Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 136.

lørdag, 1. april 2006, 14:00

Forfatter: Resmen

Nye alliance race: Wisps

tror stadig på det så må i sige hvad i vil

lørdag, 1. april 2006, 13:09

RE: Nye alliance race: Wisps

Link tror nu det bliver dem Citeret It's true I've been playing them on a Beta client. Pity I can't give you more info, but they rockzorz

lørdag, 1. april 2006, 12:36

RE: Nye alliance race: Wisps

Citeret Originally posted by Madsass Citeret Originally posted by Resmen Ja den nye alliance race blev så wisp Link Ehm. Kiggede du overhovedet på screenshots etc? De har et spell kaldet: "Permenant Death" osv. Der var du ikke lige så skarp Vil blizzard lave så meget for en aprils nar??

fredag, 31. marts 2006, 23:08

Nye alliance race: Wisps

Ja den nye alliance race blev så wisp Link

torsdag, 30. marts 2006, 21:00

Indstalations problem

Citeret Originally posted by Darlik Øhm hvor kan man se det henne? Du højre klikker på Denne computer og nederst skulle det komme frem

torsdag, 30. marts 2006, 20:15

Re: ,..

Citeret Originally posted by Darlik Hva mener dU? vil nok tro det er hvor mange ram og alt det der din pc har

onsdag, 29. marts 2006, 14:11

Unitframe addon

Citeret Originally posted by VulpesDK Nurfedui- Beta Virker dog ikk i 1.10 endnu... http://www.nurfedui.net/ ligger det kun i Beta?

tirsdag, 28. marts 2006, 23:09

RE: Unitframe addon

fandt lige et billed af det: Link

tirsdag, 28. marts 2006, 22:48

Hvilket lir har du fået fornyligt?

Citeret Originally posted by DEEF Endelig fik jeg Ashkandi. <3 den har da noget dps

tirsdag, 28. marts 2006, 21:17

Unitframe addon

Hvad hedder det Unitframe addon som gør at det billede af en selv bevæger sig?

fredag, 24. marts 2006, 17:36

RE: For meget WoW, for lidt f.... ?

Citeret Originally posted by tryllerylle faldt over denne på hol.dk døm selv... http://www.youtube.com/watch?v=0HI5wzUUS&hellip;&page=3&t=t&f=b ved ikke om den har været postet før har den http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=61757&sid=

onsdag, 22. marts 2006, 21:55

Hvilket lir har du fået fornyligt?

Blev lige Rank 14 så fik lige lidt der

torsdag, 9. marts 2006, 21:43

RE: Mods vil ikke virke i patch 1.10

Nymbia's Perl Unitframes hvorfor fjerne den??

søndag, 5. marts 2006, 16:37

AV honor

skete det samme på azjol-nerub severen, ingen kunne se sin honour fra dagen før

onsdag, 22. februar 2006, 23:54

needer et sted at farme penge/værdifulde ting

Citeret Originally posted by LatZ lvl 37, 311g (: jeg grinder bare igemmmen ikke andet! må man spørge hvor henne?

lørdag, 18. februar 2006, 22:52

City channel

Kan man joine City channels imens man er uden for Orgrimmar og alle de der steder? eller kræver det et addOn? Ville være rart for så kan man jo smutte ud at farme imens man ser LFG - City channel

lørdag, 18. februar 2006, 17:59

needer et sted at farme penge/værdifulde ting

Citeret Originally posted by LatZ 1st char lvl 36/ ingen proffesion: 288g (: hvordan har du fået så mange?

torsdag, 9. februar 2006, 23:25

RE: WoW købt men har underligt problem

Citeret Originally posted by AnDeN_DK Jeg har købt WoW, oprettet bruger, spillet og synes rigtig godt om spillet. MEN! Hver gang jeg åbner WoW smider den en mappe på skrivebordet (hvor min genvej til wow ligger) der hedder Logs. Inde i den er der et tekstdokument der hedder cpu. Jeg sletter den men hver gang jeg starter wow kommer det hele igen. Hvad skal jeg gøre for at få den væk? Ligger den mappe inde i C:\Programmer\World of Warcraft??

tirsdag, 7. februar 2006, 21:45

RE: Debuff timer

Citeret Originally posted by LatZ Noget hvor man kan se de debuffs man har casted(t?) to modstanderen, hvor lang tid de vil vare? Nogle addons? Fandt TTSpelltimer

tirsdag, 7. februar 2006, 17:31

RE: Trial acc hjælp

Citeret Originally posted by AnDeN_DK Jeg har lånt Wow cd'erne + en trial key. Når jeg går ind for at lave et account (med trial key'en) spørger den efter visa kort nummer osv. Da jeg kun vil spille på trial key'en og ikke købe ekstra spille tid mener min far ikke at de behøves at vide ens visa kort nummer osv. (Der er jo nogen der ikke er gamle nok til at have sig eget visa endnu) Men hvis man ikke vælger automatisk køb af tid (fx 1, 3 eller 6 måneder) trækker de da ikke penge fra ens visa vel...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.