Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 12. februar 2018, 21:51

Forfatter: emilpapis93

Hold igen med mobilspillene på tønden

Citeret fra "Uber" Det lyder vist som en røv-irriterende oplevelse http://www.dailymail.co.uk/news/article-…ong-toilet.html Føj for satan Godt man er lynskider!

mandag, 12. februar 2018, 18:12

Min eventviewer går amok, spil crasher fra idag konsekvent

Citeret fra "HerrMansen" Labtech er slet ikke en dum ide, da vi typisk kører alle de tests jeg har nævnt, samt bytter lidt rundt på hardware og software for at finde eventuelle fejl. (Siger manden der arbejder der ) Jamen du siger bare hvor du er så kan du få dig den og lege med Nu er jeg lige kommet hjem og har kørt både GPU test(superposition) og CPU test(prime95). Har prøvet uden OC på CPU og prøver nu med OC. Indtil videre er den helt stabil. Men lagde mærke til noget mærkligt, med et OC hv...

mandag, 12. februar 2018, 12:55

Citeret fra "HerrMansen" Boot op i noget MiniXP/7/10 (Gandalf's er udmærket) og køre en omgang Furmark og se om den holder stabil. Derefter RAM med Memtestx86 bootet fra et USB stik (udenom en OS) og derefter Furmark. Ikke meget for end at køre hele omgangen desværre. Ja ellers tror jeg laptech data kan få lov at tjekke den igennem det gør de nemlig gratis. Er bange for det er noget CPU/bundkort/PSU fejl og dem har jeg ikke mulighed for at udskifte. Har nemlig også prøvet anden GPU. Det er dog ...

søndag, 11. februar 2018, 22:15

Så jeg har oplevet lidt problemer med min PC. De sidste par uger har den været mærklig til tider, med crash hvor computeren fryser og blæserne køre 100% på grafikkortet. Også fået en meddelelse om den ikke kunne finde en disk med styresystem, her har jeg kunne tage strømmen fra den og så kom den fint videre. Havde egentlig troet det var grafikkortet der fejlede, men efter at have skiftet det her iaften til mit gamle titan er der ikke nogen ændring. Der er også flere, men gider ikke til lave wall...

søndag, 11. februar 2018, 00:51

Opgradering af gaming PC

https://www.youtube.com/watch?v=EkurOCe3-LE Yup enig med RazorBlade! Men helt ærligt userbenchmark er ikke en specielt troværdig måde at finde ud af det på. De blander overclockede resultater med stock, så fejl marginerne på deres benchmark er meget store.

onsdag, 7. februar 2018, 19:22

bitcoin kommer til falde kraftig

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "jesper101996" Der er næsten ingen som bruger grafikkort til at mine Bitcoin med. Folk som miner Bitcoin bruger en Asic miner (specielt designet cpu). Korrektion. Der er rigtig mange PRIVATE der bruger GPU'er. ASIC er typisk firma størelsen, og det er en kæmpe risiko da disse typisk mister evnen til at indtjene effektivt i løbet af et par måneder. Og de har også det problem at de er bygget til meget specifikke regnestykker, så de k...

søndag, 4. februar 2018, 23:32

Billieblanco manglende kvittering stadig ikke eftersendt

Citeret fra "Uber" Købt på Tweak.dk? Yes, der er link i tråden ! Nu har jeg så spammet ham med 35 opkald på 2 dage, hvorefter han har spurgt om S/N. Så nu får vi se. Kan jo bare håbe der sker noget.

lørdag, 3. februar 2018, 17:50

Billieblanco manglende kvittering stadig ikke eftersendt

Samsung CF791 34" ultrawide københavn Købte en skærm af manden virkede flink, lavede en aftale der blev holdt. Dog fik jeg ikke kvitteringen med derfra, og jeg skrev om han ikke ville eftersende den på mail. Det skete aldrig på trods af mange opkald igennem de sidste 7+ måneder. Hvor han faktisk tager telefonen og har "glemt" hver gang. Efter han så tager telefonen, stopper han indtil han har glemt mit nr igen hvorefter det samme skete gang på gang. Så han er reel nok men et dovent svin.

lørdag, 3. februar 2018, 15:56

Vandkølet GPU, mangler små dele, hvor findes de? Tips og tricks til nybegynder?

Citeret fra "Hymn" Coolerkit.dk har pænt mange dimser, men er ikke helt billig. Men super service! Tak for svar og ja de ser ud til at have nogle små køle profiler jeg kan bruge :b

fredag, 2. februar 2018, 17:44

K: Vandkøler til en god pris

Citeret fra "MortenR" Den jeg har er i linket herunder: https://sharkgaming.dk/bloodfreezer-570lxl Jeg må antage at min minder om den du henviser til, når ser på navnet i Shark Gaming's webadresse. Min køler fulgte med en gamer PC jeg købte hos Shark for 2 år siden, men den er dårligt brugt, da jeg ikke fik brugt PC'en nok, før jeg solgte dele fra for få uger siden. Så længe det ikke er en gammel og slidt sag, er jeg interesseret, og står ved mit bud på 225 med fragt Kom du til fastlandet på et...

torsdag, 1. februar 2018, 18:19

Vandkølet GPU, mangler små dele, hvor findes de? Tips og tricks til nybegynder?

