Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 21:55

Forfatter: HerrMansen

Ny mekanisk harddisk

RPM er ikke alt. Måden data er pakket ind på pladerne har også en del at sige - Det er også derfor at du kan få mange nyere 5400 der er markant hurtigere end lidt ældre 7200 diske. Men jeg synes du skal tage et hurtigt kig på HDD reviews og tage en beslutning. Man kan jo overveje om fart forskellen er prisen værd, eller om du skal ud og brygge kaffe når du henter spil fra den disk som en vaneting.

I går, 15:34

Ny mekanisk harddisk

Hvis der skal ligge spil på disken, ville jeg klart gå efter noget ala. WD Black (eller blue på et budget) 7200RPM diske er ikke voldsomt meget hurtigere end 5400 længere, så der er rigtig mange der bare bruger de lidt billigere diske.

fredag, 16. februar 2018, 17:54

Hjælp til køb af switch 12 port

Ja den er helt fin til opgaven. Som Doit prøver ar forklare, kan det være en fordel at vælge CAT6 kabler med STP over UPT kabler (shielded twisted pair / unshielded twisted pair) til de lange kabelløb igennem rum, da signalet i nogle tilfælde kan forstyrres af radiobølger som mikroovne og anden elektronik, hvis de er tæt op af.

fredag, 16. februar 2018, 14:58

Hjælp til køb af switch 12 port

Hvis vi bare taler et almindeligt LAN til husbrug uden koncepter som POE (Power over Ethernet) til overvågningskameraer og lign. så er det ene produkt lige så godt som det andet. Jeg ville tage den første, den bedste switch der passer de fysiske krav ift. til porte og eventuelt dimensioner, som du kan finde fra TP-Link og kalde det for en dag.

tirsdag, 13. februar 2018, 12:40

Færdigt bygget computer til gaming

Bliver sgu nok lidt svært at knibe et 1080 ind i det budget, hvis vi snakker en færdiglavet "produktions" computer. Mit umiddelbare bedste bud for en 1080 maskine (De er svære at finde lige pt. da næsten alle firmaer enten vælger 1080TI eller 1070TI i stedet for) er hos Froggaming, hvor deres 1080 model lander på lige over 14.000 hvor jeg har tilvalgt i7 8700K, Windows 10 til 800 og en lidt større 750W PSU. https://froggaming.dk/produkt/deluxe-gtx-1080-gamer/ Du sparer måske en tusse på at få no...

mandag, 12. februar 2018, 22:31

TEST: AMD Ryzen 3 2200G & Ryzen 5 2400G; SoC løsninger med AMD VEGA grafik!

Det giver lidt udfordringer ift. til at man ikke bare kan købe et (brugt) B350 eller X370 bundkort uden at skulle låne en CPU - en process mange af os er en kende trætte af med Skylake mobo der købes Kaby Lake til. Jeg har selv haft en lillebitte pentium liggende til lige netop dette formål. En basal understøttelse ift. til BIOS flash havde ikke skadet.

mandag, 12. februar 2018, 20:39

Min eventviewer går amok, spil crasher fra idag konsekvent

Det lyder af lidt meget, ja. Mit umiddelbare bud er at du har noget Load Line Calibration sat til, hvilket tillader at vCore volt skrues lidt højere op under pres - Typisk vælger man en af flere presets. F.eks. bruger jeg en der hedder High på mit Ryzen bundkort, hvor den går helt op til... Turbo og Extreme. Jeg holder til i Aalborg, så der er en reel chance for at det er mig der står med den, hvis du smider den af i området

mandag, 12. februar 2018, 14:06

Labtech er slet ikke en dum ide, da vi typisk kører alle de tests jeg har nævnt, samt bytter lidt rundt på hardware og software for at finde eventuelle fejl. (Siger manden der arbejder der )

mandag, 12. februar 2018, 00:22

Boot op i noget MiniXP/7/10 (Gandalf's er udmærket) og køre en omgang Furmark og se om den holder stabil. Derefter RAM med Memtestx86 bootet fra et USB stik (udenom en OS) og derefter Furmark. Ikke meget for end at køre hele omgangen desværre.

