Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 30. maj 2013, 21:19

Forfatter: BLiX

Mini-ITX Gamer

Hej..! Jeg vil gerne af med min miniput gamer, da jeg vil over til noget iMac eller MacBook Pro. :smile: Alle delene er fra 2013-01-03 bortset PSU og Kabinet. Kabinettet er fra 09-10-2012, og PSU er fra 02-07-2012. Har kvitteringer på det hele. Kasserne til de forskellige dele haves også, bortset fra CPU-kassen som er stukket af. i5-3570K http://www.proshop.dk/CPU/Intel-Core-i5-…ox-2328224.html GIGABYTE GA-Z77N-WIFI http://bit.ly/11pgWCS Corsair 8GB DDR3 1600MHz (2x4)Vengeance http://bit....

lørdag, 11. august 2007, 15:33

Hitman

Citeret Originally posted by Berleburg Citeret Originally posted by Spyro Timothy Olyphant ser så led ud med de hardballer's Skal helt klart ind og se den film ! Men bortset fra det, så mener jeg at der har været en tråd omkring denne film? Det har der også været. Men fordi Blix ikke selv kendte til filmen, så antog han jo, at resten af verden heller ikke gjorde. http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…&hilight=hitman Det er en god idé at søge på forumet først, i sådanne tilfælde. Jeg b...

lørdag, 11. august 2007, 04:15

Hitman

Hejsa. Jeg faldt lige over en trailer til Hitman filmen, vidste slet ikke der bliver lavet en. Se den her fra apples site <- Det bliver i hvertfald en film jeg skal se, bliver spændene og hvorvidt ham skuespillere kan leve op til folks krav som der har spillet alle spline. //Over and out

fredag, 3. august 2007, 03:15

CELLCHOCK hvor på FALKONER ALLE ?

Citeret Originally posted by Spyro Valley.. Wally er et navn Hvorfor skal det lige præcis være på falkonér? afaik er der ikke særlig meget at komme efter derinde, eftersom de største forhandlere af IT hardware ligger i Jylland. Imo er der intet IT hardware at komme efter i KBH eller omegn, før man når Ballerup. Jeg kunne ikke være mere enig, jeg var en tur der inde for ikke så lang tid siden - deres udvalg minimalt, og priserne tårnhøje.

torsdag, 2. august 2007, 04:27

WoW og Vista

Jeg har heller ingen problemer her, prøv at fjerne alle dine addons hvis du har nogle.

mandag, 30. juli 2007, 20:29

Støt Michael Rasmussen

Jeg kan ikke rigtig se meningen i den side må jeg godt nok indrømme. Og så skriver de ikke engang inde på hjemmesiden hvad de har tænkt sig at gøre med alle de underskrifter de nu måtte få. Syntes det er lidt at smide mere salt på såret.

torsdag, 26. juli 2007, 11:37

Vista 64bit og x-fi lydkort, Og sli problemer

Efter at haft koget inde på forums.creative.com, kan jeg fortælle dig at mange med det bundkort du har, har haft mange problemer. Hvis du vil, kan du jo tage et kik der inde, og så om løsningen for dig er der. Jeg havde et A8N32, og der var heller ikke andet end problemer, så skiftede jeg til C2D.

søndag, 8. juli 2007, 01:06

RE: HJÆLP! Computer går ud.

Citeret Originally posted by Spyro Citeret Originally posted by sandahL.ito det er fordi du er noob.. Det var meget konstruktivt må jeg sige.. Jeg smilte da lidt. Men ja, ikke hjælpsomt overhovedet. Men eftersom du har væltet den kan det da godt være der er noget der er slået i stykker, eventuelt hvis der sidder en tung køler på cpuen. Tjek eventuelt system loggen, hvis der skulle være nogle driver fejl. Held og lykke med at få det hele til at virke optimalt.

torsdag, 28. juni 2007, 14:12

Norton internet security 07. Kan ikke fjernes !

Ellers syntes jeg du skulle skrive ind til deres support, de kan helt sikkert hjælpe dig.

mandag, 25. juni 2007, 23:12

*Biip* *Biip* Biip* lyde

Der står i din motherboard manual hvad de bip betyder.

torsdag, 31. maj 2007, 22:03

Nikon D40

Citeret Originally posted by shahid_2dk Så har far og mor været ude i Elgiganten og blandt andet købt et D40 til familien Det skal jeg nok blive gode venner med Ved du om det kun var i dag at der var så billigt, ellers flyver jeg ud og anskaffer mig en PS3 i morgen.

torsdag, 24. maj 2007, 14:54

high definition audio???

Citeret Originally posted by disturbed Ok tak venner, prøver lige nogen af de muligheder..... Har du prøvet at hente drivere her fra: http://www.realtek.com.tw/downloads/down&hellip;0Audio%20Codecs

tirsdag, 15. maj 2007, 12:29

Lord of the Rings online

Citeret Originally posted by FoolzRailer Jeg spiller det, og jeg synes det er ganske udemærket spil! Jeg synes bare det er lidt nederen når alle folk skal sammenligne det med WoW, hvis man tænker over det så har næste alle de MMORPG som er ude på markedet i det næsten identiske features, og jeg er 100% sikker på at WoW sikkert også har nuppet noget fra nogle af de andre spil, hvis man nu tænker over det hvem har så ikke nasset noget fra Diablo ??? Synes ikke rigtig der er nogle grund til folk w...

mandag, 14. maj 2007, 22:21

lilla blomst

Kunne man få et link til orginalen, kunne vildt godt tænke mig det som baggrund. Ellers et wallpaper format af 1680x1050.

mandag, 14. maj 2007, 21:48

Lord of the Rings online

Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men den eneste måde man kan det er med en buddykey. Er der nogle der har en til overs? Trist at de ikke giver trials, men folk siger jo det er for at man slipper for guld farmerne. Man køber jo heller ikke en bil, før man har prøvet den.

lørdag, 5. maj 2007, 21:57

Windows Billedgalleri og Jpg

Løsningen burde du kunne finde her, det hjalp ihvertfald for mig. http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPos&hellip;409395&SiteID=1

lørdag, 5. maj 2007, 21:56

RE: Bedste virus program - gratis ?

Citeret Originally posted by Bonnie www.avast.com .. Fandme et godt program! /signed. Syntes også det er godt.

fredag, 4. maj 2007, 14:18

C2D opsætning

Jeg har lige købt nyt hardware, og jeg blev anbefalet et P5B-E Plus af Dare_Devil her inde fra. Og jeg kan sige, at det bare spiller som en drøm. Her er hvad jeg købte: Intel Core 2 Duo / E6600 Asus P5B-E/Plus, Intel P965, LGA775 Corsair TWIN2X2048-6400C4, 2x1024MB

fredag, 4. maj 2007, 14:12

RE: LOTR:O 7 day trial virker ikke : (

Citeret Originally posted by Ramaskriget Har lånt spillet af en ven, og så vil jeg jo selvfølgelig gerne ha de 7 dages trial! Når jeg så skriver den ind, så siger den at keyen er invalid! Og har prøvet med 3 forskellige GYLDIGE keys nu Andre der har haft samme problem? Lige et spørgsmål, er der nogle steder hvor man kan anskaffe sig en trail key, har ellers set hele deres hjemmesiden igennem.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.