Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 638.

søndag, 4. oktober 2009, 23:48

Forfatter: VDK

Logitech Illumine Tastatur - Irriterende space tast.

Har også dette lækre Logitech tastatur. Mit lyder som dit, men som de andre er det heller ikke noget jeg har tænkt på.

onsdag, 5. august 2009, 20:55

Stjålet PII 4890 setup

Ja jeg har heldigvis indboforsikring! Det er også tredje gang på to år den kommer i brug, de to første heldigvis kun cykler... Så det kan desværre godt betale sig for mig at være forsikret

onsdag, 5. august 2009, 19:44

Stjålet PII 4890 setup

Så er der plads til en opdatering med serienumre osv! LianLi PC 65B (sort - med vindue) Gigabyte 790 UP4P bundkort - SN: 092500024404 Phenom II X3 720 (black edition) - SN: 9084215B90465 ( OPN: HDZ720WFGIBOX) OCZ Platinum XTC DDR3 1600MHz 4GB Kit - Intet SN XFX 4890 - SN: K3U131255 Crosair 650W - SN: R0904O32791359 Seagate 500Gb - Intet SN Seagate 120Gb - Intet SN NorthQ PCI Tvkort - NQ 6400 - Intet SN Eizo 2401W (sort) - SN: 37327108 Desuden mangler jeg: En ASUS Eee PC 900 Sort - 16 Gb SSD (8,9...

tirsdag, 4. august 2009, 23:07

Stjålet PII 4890 setup

Hej Tweak forum. Afsluttede min ferie med at min nabo ringede og sagde jeg havde haft indbrud Det kostede bl.a. min helt nye computer: LianLi PC 65B (sort - med vindue) Gigabyte 790 UP4P bundkort Phenom II X3 720 (black edition) OCZ Platinum XTC DDR3 1600MHz 4GB Kit XFX 4890 Crosair 650W Eizo 2401W (sort) Er selvfølgelig meget træt af denne oplevelse, men samtidigt vil jeg advare jer hvis I får denne computer tilbudt eller hører om det!

fredag, 19. juni 2009, 11:49

Nyt styresystem og garanti?

Med min Eee 900 følger der en Ubuntu CD, når man installerer efter den, bliver computeren præcis sådan som da man købte den. Ved ikke om det er det samme med 1000, men det kan da være værd at tjekke? Så kan det jo være I er heldige at det bare kører igen uden at installere Xp overhovedet og uden at bøvle med drivere.

tirsdag, 9. juni 2009, 15:00

Køre system uden Kabinet til i morgen???

Ja gjorde jeg selv en gang. Dog tog PSUen lige en flue med ind, men der skete heldigvis ikke noget

tirsdag, 21. april 2009, 21:06

Hwt

Serveren har været nede i en lang periode, hvor alt er blevet reinstalleret med ny forbindelse. Der er stadig fejl på siden. Prøv evt. igen og så rapporter til en admin på siden (ved at finde e-mail-adresse).

lørdag, 18. april 2009, 21:34

peltier elementer

Man bruger et TEC-element direkte på det der skal køles. Den effekt elementet er opgivet til, skal kunne optages af den køler der sidder på, foruden den effekt CPU'en/GPU'en (eller hvad man nu måtte køle) afgiver. Derfor anvender man typisk vandkøling til at køle den varme side af elementet.

tirsdag, 25. november 2008, 21:23

Billeder Uge 47: Lys

Hej alle. Tak for jeres kritik. Synes heller ikke billedet blev så godt som jeg faktisk havde håbet, tænkte egenligt ikke over at sætte lukkertiden ned _WHAT_: Simpelt og rent billede, hvor linjerne skaber dejlig ro. celfa: Flot effekt med lyset, har du taget det i en fotokasse eller...? Phoque: Ugens bedste billede, synes billedet sætter tankerne lidt i gang, og selvom man er hvid, kan man jo godt være det sorte får. |Henrik|: Teknisk flot, synes især godt om himmelen Toby: Stærk effekt, ved ik...

søndag, 23. november 2008, 22:46

Uge 47: Lys

Prøver at deltage i denne uge. Billedet er taget mod toppen af skorstenen ombord på et skib. Har brugt mini tripod og selvudløser for at undgå rystelser. Tog en serie billeder med henblik på at fange linjernes samspil med lyset (og skyggerne). Synes dette blev det bedste bud. Edit: ændret til 600pixels i højde i stedet for 800.

