Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 12. juli 2014, 17:51

Forfatter: Slammand

S: Vandkølet Core2Duo stationær, AMD64 Shuttle og diverse dele

Hejsa Jeg står til at skal flytte, og i den forbindelse har jeg en masse ting, som jeg ikke ønsker at opmagasinere længere. Det første der sælges er min stationære computer som jeg helst ser solgt som én enhed pga. vandkøling mv. Det eneste der ikke vil følge med er harddiskene og mit lydkort. Den er som følger: Intel Core2Duo E6600 @3,2 GHzAsus P5W DH Deluxe2x 2GB Mushkin Redline DDRII RAMInno3d GeForce 8800 GTS 512MBAntec Neo HE 550W PSUASUS DVD-brænderBrugt Coolermaster Stacker på hjul. Inklu...

søndag, 29. juli 2012, 16:52

Problemer med at tænde computer

Prøv med nogle andre RAM, eller kør med et modul, eventuelt skift mellem modulerne. De kan give disklæsningsfejl hvis de er defekte. Clear CMOS http://support.asus.com/Troubleshooting/…GuJ&os=&no=1723

søndag, 29. juli 2012, 16:46

Nyt Headset

Citeret fra "emilpapis93" Det lyder mere som om du leder efter et kvalitet headset end et gamer headset! du kan jo altid bare købe et headset som har god lyd og så bruge en ekstern mic? de koster ikke mere end 100 alligevel. Enig. Det har jeg gjort. Jeg købte et Sennheiser PC 555 headset og en løs Sandberg mikrofon. Lyden er en fornøjelse og du er ikke bundet af en fastmonteret mikrofon på headsettet.

fredag, 10. februar 2012, 14:46

Tandlæge regning

Jeg er personligt meget glad for min tandlæge. Jeg har ingen idé om hvorvidt det er dyrt eller ej, men de melder ærligt ud hvad ting koster. Yderligere står de ved deres arbejde, hvilket jeg har kunnet drage fordel af over flere gange. Det jeg fik lavet senest var et mellemstort hul i en kindtand med to flader. 2x bedøvelse og fix af hul, 1.300 kr. Jeg syntes det virker rimeligt. Specielt i lyset af at jeg fik det lavet to gange uden regning anden gang. Tandrensning med røntgen sidste gang koste...

onsdag, 11. januar 2012, 11:00

S: Næsten ubrugt Racercykel

Jeg vil ikke byde eller noget, men vil lige spørge efter hvilken størrelse det er. Det er ikke helt uvæsentligt. Det ligner en 56-58 ?

søndag, 8. januar 2012, 19:27

S: Flere gamle dele bl.a. P4, Lian-Li kabinet og GTX 260^2 osv..

Citeret fra "Akao" Noteret. Der er nu budt 300 afhentet for kabinet. Men husk det kan være der er lidt ventetid på levering så, eftersom jeg nok ikke skal til Aalborg lige pt. Hvis jeg får andre bud tager jeg heller hentet eller pp., end jeg skal planlægge en tur til Aalborg, eftersom det koster mig... Jeg venter gerne til at du skal mod Aalborg.

søndag, 8. januar 2012, 15:16

S: Flere gamle dele bl.a. P4, Lian-Li kabinet og GTX 260^2 osv..

Citeret fra "Akao" Der er nu budt 200pp for kabinet og 350 for gtxen. DL: 10/1 kl. 12 300 kr for kabinettet i Aalborg.

lørdag, 5. november 2011, 22:34

Hvad laver i til dagligt

Læser til Vej- og trafikingeniør ved AAU. Pt. på 5. semester, så der er nogle år tilbage Ellers fritidsjobber jeg i Bilka som så mange andre fra universitetet.

fredag, 16. september 2011, 23:24

Sjove/Spøjse email addresser

En af mine gamle klassekammerater fra folkeskolen havde denne. Det er nogle år siden efter hånden.

fredag, 5. august 2011, 09:22

Youseee - 50 Mbit

Stofa 30/3 Har tidligere oplevet 0,8/3

søndag, 31. juli 2011, 13:48

Har du været værnepligtig??

