Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 27. august 2015, 08:06

Forfatter: Hellm@n

Ekstra strømforsyning til montering i 5.25" slot?

Ja, det kunne også være noget, men mit board har desværre ikke det 24Pin stik den skal bruge... Det er jo HP som finder på deres egne "smarte" løsninger Jeg har skrevet med producenten af denne http://www.newegg.com/Product/Product.as…N82E16817101044 De er villige til at sende den til Danmark, og den koster bare 60$+fragt. De har ingen forhandlere i Europa. Den skal have et molex stik i så den fatter den skal starte og så kan man give strøm til CPU og GFX, sikkert også andre ting hvis man...

tirsdag, 25. august 2015, 17:22

Eller måske sådan en adapter her: http://www.frozencpu.com/products/13815/…513&id=Ea2p4Fmw Den giver start signal til en ekstra PSU som jeg kan have udenfor kabinettet og give strøm til de dele der giver bedst mening. Jeg har nogle PSU'er liggende der kan bruges, og så kan jeg måske montere det pænt oppe under bordet.

tirsdag, 25. august 2015, 17:08

Ja, jeg kan godt se det måske bliver et problem at gå over, ville også helst have det GTX750ti, da det er det bedste jeg kan finde med low profile. Kom dog til at se nærmere på det, det har ingen strømkontakt, så det skal have strøm fra bundkortet på en måde. Måske kunne jeg købe den 90W som Brian linker til og smide den i en af strømportene på bundkortet, evt den til CPU, så vidt jeg kan se har den en TDP på 77W, så har jeg de ekstra watt til at trække grafikkortet med. Det bliver en lidt sjov ...

tirsdag, 25. august 2015, 13:30

Jeg fandt lige dette kort http://www.edbpriser.dk/grafikkort/msi-n…id-8695592.aspx Det kræver godt nok en 300W PSU, men så en der havde skrevet om det på Amazon som også har det kørende i en HP SFF PC med en 240W PSU, så jeg tror jeg går den vej i stedet, vil helst ikke til at skifte kabinet Håber bare kortet er OK.

tirsdag, 25. august 2015, 10:31

Ja, det har jeg også overvejet, men jeg kan godt lide størrelsen på den SFF maskine, den passer perfekt i den holder jeg har skruet fast under min bordplade. Jeg fandt også denne http://www.newegg.com/Product/Product.as…N82E16817101044

tirsdag, 25. august 2015, 08:55

Det må du da Det er til montering af et dedikeret grafikkort, lav profil, et Geforce GTX750Ti med 2GB GDDR5. Den originale PSU er på 240W, så det fungerer ikke når der sidder 16GB RAM og SSD disk i samtidigt med en i7 3770 3.4Ghz CPU. Derfor skal jeg bruge en ekstra strømforsyning, jeg kan ikke finde nogen der kan erstatte den interne da den er meget mærkeligt udformet. Se billede her: http://s.eet.eu/products/2_613763-001.jpg

mandag, 24. august 2015, 18:35

Hej, Jeg er på udkig efter en ekstra strømforsyning en af mine maskiner, det er en HP SFF maskine og det er derfor ikke muligt at udskifte den originale PSU. Jeg har fundet nogle forskellige modeller der kan monteres i et ledigt 5.25" slot og så give strøm til et grafikkort og enkelte modeller har også CPU strøm. Men jeg kan simpelthen ikke finde dem i Europa. Lidt eksempler: Til CPU - 450W - http://www.fspgroupusa.com/ecommerce/booster-x5.html Til GPU + CPU - 450W - http://www.newegg.com/Produc...

onsdag, 28. januar 2009, 10:59

Simple underholdende spil?

Tak for alle de mange svar, jeg tror jeg skal have kigget lidt nærmere på Worms World Party (Jeg mener bare at have læst noget engang om at der var visse issues ved at køre det på en Vista, men det er da et forsøg værd) Heroes of might and magic 3... HELT SIKKERT! :-) Og den der backpacker lyder nu også meget sjov, det er jo mange timer at sidde og kigge... Tak til jer alle! Det er fandme i orden

søndag, 25. januar 2009, 14:04

Citeret Oprindeligt indlæg af asgerbj Worms World Party Du skulle tilfældigvis ikke vide om det kan køre på Vista?

søndag, 25. januar 2009, 14:04

SV: SV: Simple underholdende spil?

