Søg i resultater

Søg i resultater 1-11 af 11.

fredag, 12. juni 2015, 12:48

Forfatter: Frederikhm

Steams årlige sommerudsalg er startet!

Jeg er allerede kommet til at købe 2 spil

tirsdag, 28. april 2015, 23:11

Betalingsfeature fjernes fra Steam Workshop

Jeg er helt klar på at mod makers skal have noget for det arbejde de ligger i deres mods, men måden Valve gik til problemet var helt forkert. Jeg synes personligt at noget i stil med en donations knap ville være mere passende. At give mod makers mulighed for at kræve betaling er tydeligvis ikke løsningen, og da slet ikke når Valve tager 75% af indtjeningerne.

søndag, 26. april 2015, 15:40

Test af ASUS Strix Pro Gaming Headset

Citeret fra "Uber" Flot gennemgang, Frederik Jeg takker. Jeg er stadig en smule ny på området, men jeg synes da det begynder at gå frem ad

tirsdag, 24. marts 2015, 11:31

Vi kaster det første blik på MSI GT80 Titan SLI

Gid man havde råd til sådan en lækker sag. Så var det ikke nødvendigt at slæbe rundt på den stationære.

torsdag, 19. marts 2015, 22:44

Cities (In Motion): Skylines

En af de ting jeg virkelig manglede i SimCity var muligheden for at bygge på et større område. Det leverer Cities: Skylines. Desvære er der ingen multiplayer i Cities: Skylines, hvilket ærgrer mig da jeg har brugt mange timer i SimCity sammen med venner. Cities: Skylines er dog stadig et rigtig godt spil hvis man sidder og spiller alene. Det kan stærkt anbefales.

torsdag, 19. marts 2015, 22:27

Vi tager et kig på Razer Seiren mikrofonen

Godt ser den ud. Jeg får helt lyst til at opgraderer min Blue Snowball

torsdag, 19. marts 2015, 22:20

Tweak gennemgår spillet Cities: Skylines

Citeret fra "Uber" Fed video, Frederik! Mange tak. Det er fedt at få noget feedback!

søndag, 15. marts 2015, 21:06

Tweak.dk kigger på spillet Dying Light

Citeret fra "Michael Hermansen" Superfedt spil og helt genial gennemgang Citeret fra "Lars Jensen" Sjældent har jeg været så hooked på et spil som dette! Fed video Jeg har også helt klart nydt min tid med Dying Light. Det har den helt rigtige mængde udfordring til at holde en undholdt hele vejen igennem.

torsdag, 5. marts 2015, 18:26

Gameplay video af Prison Architect

Citeret fra "Lars Jensen" Fedt fedt fedt. Godt arbejde, Frederik! God stemme til spillene, og så kommer du godt omkring spillet. Ser frem til mange flere videoer. Tusinde tak Kan altid bruge feedback

mandag, 2. marts 2015, 23:51

Phanteks udgiver nye billeder af EVOLV ITX

Det ligner noget der ville passe perfekt ind i mit kommende Steam OS build. Fedt design!

fredag, 27. februar 2015, 21:41

Mere end 15 minutter lang video test af spillet Dungeon of the Endless

Citeret fra "Michael Hermansen" Flot video og gennemgang, Frederik Velkommen på holdet Mange tak, det er fedt at blive taget så godt imod

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.