Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 515.

tirsdag, 29. juni 2010, 20:56

Forfatter: Agerskov

Nyt fjernsyn!

Hej Tweak! Står og søger et nyt fjernsyn og her faldt valget på et af disse 2: Fjernsyn 1 og Fjernsyn 2 Første nævnte er lidt dyrere end den første, men er forskellen virkelig så stor? Og i så fald hvilken er bedst? Det skal primært bruges til at nørde på en playstation 3. Andre forslag er også velkomne, bare størrelsen er 32" og koster 4-5000. mvh Agerskov.

torsdag, 6. august 2009, 20:36

Waterballoons

Ja vi kan godt blive enige om baggrunden ikke er den bedste, havde nok været bedre med en mere ensartet baggrund.

torsdag, 6. august 2009, 19:35

Waterballoons

Mig og en kammerat hyggede os lidt med hans luftgevær, samt nogle vandballoner.

søndag, 12. juli 2009, 00:09

Dele billede til ophæng på væg

Det ser ud til det kan det jeg skal bruge det til, tak for hjælpen begge to

lørdag, 11. juli 2009, 13:00

Dele billede til ophæng på væg

Hej hej, der var engang en bruger der postede en hjemmeside, hvor man kunne indsætte et billede. Hjemmesiden ville herefter dele billedet op i nogle felter, hvor et felt svar til fx en A4-side. Man kunne herefter printe alle felterne ud, og derefter hænge dem og på sin væg, og have dette billede som et stort billede på en væg. Er det nogen der kan huske denne hjemmeside, eller kender et program der måske kan gøre lignende, og ikke koster fanden ved hvad? På forhånd tak. Agerskov.

tirsdag, 2. juni 2009, 21:15

Søger film der kan ses sammen med kæresten.

Kan da sige så meget hun har været glad for de film vi har set indtil videre, og ligeså har jeg, så kan nok konkludere at det at været godt. Hvad der så er kommet ud af det snakker jeg ikke om

søndag, 10. maj 2009, 00:44

Citat leg... play along..

Bedtime stories?, lyder lidt bekendt.

onsdag, 6. maj 2009, 16:54

Tak for alle de bud I er kommet med, der er rigtig mange gode jeg kan bruge. Så det ser ud til jeg skal ud og handle lidt ind.

søndag, 3. maj 2009, 16:47

Hej hej tweak. Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg sidst har været her på tweak, men man står jo og mangler jeres hjælp. Som de fleste nok kan gætte ud fra trådens emne, så søger jeg en film, man kan se sammen med sin kæreste. Vi har selv søgt lidt hist og her, og har skam også fundet et par stykker, dog har alle ikke været lige heldige. Jeg er ikke selv kærsen når det kommer til film, og kan se stort set alle genre. Min kærste kan godt lide gysere, og ser også gerne en krimi. Men jeg er ...

torsdag, 15. januar 2009, 19:35

SV: SV: SV: Søger lidt hjælp til lidt mere Mac viden

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Citeret Oprindeligt indlæg af Agerskov Hej, havde selv problemet første gang jeg fik min mac, men programmet SteerMouse hjalp mig. Du virker ved at du installere programmet, og kan derefter binde forskellige genveje til museknapperne. Fx kan du binde cmd+ til mousebotton 5, dette er genvejen til at gå en side tilbage. er det ikke kun ment med en extern mus.. altså nu kan jeg ved at smide 3 fingre på mouse pad og fører dem til højre (frem) eller venstre(til...

torsdag, 15. januar 2009, 17:28

SV: Søger lidt hjælp til lidt mere Mac viden

Hej, havde selv problemet første gang jeg fik min mac, men programmet SteerMouse hjalp mig. Du virker ved at du installere programmet, og kan derefter binde forskellige genveje til museknapperne. Fx kan du binde cmd+ til mousebotton 5, dette er genvejen til at gå en side tilbage.

torsdag, 20. november 2008, 16:51

hvilket anti vir bruger i?

Citeret Oprindeligt indlæg af AT0MAC Intego - fordi jeg kan! (jeg har Mac) :p Det da ikke nødvendigt med antivirus på en mac men på min PC bruger jeg kaspersky.

torsdag, 20. november 2008, 16:38

Har låst mig ude HJÆÆÆÆLP!

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af Dj revaX så er jeg kommet ind håndtaget knækkede og jeg skar mig på en skrue så blev jeg sur og stak en skruetrækker ind ved karmen brækkede til højre og sparkede på døren nu er den åben og man kan næsten ikke se der er sket noget foruden det brækkede håndtag Fedt og hvem siger at lidt vold ikke hjælper. Vold hjælper altid, det er bare et spørgsmål om at udføre den på det rigtige

torsdag, 23. oktober 2008, 20:11

Tegnefilm program

Hej hej, skal i et skole projekt lave en film om global opvarmning. Vi har så valgt at lave en tegnefilm med isbjørne og alt det der, de klogehoveder har nok gættet målgruppen er børn. Søger derfor et program der kan sætte disse billeder sammen, hvor man så også kan vælge størrelse osv. Prisen må helst ikke være for høj, men programmer med nogle dags prøve periode ville heller ikke være dårligt.

onsdag, 15. oktober 2008, 19:08

SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Fødselsdag - mangler gave!

Nååå ja for helvede, havde jeg ikke lige tænkt på, tak for det Phoque - og alle jer andre

onsdag, 15. oktober 2008, 17:40

SV: SV: SV: SV: Fødselsdag - mangler gave!

Genialt Grus, tror bare ikke lige jeg skal fortælle gaven er fra mig

onsdag, 15. oktober 2008, 17:31

SV: SV: Fødselsdag - mangler gave!

haha, kunne da være en mulighed

onsdag, 15. oktober 2008, 17:23

Fødselsdag - mangler gave!

Halløjsa, skal til fødselsdag har om noget tid, og står og mangler en gave. Gaven skal på ingen måde være seriøs, men skal bare ikke være alt for dyr. Det er forresten en tøsefest. Hilsen Jimmi

torsdag, 25. september 2008, 12:51

Citat leg... play along..

Øv altså, nu kommer en jeg kan, og så er jeg sgu for langsom men skulle også mene det er Family Guy

søndag, 21. september 2008, 14:37

Hjælp til matematik opgave.

hehe, skal nok komme med andre matematik opgaver i fremtiden

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.