Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 643.

lørdag, 17. februar 2018, 22:40

Forfatter: Igel

Ny mekanisk harddisk

Det bliver nok en Seagate BarraCuda. Lige umiddelbart er det den der kommer op som den bedste "bang for the buck" harddisk når jeg googler.

lørdag, 17. februar 2018, 21:46

Ny mekanisk harddisk

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "Igel" BarraCuda harddiskene har jeg også gode erfaringer med, men samme har jeg med WD. Jeg har ærligt talt heller ikke oplevet at en harddisk er gået i stykker endnu, og den ældste jeg har siddende i lige nu, har ca. 10 år på bagen og er en Samsung Spinpoint 500gb. Så mærket er mig lidt underordnet, og kvaliteten tænker jeg er nogenlunde den samme alligevel. Så spørgsmålet er vel også lidt, hvad får jeg ekstra for pengene ved at give næsten dobbelt pris ...

lørdag, 17. februar 2018, 21:12

Ny mekanisk harddisk

Den er forresten fra før proshop købte PRC data

lørdag, 17. februar 2018, 21:11

Ny mekanisk harddisk

BarraCuda harddiskene har jeg også gode erfaringer med, men samme har jeg med WD. Jeg har ærligt talt heller ikke oplevet at en harddisk er gået i stykker endnu, og den ældste jeg har siddende i lige nu, har ca. 10 år på bagen og er en Samsung Spinpoint 500gb. Så mærket er mig lidt underordnet, og kvaliteten tænker jeg er nogenlunde den samme alligevel. Så spørgsmålet er vel også lidt, hvad får jeg ekstra for pengene ved at give næsten dobbelt pris for en WD black?

lørdag, 17. februar 2018, 15:22

Ny mekanisk harddisk

De er så også bare en del dyrere. Men hvad er fordelen ved at vælge dem frem for eksempelvis red eller blue?

lørdag, 17. februar 2018, 12:57

Ny mekanisk harddisk

Hey gutter. Jeg står og mangler lagerplads på min computer, så jeg skal ud og have mig en ny harddisk. Det er dog et område, som jeg finder lidt forvirrende, så jeg håber i kan hjælpe mig. Det jeg skal bruge min harddisk til er lager af diverse filer og lidt spil. Mine primære spil har jeg liggende på en SSD, men SSD lagerplads er lige en tand for dyr. Jeg har kigget på lidt forskellige harddiske fra WD og Seagate. Jeg synes dog det er lidt svært at finde en oversigt over de præcise fordele og u...

torsdag, 8. februar 2018, 10:41

Tastaturt skifter sprog.

Jeg skal godt nok venstre klikke, hvorefter jeg kan trykke på "language preferences". Ved ikke lige hvad den hedder på dansk Hvem har Windows på dansk nu om stunder...

tirsdag, 6. februar 2018, 23:04

Tastaturt skifter sprog.

Kunne det være fordi du har skiftet til Windows 10, og du kommer til at trykke "Windows tast + Mellemrum tast" ved en fejl? Det sker nemlig af og til for mig

fredag, 2. februar 2018, 18:23

Skal jeg opgradere eller købe ny computer?

Priserne tror jeg ikke kommer til at falde synderligt meget, primært pga. cryptocurrency mining. Valg af grafikkort kommer i høj grad an på, hvor høj en opløsning du kører med. Hvis den skærm du har, er en almindelig 1080p skærm (1920x1080 opløsning), så er et GTX 1070 rigeligt. Hvis du vil ofre lidt mere, så kan man også godt forsvare købet af et GTX 1080. Men jeg vil ikke personligt gå op, og købe et GTX 1080Ti, som koster 3 gange værdien af dit nuværende system, da det virkelig kun kan svare ...

fredag, 2. februar 2018, 00:01

K:i6700k

Håber ikke du har planer om at smide den i det system du har listet i din signatur, for det kommer ikke til at fungere

torsdag, 1. februar 2018, 23:57

Ja, din computer kan godt køre med det hardware jeg anbefaler. Nej, jeg mener ikke DDR4, men DDR3 ram. Du skal have en 6000, 7000 eller 8000 serie CPU fra Intel, for at have et system der understøtter DDR4 ram. Så Skylake, Kaby Lake eller Coffee Lake. Eller Ryzen og Threadripper fra AMD. Som jeg forstår det, så har du 4000,- i hånden, som du kan købe hardware for? Og så resten op til de 7000,- kommer fra dit gamle system som du overvejer at sælge? Det er muligt at bygge nyt for 7000,-, men du en...