mandag, 25. august 2008, 01:28

Mini netbook, linux + drev

OK jamen det lyder jo meget godt med linux. Har også fundet frem til at computeren sælges i udlandet med enten linux eller windows xp, så det kan jeg vel altid installere! Har fundet frem til denne dvd-brænder, den ser ud til at have fået udmærkede anmeldelser: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.…N+Super%2DMulti Er der nogen der har noget at tilføje/kommentarer så sig til! Mvh.

søndag, 24. august 2008, 23:32

Mini netbook, linux + drev

Hej Tweak Min Zepto skal endnu engang til reperation på garantien, men idet jeg skal ud af landet snart, skal jeg bruge en anden computer med det samme. Dvs. den skal være leveret senest på fredag d. 29/8! Har kig på de små netbooks dvs. MSI Wind U100 samt ASUS Eee 900. Det billigste jeg kan finde den MSI til er 3500, hvilket jeg ikke har det så godt med, når tilsvarende (samme) model lige har været til 2999 i ALDI. Derfor tænker jeg jo at det må blive den ASUS, der er en del billigere, men så t...

søndag, 3. august 2008, 13:02

skat af indlånsrente

Du betaler normal indkomstskat af dine renter, ligesom renteudgifter giver et fradrag.

lørdag, 24. maj 2008, 18:42

Billederne uge #15 & #16: Bevægelse

Tak for kritikken med hilsen fra CapeTown

tirsdag, 15. april 2008, 19:20

Uge #15 & #16: Bevægelse

Mit bud på denne omgangs opgave er ikke blevet helt som jeg ville, men har desværre ikke tid til at få lavet det som jeg gerne vil. Båden er blevet helt mørk på siden, og dette vil jeg gerne gøre et eller andet ved. Deltager alligevel idet jeg synes jeres andres bud er lidt fra emnet! Desuden bliver dette mit sidste bud i cirka tre måneder, skal ud at sejle torsdag, men kan o være jeg får nogle gode skud i kassen,som I kan se efterfølgende. Hyg jer så længe

tirsdag, 8. april 2008, 17:42

Venstre opfordrer til respekt

Er meget enig i hvad grillrottenb skriver. Det med at man ligefrem skulle kunne få samfundstjeneste for at pisse ulovligt, er jo fuldstændig absurd i mine øjne. Skal man så også have samfundstjeneste hvis man laver en trafikforseelse - kører over for rødt f.eks.?! Den med grafittien er i samme boldgade..kan lige se at institutionerne skal til at ofre mandetimer midt i weekenden på at fjerne grafitti - giver ikke meget mening for mig. Tror generelt ikke at straffen i sig selv afholder en person f...

mandag, 7. april 2008, 22:57

Fotoopgaverne - skal de ændres?

Synes bestemt det er værd at prøve at lade et emne køre to uger. Kan heller ikke se der skulle kunne komme noget godt ud af at lave afstemninger - de ville nok blive ret intetsigende. Ideen med afstemning af emnet synes jeg er fint, men samtidligt håber jeg heller ikke det bliver for kedeligt idet folk måske hellere vil fange noget der virker nemmere - eller som man får en god ide til med det samme.

fredag, 4. april 2008, 13:23

Billederne uge #13: Imellem himmel og jord

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af VDK Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af VDK Nej man kan jo ikke altid bestemme hvordan motivet er, hehe. Tak for kritikken "allesammen" Nej men så kan man flytte sig så man for den fra en bedre vinkel og evt. bruge blitz til at oplyse den mørke side af bilen. Fotografi er ikke altid nemt, men mange ting kan alligevel løses Nu var kommentaren godt nok til Henrik- synes bare det ville være ego at bed...

torsdag, 3. april 2008, 23:14

Billederne uge #13: Imellem himmel og jord

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af VDK Nej man kan jo ikke altid bestemme hvordan motivet er, hehe. Tak for kritikken "allesammen" Nej men så kan man flytte sig så man for den fra en bedre vinkel og evt. bruge blitz til at oplyse den mørke side af bilen. Fotografi er ikke altid nemt, men mange ting kan alligevel løses Nu var kommentaren godt nok til Henrik- synes bare det ville være ego at bede folk om at gå bare fordi man ville tage et billede Men jo, man kan jo...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.