Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 887.

mandag, 11. april 2016, 14:22

Forfatter: mads_spazz

K: psu

Har lige pillet en Ace 620W strømforsyning ud af min computer. Den er rimelig "basic", men virker fint, også til moderne systemer. Har 24 pin + 8 pin connector, og 1x PCI-e 6 pin connector. Hvis du er interesseret kan du få den for 200 kroner.

lørdag, 2. april 2016, 13:02

K: psu

Jeg har en PSU, mener den er på 580 Watt, en Hyper eller sådan noget. Hvis det kunne have interesse, kan jeg lige finde den frem og se modelnummer og specs?

fredag, 1. april 2016, 00:47

S : Corsair HX850-》Solgt!

Den vil jeg gerne købe. Sender dig en PM.

lørdag, 12. marts 2016, 05:18

K: Gammel computer med SCSI

Er der nogen i Københavnsområdet der har en gammel Thinkcentre eller lignende stående? Eneste krav er at computeren virker, og kan køre Windows 98 og/eller Windows XP. Og så skal den have en SCSI port der virker. Skriv hvad I har, jeg regner ikke med at betale alverden for den, men vil naturligvis selv afhente.

fredag, 18. september 2015, 14:54

S: Corsair VX550, E6750, 2x 8800 GT, 2x250 Gb HDD

Sælger en computer bestående af: Corsair VX550 PSU Intel E6750 CPU 4 Gb RAM 2x250 Gb HDD 2x Geforce 8800 GT Det er samlet i et NZXT Hush kabinet, som har fået lidt bank på siden. Det hele virker, men harddiske er sat til at køre i RAID, hvilket driller lidt. Havde forestillet mig man ville bruge delene anyway. Sælges samlet, og skal afhentes. Det har stået i min lejlighed for lang tid og skal bare væk. Pris (afhentet): 300 kroner Det står på Nørrebro.

lørdag, 10. maj 2014, 12:21

S: Sega Megadrive II

100 kroner. Hvor står den i landet? Mvh Mads

lørdag, 3. maj 2014, 16:35

K: DVI kabel i Københavnsområdet

Søger et DVI-D kabel i Københavnsområdet. Afhentning snarest muligt. Det er til at forbinde skærm og computer så det skal bare være 2 meter eller deromkring. Skriv hvad I har. Mvh Mads

lørdag, 3. maj 2014, 16:17

Billige stationære + skærme købes!

Hvad er behovet ift ydelse? For jeg har en billig computer, men hardwaren er også derefter. Pentium 4 på 2,8 Ghz, 2 Gb Ram, 80 Gb harddisk osv.

lørdag, 3. maj 2014, 12:31

Oldschool: Disketter og computerblade

Ren interesse - hvad fik du for det? Har nemlig selv en stak Komputer blade

lørdag, 3. maj 2014, 11:42

Kan I hjælpe med at identificere dette kabinet?

Citeret fra "Renegger" Er den klunset, så er gaffatape da lige i ånden Havde godt tænkt tanken Men jeg har fundet det jeg skal bruge nu, så det er perfekt! Tak for hjælpen!

fredag, 2. maj 2014, 18:28

K: HDD Bracket(s) til Cooler Master Gladiator 600

Jeg søger en eller flere harddisk mounting brackets/trays til et Cooler Master Gladiator 600 kabinet jeg har klunset. Prisdé: 6 Grønne Tuborg (eller tilsvarende cash) Jeg befinder mig i Københavnsområdet.

fredag, 2. maj 2014, 18:18

Citeret fra "Worthless" Cooler Master Gladiator 600 Black Det er nemlig lige det! Tusind tak. Ved du også hvilke brackets der skal bruges til det? Er det dem jeg har linket til?

fredag, 2. maj 2014, 17:14

Hej alle sammen. Længe siden. Jeg fik klunset noget hardware for nogle dage siden. Heriblandt var et CoolerMaster kabinet som jeg vil samle en computer til min roommate i. Problemet er bare at der vist mangler en form for harddisk trays. Jeg tænker at der nok er nogen der ligger inde med nogle de ikke skal bruge, eller nogen butikker der fører spare parts, men for at vide hvad jeg skal købe, skal jeg jo først vide hvad kabinettet hedder, og det har jeg ikke kunne finde nogen steder. Det ligner l...

tirsdag, 5. november 2013, 16:54

Gives væk! 2 defekte Playstation 1 (den originale PSX)

Slet ingen der skal bruge reservedele til en PSX, eller vil forsøge at fixe dem?

mandag, 7. oktober 2013, 21:58

Gives væk! 2 defekte Playstation 1 (den originale PSX)

Hej alle sammen. 2 stk defekte PSX gives væk til den person der kommer og henter dem på min adresse i Vanløse. Begge to kan tænde, og viser begge to fine skærmbilleder uden artefakter. MEN! På den ene starter motoren ikke (skiven kører ikke rundt), og spillet loader derfor aldrig. På den anden kører alting fint, bortset fra at controlleren er død (har testet controlleren, den virker).

torsdag, 4. juli 2013, 11:46

K: Billig, men funktionel bærbar

Hej alle sammen! Long time no see... Min svigerinde kunne godt tænke sig en ny bærbar computer, men er på et rimelig stramt budget. Der forventes derfor ikke noget stort eller vildt, bare en simpel bærbar til mail/surf/facebook brug, med en batteritid på min. 1½ time. Specs på det der søges: Skærm: 13"-15" RAM: 2Gb+ Harddisk: 120 Gb+ Batteritid: 1½ time+ Pris: 500-1000 kr. Nogen der kan foreslå noget/har noget de skal af med? Send gerne PM.

torsdag, 4. juli 2013, 11:41

K: MacBook

Hej! Ved godt det er godt 2 uger siden du skrev dette indlæg, men ville bare lige dele mine erfaringer med dig. Umiddelbart virker det meget ufordfelagtigt at købe brugte Macbooks (og mange andre Apple produkter) brugt, da de simpelthen ikke falder nok i værdi. Måske kan du finde nogle flinke Tweakers her, der vil sælge dig til en reel pris, men som regel vil folk have 70-80 % af nypris DENGANG for en 2-3 år gammel MacBook uden garanti. Det er temmelig vildt. Min kæreste kunne nemlig også tænke ...

mandag, 10. juni 2013, 13:24

PS3 - Billige Dualshock 3 controller?

Enig, du får ikke PS3 controllere meget billigere end Coolshop (~350 kr) Og det skal være originale. Det andet er crap. Hvis du finder nogle der koster 200 kr. for ny, er det sandsynligvis kopivarer af PS3 controller. Emballagen ligner, controlleren ligner, der står Sony og det hele. Men det er bestemt ikke samme kvalitet.

tirsdag, 8. januar 2013, 12:23

S: iPhones, Konsoller, Software og meget andet

Iphone 3Gs 16GB Hvid Stand: Umiddelbart rimelig pæn stand Bygget op af en række forskellige defekte iPhones derfor haves heller ej kvittering. Lader skal personen selv fremskaffe. medfølgende: kun telefonen HBO: 300pp Vil gerne lige høre om telefonen virker som den skal? Højttaler, home-knap, lydløs, mic osv. ? Så vil jeg gerne give 350 pp.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.