søndag, 11. februar 2018, 16:31

Opgradering af gaming PC

Altså du vil have en flaskehals i den CPU uanset om det er 3 eller 6GB udgaven, men ift. til hvor lidt du sparer ved at tage den mindre udgave er det efter min mening spild at købe det lille.

søndag, 11. februar 2018, 13:25

Opgradering af gaming PC

Jeg ville smide et par hundrede mere og få en 6GB udgave. 3GB kortet er alleret presset i flere titler når grafikken skrues op, og det ville give kortet længere levetid på sigt, så du kan fokusere på CPU, Motherboard og RAM.

lørdag, 10. februar 2018, 13:50

Asus R9 390 vs. RX580 vs. 1050ti vs. 1060

Youtube er altid en god måde at finde niveauet for ens hardware groft sagt. Så vidt jeg kan se er den mere eller mindre på niveau med et 1060 (lige lidt under i visse eksempler) https://www.youtube.com/watch?v=Fr5ScZ8l2b8

fredag, 9. februar 2018, 11:14

Long range mus.

Alternativt kan du tage en billig trådløs mus og købe et USB forlængerkabel, og så bedre vinkle antennen.

torsdag, 8. februar 2018, 19:36

Long range mus.

Har samme keyboard som adennehy, og det rækker fint 2,5m fra bagsiden af mit TV (Chromecast agtig miniPC med USB tilgang) og til min sofa. Dog er signalet markant bedre de første par måneder. Det begynder at få problemer med tiden hvis ikke der er ubrudt linje mellem de to enheder, til man skifter igen.

onsdag, 7. februar 2018, 19:55

bitcoin kommer til falde kraftig

Den her video forklarer hvorfor ASIC er en kæmpe risiko for private - Meget dyre indkøb, begrænset brugbarhedstid (de bliver forældet hurtigt, så du mister profit) https://www.youtube.com/watch?v=5_1jFNR2zMY

onsdag, 7. februar 2018, 15:38

bitcoin kommer til falde kraftig

Citeret fra "jesper101996" Der er næsten ingen som bruger grafikkort til at mine Bitcoin med. Folk som miner Bitcoin bruger en Asic miner (specielt designet cpu). Korrektion. Der er rigtig mange PRIVATE der bruger GPU'er. ASIC er typisk firma størelsen, og det er en kæmpe risiko da disse typisk mister evnen til at indtjene effektivt i løbet af et par måneder. Og de har også det problem at de er bygget til meget specifikke regnestykker, så de kan ikke nemt flyttes til en ny type coin.

onsdag, 7. februar 2018, 12:12

Killer Panda - Z370 X Code

Bliver spændende at se delene sammen.

søndag, 4. februar 2018, 15:15

ny 27" skærm

Der er som udgangspunkt ingen problemer med at bruge nVidia grafikkort på en Freesync skærm (eller omvendt), men du får selvfølgelig ikke Freesync funktionaliteten ud af skærmen. Men de 144hz og skærmens features udover det er business as usual.

fredag, 2. februar 2018, 23:16

Upgrade fra i7 920 ...

Dit 970 er omtrent på niveau med et 1060, hvilket er kortet til 1080 Gaming pt. Et bud kunne være en af Proshop's Cashback kampagne pakker, hvor du fårIntels nyeste platform, i5 8600K og et kompatibelt bundkort til lige omkring 3½ kilo, hvilket efterlader små 1.500 hvilket en omgang 2x8GB DDR4 RAM ved 3000Mhz omtrent koster. Så er det eneste du mangler en CPU køler, hvor du f.eks. kan købe en billig en fra Coolermaster ell. lign. der kan holde CPU'en kølig, selv med et mildt overclock med de pen...

onsdag, 31. januar 2018, 21:09

PSU & Case

Nu har jeg sjovt nok selv også Be Quiet! PSU'er, men det er mere pga. anmeldelser. Din Corsair er fin til opgaven.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.