænker at topdatas er den bedste, kan altid selv smide en SSD i.

tirsdag, 9. september 2014, 20:00

I forhold til en i5 og en i7 Intel processer, er det noget at bruge penge på en i7? I forhold til at købe en SSD fremfor en std harddisk?

tirsdag, 9. september 2014, 19:55

Ps4 eller ny gaming computer

Den besked referere også til min anden tråd som blev oprettet for et par dage siden. Der kan i se de specifikationer jeg har sat.

tirsdag, 9. september 2014, 19:46

Ja det var i det jeg tænkte. Men kæft det er svært at finde en computer man er tilfreds med! Ved selvfølgelig godt at man ikke kan få High end for de mønte jeg kaster med. Men alligevel som sagt er det allervigtigste spil for mig spil som AC unity og den slags vil jeg gerne kunne spille på et 42-50 tommer tv med omkring de 60fps. Hvordan ser det ud hvis jeg selv skulle samle den, hvor meget mere ville jeg kunne få ud af det? 😊

tirsdag, 9. september 2014, 19:04

Har hørt i en video at pga hardwaren der er i en ps4 så vel den ikke kunne følge med på markedet efter blot 2 år, da den køre på 30fps og det er ikke reelt i forhold til de nye spil der kommer? Kan det passe at den ikke kan følge med og bare ender i glemmebogen. Selvfølgelig bare en video og holder mig stadig kritisk, derfor spørgsmålene

tirsdag, 9. september 2014, 18:56

Har kigge lidt på den til 6.199kr, hvad er forskellen i ydeevne i forhold til den lidt billigere? Og har du selv erfaring med topdata. Er det evt muligt at indsætte en ssd harddisk i den istedet føler tit det er det som er et problem i forhold til de nyere computer, de mangler tit en ssd?

tirsdag, 9. september 2014, 18:46

Okay men er ikke så meget for selv at samle da det er ved at være længe siden. Har du evt nogle samlede bud? 😊

mandag, 8. september 2014, 16:08

Okay, hvad for nogle alternativer kan i så komme med?

søndag, 7. september 2014, 22:14

God aften tweakers! Ville gerne have nogle informationer omkring en ny gaming computer. Jeg søger en computer som kan spille spil som AC unity, BF4, Watch dog, Skyrim på ultra, og andre spil i disse genre. Jeg har selv bygget min egen computer for 7-8 år siden, så det skal helst ikke være noget man selv skal samle. Som sagt ville jeg gerne have en mulighed for at køre disse spil og evt med mods som øger grafik osv. på gode fps. Det jeg primat vil bruge den nye computer til er gaming, det er ikke...

torsdag, 4. september 2014, 16:29

Er det i samme pris klasse som en normal pc og får man samme egenskaber og kvalitet som ved at købe en normal computer. Altså fordi den er lille er den så os dyre at få med samme hardware?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.