Du får nok også behov for et par gode løbesko, for forsvarets udleverede kondisko er ikke fem flade værd. Du skal også kunne barbere tæt, ellers hedder det tørbarbering under stueeftersyn

mandag, 25. juli 2011, 18:09

SV: Kreative HWT.dk

Citeret Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze http://www.laptopworld.dk/Artikler/3026-....html?showall=1 Skrevet over 1 år siden og så denne http://hwt.dk/LiteratureDetails.aspx?LiteraturePageID=30668 Se især billederne, som hwt ret smart bare har ændret pile på samt billeder i selve billedboksen på billederne. Genialt Før du begynder at tude... http://www.anandtech.com/show/2738/8

mandag, 11. juli 2011, 23:05

Hvad har du på ctrl + v ?

Hydrochlorothiazide Alexandr Kolobnev blev nappet for doping under touren, og ville lige undersøge hvad stoffet gjorde. Det viste sig at være et sløringsstof og til at dæmpe væskedannelse.

lørdag, 9. juli 2011, 23:13

Hjælp til valg af MTB

I Aalborg er der Fusion der ligger i Danmarksgade. 5 km syd for Aalborg ligger Svenstrup hvor Bikebuster har en fysisk shop, men denne er fuldstændig uafhængig af BikeBuster.dk! Bikebuster i Svenstrup har et pænt stort udvalg men ejeren kan godt virke lidt bitter. Ellers er der Riis cykler og Fri cykler i Nørresundby. Jeg har ikke været hos Riis, men de andre steder er fine mht. service. Kan ikke lige mindes hvor WeBike har butikker, men mener de har én et sted i Århus og Heino har vist også en ...

lørdag, 9. juli 2011, 13:54

Hjælp til valg af MTB

Jeg er ikke synderlig begejstret for Cube-cykler. Ihvertfald ikke deres mountainbikes. De er ikke synderlige aggressive at sidde på sammenlignet med en Scott Scale. Cubes'ne fremstår lidt hverdagsagtige. Om det er en skidt ting, må vel være op til hverenkelt. Du kan prøve at se hvad der findes af Scott Scale her, men umiddelbart vil jeg mene at 70'eren må være den bedste hvis der ikke skal tømmes ud i bankkontoen. Scott Scale @ BikeBuster Selv kører jeg med en 2010 udgave at Scale 30 Alternativt...

onsdag, 8. juni 2011, 11:59

Idéer til fysikforsøg om spildenergi

Jeg lavede engang et forsøg for at bestemme virkningsgraden for en jævnstrømsmotor. Jeg løftede et lod med en kendt masse til en kendt højde(Stigning i E_pot) over tid (J/s) med en motor med en kendt spænding(V) og strømstyrke(A). Effekten givet til motoren lå noget højere end den effekt der var nødvendig for at løfte loddet til den bestemte højde. Over flere forsøg for at begrænse fejlkilder eller udslag fra dårlige målinger kunne virkningsgraden for jævnstrømsmotoren bestemmes. Der kan også la...

onsdag, 25. maj 2011, 16:13

Ny Router - Nogle bud?

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi DIR-655 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=315923 Gigabit porte og Wireless N. Rigtig dejlig router. Må tilslutte mig DIR-655 Stabil og forholdsvis billig.

tirsdag, 17. maj 2011, 11:32

Brilleklude?!?

Jeg bruger spritservietter til mine briller og solbriller. Det hænder at Bilka og Føtex har 4 pakker á 50 klude pr. pakke på bud til en flad 50'er. Alles Klar eller Mr. Magic (Brille renseservietter)

tirsdag, 15. marts 2011, 23:19

S: Lian Li PC V1200 alu case

400 kr. plus porto, hvis du lyster at pakke og sende den.

mandag, 22. november 2010, 14:42

Årets mål i FIFA regi.

Giovanni VAN BRONCKHORST (NED) Det er sjældent at jeg griner af et mål, og nøj et skud Van Bronckhorst fyrrer af

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.