Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 29. november 2015, 18:58

Forfatter: Skjold

S: 2 x 670 GTX med EK Fullcover + Backplate

Hej Matx, Har de originale kølere. Men sælger ikke uden vand. Så prisen er den samme, du ender bare med at have nogle køleblokke i overskud, som du måske kan sælge. Passer til 670 pg 680 WF.

søndag, 29. november 2015, 09:45

S: 2 x 670 GTX med EK Fullcover + Backplate

Har et SLI setup af 2 stk 670 WF3 med EK CSQ Fullcover + backplates som sælges. EK CSQ Bro til 2 forskellige PCI afstande følger med. Original emballage haves + kvittering. Sælges helst samlet. HBO: 1000 pr stk.

mandag, 6. oktober 2014, 19:43

S: 3770k

Sælger min 3770 pga opgradering. Kvittering og original æske haves (stadig dækket af reklamtionsret)

søndag, 28. juli 2013, 20:28

Project N.V. - A watercooling adventure

Det er helt åndsvagt det der pope... Nok en af de flotteste mods jeg nogensinde har set. Man for bare lyst til at putte en papkasser over sit eget skrammel og finde sig en helt anden fritidsinteresse.

tirsdag, 9. juli 2013, 19:03

Nye dele kan ikke starte min com op!

Strøm til CPU eller GFX?? Kom så... fortæl!

tirsdag, 9. juli 2013, 09:14

Nye dele kan ikke starte min com op!

Prøv at forsøge at starte den op med kun 1 blok ram i. Hvis det ikke virker så prøv den anden blok. Men sørg for det kun er de nødvendige dele du har i, altså grafikort og ikke mere. Hvis det så virker kan du sætte de andre ting i løbende. Det kan også være fordi du har spændt bundkortet forkert ned i kabinettet og så der er overgang, så vil du få samme fejl.

mandag, 8. juli 2013, 19:54

Lian Li PC-X2000 MOD - Version 4.0

Så kan der vist heller ikke klemmes mere ind i det kabinet

søndag, 7. april 2013, 20:21

Så fik jeg købt vand-blokke til endnu et 670 WF3, så loggen er ikke død. Men er også ved at flytte for tiden, samt er ved at drukne i arbejde, så det går ikke så hurtigt.

fredag, 8. marts 2013, 07:56

Samlign oc af i7-3770k

Citeret fra "Korospo" okay fedt nok, hvad foren køling bruger du skjold? rasm401i har du prøvet at trykke på "vis original billede" ? Bruger vand. 360 + 240 dualpass og 2 stk Laing DDC 18w med dual top. Under gaming osv, bliver den aldrig over 60. Men under prime bliver den ene core 10 grader varmere end resten. Ret belastende.

onsdag, 6. marts 2013, 20:46

Samlign oc af i7-3770k

Jeg kan godt se dit screenshot. Min kører på 4.4 ved 1.27 De bliver omkring 75 efter en times prime. Har ikke brugt så meget tid på det. Har haft den oppe på 4.6 ved 1.3 men der blev den alt for varm.

tirsdag, 5. februar 2013, 12:08

Nå min ryg er gået totalt i baglås, så jeg har ikke kunne tage på job de sidste 2 dage. Så jeg er ved at kede mig ihjel. Så jeg er begyndt at finpudse mit kabinet. Som de ser ud fra corsair. Faktisk rigtig pæne Af med den original single sleeve. Individual sleeving. Jeg skal vist øve mig noget mere. Men stikkene er rigtig god kvalitet. Så det er en drøm at skille ad. Min gamle Thermal Take PCI-E stik var det rene helvede. Skiftede de hvide molex han/hun ud med sorte og sleevede kabler.

mandag, 4. februar 2013, 14:34

Så kom mine sorte molex stik med posten. Har også købt krympeflex og lidt mere sort sleeve, samt rød 3 x laser diode

mandag, 4. februar 2013, 12:23

Nyt setup - overclock potentiale?

Citeret fra "Qwist" Citeret fra "Skjold" Du skal huske, at 3770K bliver latterligt varm bare ved stock settings. Men et 100mhz OC, så du rammer 4ghz burde du kunne klare uden at ændre noget udover multi. Tror dog ikke du kan mærke nogen forskel på 3900mhz og 4000mhz. Nu skriver du forskellen på 3900mhz og 4000mhz - men er 3770k'eren ikke 3.5ghz? Jeg kan se den har 3.9ghz i turbo boost, hvordan fungerer det så? Er det nogen CPUen selv gør når den bliver udfordret, f.eks. i spil? Der er sket noge...

lørdag, 2. februar 2013, 17:05

Citeret fra "klovnemanden" [ TIM kan sagtens hjælpe på det - men det bedste ville være at fjerne IHS og lægge ny pasta og måske lappe den Puha... Jeg har ikke mod på at skære i min cpu for at gaine lidt mhz... Har haft den oppe på 4600mhz med 1.325 og der blev den omkring 90. Men den er kun prime og intel burn test der gør den så varm. Selv efter flere timers gaming, har jeg endnu ikke oplevet den over 60 grader. Tror kun når det er alle cores der er max belastet at den bliver så varm.

lørdag, 2. februar 2013, 08:49

Hey Klovn, Jeg har prøvet at reseate HS et par gange. Men resultatet er det samme. Den ene core er konsekvent 10-12 grader varmere end de andre. Eller ligger de på omkring 70. Har læst af de benytter TIM mellem core og IHS hvor de før var loddet sammen. Men jeg har ikke mod på at fjerne IHS og erstatte pastaen.

fredag, 1. februar 2013, 20:54

S/B: 580 GTX m. EK Fullcover

Har et PNY XLR8 580 GTX 1.5 med EK fullcover jeg gerne vil sælge eller bytte til noget 680 GTX (gerne med vand). Har emballage og kvittering. HBO: 1500

fredag, 1. februar 2013, 17:18

Du skal huske, at 3770K bliver latterligt varm bare ved stock settings. Men et 100mhz OC, så du rammer 4ghz burde du kunne klare uden at ændre noget udover multi. Tror dog ikke du kan mærke nogen forskel på 3900mhz og 4000mhz. Men hvis du skal meget over 4ghz så bliver den en ren kogeplade. Min gør i hvert fald. Den bliver 80 grader på den ene core allerede ved 4.4ghz og 1.275vcore.

torsdag, 31. januar 2013, 18:53

Nå, jeg kunne ikke tåle alle de farver. Har bestilt sorte molex stik, samt mere sleeve og krympeflex. Fandt også min USB 20 pin adapter. Og nogle røde leds!

mandag, 28. januar 2013, 20:21

Lige selve kabinettet. Der er altså det fedeste kabinet rent design mæssigt... Yes, you may bask in its glory... Min overvågning. Luft temp i grøn og vand i blå. Når jeg får købt de sidste par småting og lavet mit rør, så tror jeg at det bliver det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.