Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

søndag, 1. oktober 2017, 17:58

Forfatter: Xeeber

SOLGT. Ældre gamer desktop (Athlon II, HD 7770)

Ældre gamer hjemmebygget desktop computer. CPU: AMD Athlon II X3 460 CPU køler: Noctua NH-U12 (kan også virke passivt) Bundkort: MSI 770-C45 4GB Micromemory DDR3 RAM Grafikkort: Asus HD7770-DC-1GD5 Kabinet: Antec Super LANBOY (front lågen mangler) 2 x Blå kold-katode lys (en skal sættes op igen med tape eller noget) Kommer med to kabinet blæsere der dog skal monteres Strømforsyning: LC Power LC6600 v2.2, der dog rasler lidt når den sidder som den gør (når blæseren vender ned) Kortlæser i fronten...

fredag, 3. februar 2017, 02:33

K: Android tablet min. 9 tommer

Leder efter en opgradering af min Galaxy Tab 10.1. Krav: Minimum 9 tommer skærm En ordentlig fabrikant, altså ikke noget mærkeligt no-name Pris afhænger af specs... kan afhentes i KBH området.

lørdag, 21. januar 2017, 19:00

KØBT:..K: LGA1155 bundkort

Bump, mangler stadig... snart desparat...

søndag, 1. januar 2017, 01:17

S: Msi Gtx 770 Twin Frozr 2GB

Hej, hvis det stadig er til salg er jeg interesseret. Du skal forresten passe på med at lægge det oven på antistatiske poser, da de leder strøm uden på...

tirsdag, 27. december 2016, 06:43

KØBT:..K: LGA1155 bundkort

Jeg har en i3 2100 processor der mangler bundkort. Krav: Billigt! Hvor blev de billige bundkort af på edbpriser?? Nu er det billigeste over 1000 kr!Virker 100%PCI-eHvis det er i Hovedstadsområdet eller nordsjælland, kan jeg hente det.

torsdag, 26. marts 2015, 15:20

Ny GIVEAWAY! Vind med Tweak.dk og Noctua!

Det må sku nok være med A: Noctuas SecuFirm2™ beslag

onsdag, 18. marts 2015, 21:28

LUKKET! Vind med Tweak.dk og Gamdias!

Nej, men jeg vil gerne så jeg kan fortælle om hvor awesome det vil være

tirsdag, 15. juli 2014, 10:02

Tekken 7 annonceret med ny trailer

Hvorfor fuck taler de engelsk?!

onsdag, 11. juni 2014, 20:58

Kvindelig gamer udsat for hjemmerøveri under streaming

Må have været vildt nederen for hendes team at hun bare sådan gik AFK

søndag, 25. september 2011, 21:17

Nofan A40 passivt kølesystem med kabinet, køler og strømforsyning

Nå ja, jeg har to Noiseblocker blæsere, en i hver ende af computeren. og de er praktisk talt lydløse. og det er da noget pjat med at alt over 1 blæser ikke gør noget. Man skal jo have en til at suge luft ind, og en til at puste luft ud. En enkel blæser kan ikke gøre begge dele på en gang.

lørdag, 24. september 2011, 18:07

Nofan A40 passivt kølesystem med kabinet, køler og strømforsyning

Den køler er da noget pjat.. Min Noctua NH-U12 køler min E8400 passivt, og den fylder kun en tredjedel.

torsdag, 16. december 2010, 16:00

Sælges: Guruplug - plug computer

Det lyder fint, min email er don.vhs@gmail.com

mandag, 13. december 2010, 18:32

Ja det er rigtigt, beklager forvirrelsen Beklager, 450 er under smertegrænsen. Hvad med 600?

fredag, 3. december 2010, 16:47

Næsten ubrugt Guruplug Server Standard sælges. Det er kort sagt en computer der er så lille at den kan sidde direkte i stikkontakten. Den kører Debian Linux, har WiFi, Ethernet og USB og kan bruges til en masse ting som f. eks server, router/firewall, trådløst access point, torrenting, og har et ekstremt lavt strømforbrug. Sælges pga. julegave fejlkøb. Læs mere om den her: http://www.globalscaletechnologies.com/t…lugdetails.aspx Billede: http://imgur.com/ClEmS.jpg (ikke med på billedet er...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.