Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 285.

tirsdag, 6. februar 2018, 14:17

Forfatter: kaizer

Excel hjælp søges

Hej Alle. Er ikke en haj til excel, og jeg ved ikke hvordan jeg skal søge/google dette problem. Så jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe. Jeg skal have lavet en hulens masse labels til nogle varer der ligger på lager. Selve lagerstyringen foregår i excel, og lagerlisterne er bygget op således: Kolonne A = Varens Navn Kolonne B = Varens varekode Kolonne C = Leverandørens varekode Kolonne D = Lagerlokation (+mange andre info som ikke er relevant i denne sammenhæng) Der er så ca. 300 linier ned med v...

torsdag, 1. februar 2018, 14:10

AMD Ryzen 7 1800x lag

sikkert dumt spørgsmål, men er ALLE drivere opdateret ? Er det noget så banalt som din internet forbindelse ? (prøv at lav en speedtest)

torsdag, 25. januar 2018, 07:52

Forbindelse i spil bliver kortvarigt afbrudt

jeg havde også lignende problemer på et tidspunkt med mit gamle system. Prøv at sætte et USB Lan kort i og spil med det og se om det gør en forskel. Det gjorde det for mig, så jeg var nede i kælderen og støve et gammelt PCI 1000/1000 kort af. Så kørte det glimrende igen... Det var med andre ord min onboard LAN chip der var defekt.

søndag, 14. januar 2018, 13:30

Pludselig drop i performance

er det sådan det kommer til udtryk ?

søndag, 14. januar 2018, 11:19

Pludselig drop i performance

Hej Alle, jeg har et irriterende problem. Fik for nyligt nyt Ryzen build, kørte fint i en uges tid med Win 7, men pludselig faldt alle spil i FPS. En 3D mark test viste at jeg lå på ca. 30% af hvad andre gjorde med mine specs. Prøvede alt, og endte med at reinstallere med Win10 denne gang. Har kørt fint i en uges tid, men er nu på nøjagtig samme problem. Jeg har løbende holdt øje med hvad der er installeret, og den eneste forskel fra i går, hvor alt var fint, er at der er kørt en Windows update....

torsdag, 4. januar 2018, 11:39

Brug for at komme ind i laptop

Faldt over Lazesoft Recovery Suite. Works like a charme. Mission accomplished.

torsdag, 4. januar 2018, 10:31

Brug for at komme ind i laptop

Hej Alle Lang historie kort, men jeg havde en medarbejder der forlod sin stilling i vrede. Hans PC nåede vi at beslaglægge, og jeg vil meget gerne ind på den for at se hvad han så desperat prøvede at slette "på vej ud af døren". Der er Win 10 med PIN, pass og facial recognition på. Alle med koder han kender (og hans ansigt selvfølgelig) Jeg kan ikke komme forbi dette. Til Windows 7 kunne man engang få en "boot disc" hvor man nulstillede administrator password. Kan man få noget tilsvarende til Wi...

fredag, 22. december 2017, 10:32

3 stk uåbnet Kingston A400 SSD diske

byder 300, men hvor i landet ?

tirsdag, 19. december 2017, 14:19

USB C på nyt bundkort, hvad bruger man det til

dvs. man skal have et USB C male i begge ender ? Det har jeg ikke set før...

tirsdag, 19. december 2017, 13:11

USB C på nyt bundkort, hvad bruger man det til

Hej alle, har lige skiftet fra ældre I7 system til et nyt Ryzen med et MSI B350 TOMAHAWK Bundkort. Lad os bare sige at det ikke var uden problemer, men OK det er ikke derfor jeg skriver. Jeg undrer mig over at der er en USB type C indgang bag på bundkortet. Hvad skal man bruge det til ? Hvis man bruger et traditionelt USB type c kabel, så kan man vel ikke rigtig connecte noget, da det er den lille type C der oftest sættes i telefonen / tabletten osv. ? Eller er det bare mig der ikke har set lyse...

fredag, 24. november 2017, 09:49

Opgradering jagtes på Black Friday

Er der nogen der er faldet over noget Black Friday build, der er værd at gå efter jvf ovenstående efterlysning? Jeg er bange for at stykke noget sammen der ikke spiller ordentligt, har ikke roddet med det i nogle år.

torsdag, 23. november 2017, 09:51

Ja det kan jeg uden tvivl, men så kræver det at jeg ligefrem sætter min ind i tingene for at være sikker på at delene passer sammen Jeg er lidt presse på tid, så jeg håbede at en pakkeløsning ville bringe mig i mål. Jeg faldt over denne : #mce_temp_url# Umiddelbart er det 2-300 under priserne for komponenterne alene. Er det et godt køb. ?

torsdag, 23. november 2017, 09:20

tak for input, Ryzen lyder spændende, men det må godt være et lidt større build. Dvs. min 16 gb ram / 4 slots, så man har lidt at lege med på sigt.

torsdag, 23. november 2017, 09:02

Hej Alle Jeg jagter en opgradering på Black Friday Jeg har harddiske, kabinet og et GTX 980, men et 6 år gammelt Gigabyte bundkort der kører den aldrende DDR3 standard med en mindre I7 CPU. Så jeg tænker at gå efter et godt mobo+ram+cpu. Har lavet et budget på 4-5K. Hvad skal jeg gå efter ? Gerne en ”pakkeløsning” og gerne med links. Thx

torsdag, 23. november 2017, 08:58

Steam salget starter imorgen

jeg har lige købt en Steam Link til EUR 5.99

tirsdag, 21. november 2017, 08:00

Søger en Ultimate GPU Benchmark

Hej Alle Er der nogen der kender en god GPU benchmark / liste hvor man kan se "alle" kort målt op imod hinanden, flere år tilbage ? Gerne en hvor man kan vælge sit kort i et rullegardin, og så se hvordan det ligger i forhold til andre. Jeg kan kun finde high end lister, eller 2017 lister mv. Jeg skal bruge den til at vurdere om jeg gider opgradere mine forskellige rigs, og hvilken ydelse jeg (ca.) får for pengene. Pft

mandag, 16. oktober 2017, 08:10

Raspberri Pi går i sort

Hej Alle Jeg har et irriterende problem med min Raspberry Pi, med Openelec, og Kodi installeret. Det hele virker ganske fint, men hver gang jeg ikke har brugt den i et stykke tid, er der bare sort skærm. Jeg kan faktisk ikke se om Pi’en overhovedet er tændt, eller om det ”kun” er HDMI ”hand-shake’et” den har tabt. Jeg har indstillet alt hvad Kodi ligger op til mht strømbesparelse, således at den IKKE går i dvale, men lige lidt hjælper det. Eneste løsning er at jeg rækker op bag fjernsynet og tæn...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.