Jeg skal bruge nogle købe køle profiler til de komponenter der skal aktiv køles, samt noget thermalglue tænker jeg? Eventuelt noget jeg har glemt/ ting i vil anbefale? Alt i alt total ghetto mod af Vega GPU'en med en g10 NZXT. Umiddelbart kan jeg få den til at rende lige så hurtigt som en 64OC, så det er målet Det er første gang jeg skal lege med vandkøling samt modding, så tager imod alle tips og tricks fra folket! Mvh.

torsdag, 1. februar 2018, 17:53

Citeret fra "MortenR" Du kan hente min Asetek 240mm AIO cpu køler med 2 Zalman 120mm blæsere for 200kr. Befinder sig i Birkerød (3460). Tja hvis vi kan sige 225 med forsendelse er jeg da på Bor i aalborg så det er lidt langt, men hvis du kommer nord på engang i nærmeste fremtid kan jeg sagtens vente. EDIT: Er det den her du har? https://www.asetek.com/desktop/do-it-you…uid-cpu-cooler/ Eller er det den gamle model der hedder 570LX? kan godt være jeg vil have noget nyere i det tilfælde.. S...

torsdag, 1. februar 2018, 17:13

AMD Ryzen 7 1800x lag

Der er 2 ting først: Er bios opdateret? Er RAM installeret korrekt(dual channel) samt hvilken hastighed køre de? Hvis ikke det er problemet kan du prøve det her program "Process Lasso". https://bitsum.com/ Dette program håndtere ryzen CPU'er meget bedre end windows gør. Tidligt i levetiden var windows helt ad helvedes til, men er blevet bedre. Der er en generelt indstilling til "highest performance" eller lignende. Derudover inde i programmet er der en fane der hedder "Active processes". Her kan...

tirsdag, 30. januar 2018, 21:00

Vil prøve at vandkøle mit Vega kort og leder derfor efter en køler jeg kan montere med en NZXT g10. Foretrækker 140mm men en 280mm hvis ikke den er for dyr kan også komme på tale. Har ikke travlt så køber ikke hvad som helst, som skrevet i overskiften "god pris" God dag derude!

fredag, 26. januar 2018, 16:34

Forbindelse i spil bliver kortvarigt afbrudt

Pinligt nok lader det til at være internettet. Reset hjalp ikke, men efter en ventetid på 22 minutter kom jeg til at snakke med en såkaldt "support" der kunne fortælle mig ja der er noget galt med netværket. Hvordan det ikke er fixet igennem den seneste uge hvor problemet har stået på er mig en gåde tilgengæld...

fredag, 26. januar 2018, 16:21

K: DDR 3 ram trippel channel

Citeret fra "tta" Citeret fra "emilpapis93" hvis det skal være trippel channel er det nok enten 12 eller 24GB du leder efter Haha tror jeg er lidt træt kan værtfald ikke regne Sådan går det Evneutel skriv hvis du har noget i forvejen, måske du bare kan lave et tilkøb?

fredag, 26. januar 2018, 14:27

S: Gtx 1070 Ti 8g #SOLGT

Citeret fra "bimsen5000" Emilpapis93: Det er vel også en fin pris, da 1070ti ligger over 1080 på GPU benchmark Hmm hvis du ærligttalt tror på en 1070ti er bedre end et 1080 burde du se på nypriser og deres navne. Et 1070ti er næsten et 1080. Men 1080'eren er stadig et bedre kort. Desuden hvis du overclocker dem begge er der lidt større forskel. https://www.youtube.com/watch?v=qyiQE4rHM-4

fredag, 26. januar 2018, 13:29

S: Gtx 1070 Ti 8g #SOLGT

Vil bare lige nævne at brugte 1080'ere bliver solgt i den prisklasse.

torsdag, 25. januar 2018, 19:05

K: DDR 3 ram trippel channel

hvis det skal være trippel channel er det nok enten 12 eller 24GB du leder efter

torsdag, 25. januar 2018, 12:32

Forbindelse i spil bliver kortvarigt afbrudt

Citeret fra "Uber" Det tror jeg ikke hindrer RMA overhovedet Kunne være jeg lige skulle stille et spørgsmål fra en random konto Men ellers tak tror næsten hellere jeg vil have 100% styr på det og være sikker på det ikke fejler noget.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.