Citeret Oprindeligt indlæg af Schultz Citeret Oprindeligt indlæg af Hellm@n Mig og kæresten står og skal flyve til Florida her snart, og vi har i den forbindelse snakket om at det da kunne være meget sjovt at have lidt spil med på laptoppen, til flyet og sådan... Men da jeg normalt ikke rigtig er den store gamer mere, så kender jeg ikke lige nogle spil der ville egne sig til den slags situationer. Der er jo selvfølgelig lidt krav 1. Skal være mindst 2 player spil 2. Skal være turbaseret (Så man...

tirsdag, 20. januar 2009, 20:32

Mig og kæresten står og skal flyve til Florida her snart, og vi har i den forbindelse snakket om at det da kunne være meget sjovt at have lidt spil med på laptoppen, til flyet og sådan... Men da jeg normalt ikke rigtig er den store gamer mere, så kender jeg ikke lige nogle spil der ville egne sig til den slags situationer. Der er jo selvfølgelig lidt krav 1. Skal være mindst 2 player spil 2. Skal være turbaseret (Så man ikke skal sidde 2 på keyboardet på samme tid) 3. Skal ikke have de vilde kra...

søndag, 23. november 2008, 17:28

Støj i højttalere ved spil og andet

det er stadig et problem for mig, selv med et nyt lydkort i systemet... Jeg har bare lært at man ikke skal spille computerspil så

fredag, 28. marts 2008, 09:36

Bedste sted at købe casemodding?

Citeret Oprindeligt indlæg af p0Pe studeidata.dk shg.dk coolbits.dk (lidt lys osv) diverse sider på edb priser Takker... Jeg brugte noget der hed g-shop i sin tid, men de er vidst lukket? Studiedata... Ja, der var lige en jeg havde glemt

torsdag, 27. marts 2008, 15:27

Bedste sted at købe casemodding?

Jeg er på udkig efter et sted der forhandler casemodding materiale Stedet må gerne have et rimeligt udvalg da jeg skal bruge lidt af hvert, og priserne skal selvfølgelig være rimelige Det er noget tid siden jeg selv har rodet med emnet så jeg er lidt på bar bund Takker!

lørdag, 22. marts 2008, 13:49

Digital signal på Asus maixmus?

Okay... Har du et lydikon ned i din processbar? Højreklik på det, vælg "afspilningsenheder" og så skulle der meget gerne komme et vindue op hvor du kan vælge SPDIF som std. Hvis du ikke har ikonet kan du sætte den til at vise det dernede inde under lyde og lydenheder i kontrolpanelet Det har i hvert fald virket på det Maximus board jeg har prøvet med optisk udgang

tirsdag, 18. marts 2008, 14:46

Har du ikke lydindstillinger i dit kontrolpanel? Hvis du har men ikke kan finde stedet, så installer en opdateret driver fra ASUS's hjemmeside, så skulle det meget gerne dukke op

tirsdag, 18. marts 2008, 08:25

Gamer PC

Jeg har et budget der ligger mellem 15 og 20 KG ex moms... Så man kan vel lige så godt købe lidt guf Takker for reply

mandag, 17. marts 2008, 23:52

ssd partion problem

Hvor cool! Jeg havde selv overvejet en 64GB 1.8" SSD disk til min HP 2710P laptop, men det var lige indtil jeg så prisen Hvor meget har du måttet slippe for sådan en svend om man må spørge? Og jeg glæder mig til at høre mere om performance på den Jeg syntes lige jeg ville skrive selvom jeg ikke kan hjælpe med problemet da det er en ting jeg har glædet mig meget til at høre mere om Men jeg ville da mene at den burde virke som den er, altså uden nogen som helst partitionering da det jo er en SSD d...

mandag, 17. marts 2008, 23:44

Har du været inde og kontrollere at den står til at bruge SPDIF udgangen som standard under lydindstillinger i kontrolpanelet? (Den skal makeres og så trykkes der "Angiv standard") Denne ændring skal forresten laves men der ikke er progammer der afspiller lyd imens, ellers kan du ikke gøre det.

mandag, 17. marts 2008, 23:32

Gamer PC

Slet ingen der syntes det lyder fornuftigt med dette setup og 2x8800 GT i SLi?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.