Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 73.

fredag, 27. oktober 2017, 00:23

Forfatter: jango

marker partition som aktiv

Super dejligt nogen gider hjælpe en amatør

onsdag, 25. oktober 2017, 12:07

Hej. Jeg prøver diskpart i Windows. Ved godt det ville være smart at frakoble de de andre harddiske under processen men det er noget besværligt da min pc står bag et skrivebord og skal derfor flytte en del for at skille pc'en af. Så jeg sikre mig jeg vælger den "rigtige" disk inden jeg trykker Enter Jeg skriver lige tilbage når det er gjort senere Foreløbig tak for hjælpen.

tirsdag, 24. oktober 2017, 21:29

Altså slette hele disken og oprette den forfra?

tirsdag, 24. oktober 2017, 14:47

Jeg smider lige et screenshot senere i dag

mandag, 23. oktober 2017, 22:16

Jo den dukker godt nok op i diskhåndtering har drev bogstav. Men den er ikke at finde i stifinder/pc drev. Hvordan fixer jeg den?

lørdag, 21. oktober 2017, 10:24

OSX dukker op

Hej håber topic passer i denne del af forummet Hej havde engang installeret mac/ Hackingtosh på min gamle 250gb ssd men har siden formateret den i Windows 10. Men min pc er begyndt at stå i stampe og efter 10-15 min booter den op med Glover som jo er en del af hackintosh. Hvordan kommer jeg af med den partition? Eller er det noget der ligger gemt et sted i bios eller hvad ved jeg? Jeg har win 10 installeret nu på en helt ny 500gb ssd så forstår ikke den kan boote med den “gamle” system disk der ...

mandag, 8. juni 2015, 13:27

I5 46xx Haswell cpu købes

Hej jeg har bundkort men mangler en I5 Haswell cpu mindst 4670K. Skriv hvad i har.

mandag, 4. maj 2015, 12:34

Haswell 4690 eller 4790 købes

Søger en af disse gerne Fyn. 3570K og Gigabyte mobo kan indgå i byttehandel.

tirsdag, 2. december 2014, 11:46

Vind masser af præmier i vores 2. advent julekonkurrence 2014

Sidst men ikke mindst en operation for min diskus i lænden jeg er pænt træt af God jul til alle

tirsdag, 2. december 2014, 11:41

Og måske nyt bundkort og cpu fra intel samt en 1440 skærm til gaming.

tirsdag, 2. december 2014, 11:38

Et nyt grafikkort fra Nvidia gtx 900 serien da mit gamle halter bagefter.

torsdag, 23. oktober 2014, 18:23

I5 3570K cpu Gigabyte mobo samt evo 212 køler

Hej det er dette bundkort http://www.gigabyte.com/products/product…spx?pid=4144#ov Det har et rigtigt godt onboard lydkort og der kan tisluttes en Msata ssd i pci slot.

torsdag, 23. oktober 2014, 17:46

Hej bundkortet er Gigabyte som i overskriften Mindstepris er 1600kr for alle 3 dele Sidder i min pc nu jeg skal lige lave backup inden salg. Så der går lige nogle dage inden det kan sælges Plus forsendelse hvis det skal sendes.

torsdag, 23. oktober 2014, 16:46

Hej sælger denne opgradering til hvis prisen er rigigt Kvittering på mobo og cpu købt sidste år. Foretrækker ftf handel i Odense.

søndag, 27. juli 2014, 23:39

Hjælp til stationær pc

Ja mit link til komplett virker ikke da jeg fik logget ud Men det er et spørgsmål om hvad du vælger og hvad pengene rækker til Men med et budget på godt 7000kr er en cpu som feks i5 4690 til ca 1300kr nok det bedste bud. Du behøver ikke en K model som kan overclockes da du som sagt er ny med hardware. Og grafikkortet skal nok ligge under de 2000kr hvis du skal have råd til resten af delene, bundkort,ram,strømforsyning, kabinet,ssd,hdd og en god køler til din cpu.

søndag, 27. juli 2014, 22:36

Hjælp til stationær pc

#1 Jeg går ud fra du ikke har windows og skal så lige lægge godt 700kr til prisen på din pc. Men som en siger får du mest for pengene ved og samle selv Tro mig, det er ikke så svært,var selv helt ny med den slags men det gik fint med at få købt delene og samlet den selv. Der er mange videoer på Youtube der viser trin for trin til at samle selv. Du skal bare sikre dig du får de rigtige dele, så du ikke blander tingene sammen. Et godt sted kunne være Proshop eller Komplett.dk Du laver lidt video o...

søndag, 27. juli 2014, 20:25

Hjælp til stationær pc

# 12 det ssd fra kingston kan du have ret i men han kan jo bare ændre det i konfigurationen til en samsung evo istedet Og at Asus bundkort ikke skulle være godt nok vil jeg så ikke give dig ret i. Det er det nyeste Z97 chipsæt så han skal såmænd nok blive glad for det alligevel samt kan han tilføje en 1 tb hdd ekstra til lager

søndag, 27. juli 2014, 19:26

Hjælp til stationær pc

Glemte og sige de er uden windows men vælger du den til 6.399kr med windows er du på 7098kr

søndag, 27. juli 2014, 19:23

Hjælp til stationær pc

Hvis jeg skulle have ny pc i dag med dit budget ville jeg helt sikkert kigge hos Topdata. De har nogle rigtigte gode tilbud på gamer pc'er og lige nu har de sat deres extreme gamer pc 1000kr ned til 7.399kr til 6399kr Du får en super intel cpu og et godt gamer grafikkort til prisen. Og vil du lidt over 7000kr kan du gå op i cpu og grafikkort men som sagt tjek siden ud Just saying http://topdata.dk/product.asp?product=9793

søndag, 25. maj 2014, 19:37

windows 7 til win 8 pro til win 8.1 pro

Ja er jeg med på men har læst et sted om man kan installere win 8 opgradering som fuld version men ved ikke helt hvordan man gør?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.