torsdag, 1. februar 2018, 14:08

I så fald, ville jeg nok smide alle penge efter et grafikkort. Hvis du køber et GTX 1070 så er du godt kørende. Eventuelt kan du kigge efter et brugt 1080, som burde være til at få til de penge. Hvis du kører 1920x1080 opløsning, så burde et 1070 være mere end rigeligt, og så kan du måske også finde penge til 2x8gb DDR3 ram.

tirsdag, 30. januar 2018, 18:18

Anbefaling af mobil

Oneplus er virkelig et godt bud. Min Lumia 950 har også lige måttet vige pladsen til fordel for en ny smartphone. Valget faldt på en Huawei Mate 10 Pro, da jeg tidligere har haft en P9 Lite som sekundær telefon, som jeg har været ret tilfreds med. Den falder dog en del udenfor dit budget, og mht. bloatware, så må jeg nok også sige, at Huawei er gode til at installere en masse crap. Kameraet på Mate 10 Pro er dog i en klasse for sig. Jeg er dog ret ked af, at min Lumia 950 ikke længere er brugbar...

fredag, 26. januar 2018, 20:36

S: Gtx 1070 Ti 8g #SOLGT

Vi skulle nødigt ende som alle de andre børnehave sider, hvor der konstant bliver diskuteret hvorvidt priserne er rimelige. Som Mansen siger, giv et bud, eller kom videre.

fredag, 26. januar 2018, 17:53

Ny mobil, Dual sim

Huaweis modeller har tæt på ren android. Så vidt jeg ved, fungerer deres dual-sim dog ikke på den måde, at du nemt selv kan vælge hvilket simkort du vil bruge. Det er noget man indstiller i menuen. Ved ikke om det også fungerer sådan med Oneplus eller Nokias modeller?

lørdag, 20. januar 2018, 17:47

Køb musemåtte, hvilken?

....og du kommenterer på en tråd der er næsten et år gammel Jeg tror, uden at vide det, at musemåtten er blevet købt

torsdag, 18. januar 2018, 15:18

144hz gaming skærm

Jeg bruger også selv en ASUS VG248QE, og jeg er også ganske tilfreds med den. Ellers er der jo ASUS MG248QR, som koster lidt mere, men også er nyere og lidt pænere at se på synes jeg.

fredag, 12. januar 2018, 22:29

Arbejdsbærbar

Har selv Lenovo Yoga 910, den føles robust, men slet ikke i nærheden af hvad en ThinkPad kan holde til. Desuden har min kæreste haft problemer med, at de små sorte ender der sidder i siden af hængslet sidder lidt løst og falder af. Mht. touchpad, så er alle dem du foreslår jo ret gode og meget behagelige at bruge. En 1080p skærm burde være mere end rigeligt til formålet. Så vidt jeg ved, så er det kun Thinkpads der kan tilsluttes egentlige docks, hvor de andre nærmere vil være tilslutning ved hj...

fredag, 12. januar 2018, 19:49

Arbejdsbærbar

Der mangler lidt info her Hvilke krav har du til den, og hvor mange penge vil du bruge på den?

fredag, 12. januar 2018, 10:29

Skal man købe en ps4?

Køb en PS4. Ingen af de nye spil kommer til PS3, så hvis du vil have fuldt udbytte af din konsol, så skal du have dig en ny. Selve PS4 er ofte på tilbud hos diverse forhandlere, så den er ikke så galt dyr mere. Hvis du finder et godt tilbud, så kan du evt. også gå ud og købe en PS4 pro, som er en smule hurtigere for at understøtte 4k opløsning. Med hensyn til en udgivelse af en ny generation af Playstation, så kan vi kun gætte på, hvornår den kommer. Nogle steder rygtes det til 2020, og andre er...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.