Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 26. januar 2010, 21:22

Forfatter: Kisker^

Ny Gamer Bærbar ?

hej da jeg er ved at være lidt småtræt af at glo på en 15.4" skærm og vi har fået et Medarbejder løsning på arbejde har jeg kigget på ny computer .. Denne Computer har jeg lidt kig på http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=576876 der er også denne her men den er vel lidt ringere ? http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/…book%20PC&cc=dk Ville lige høre om de var pengene værd ? vil mene at nr 1 lokker mest på grund af den store dejlige skærm. men ved ikke om et GT 230 er godt nok ? og hvad e...

lørdag, 15. november 2008, 08:35

Bærbar der kan trække Cs source ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe Syntes den ser fin ud til prisen ja har dog skiftet lidt specs på den 15.4 TFT Widescreen - Crystal Clear Skærm - Geforce 8600 GT 512 mb Gddr3 - Intel Core 2 Duo T5800 2.00 FSB800Mhz - 4 GB DDR2 RAM 800MHz - 250 GB HDD SATA 7200RPM - DVD RW Super Multi - Trådløs Netkort 54/300Mbit - Bluetooth indbygget - Webcam 1.3Mpixel indbygget - Windows Vista Home Basic

torsdag, 13. november 2008, 13:01

har bestemt mig for at smide lidt mere efter det da jeg har fået flere svar på HOL.dk Har så kigget på denne : 15.4" TFT Widescreen Crystal Clear Skærm Intel Core 2 Duo T5800 2.00 FSB800Mhz 2 GB DDR2 RAM 667MHz Geforce 8600 GT 512 GDDR3 Ram 160 GB HDD SATA 5400RPM DVD RW Super Multi Trådløs Netkort 54/300Mbit Bluetooth indbygget Webcam 1.3Mpixel indbygget Prisen er uden Windows Kan tilvælges det bliver dog med Vista Basic home 32 bit Til 5600 med vista .

torsdag, 13. november 2008, 11:38

SV: SV: SV: Bærbar der kan trække Cs source ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Kisker^ Citeret Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe Hvad må den koste? og er der nogen størelses krav? hehe den skal bare være billig =) den jeg linker til der koster kun 3400 bobs det er jo ikke alverden størrelsekrav er nok min 15.4 " skærm gider ikke de små pis skærme http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=381232 her kan du se den

torsdag, 13. november 2008, 11:30

SV: SV: Bærbar der kan trække Cs source ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe Hvad må den koste? og er der nogen størelses krav? hehe den skal bare være billig =) den jeg linker til der koster kun 3400 bobs det er jo ikke alverden størrelsekrav er nok min 15.4 " skærm gider ikke de små pis skærme

torsdag, 13. november 2008, 11:29

SV: SV: Bærbar der kan trække Cs source ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman Citeret Oprindeligt indlæg af Kisker^ davs står og skal have ny puter .. der er lidt krav .. den skal kunne trække cs source , Team frotress 2 og dod source . har kigget lidt på denne Compaq Presario CQ60-113EO Amd Sempron SI-40 2 Ghz 2 Gb ram 160 GB hdd Geforce 8200 M 895 Mb den burde da kunne klare ærterne glimmernde ? den der er alt for svag..sempron cpu er slet ikke nok og 8200gt får det mere end svært. det kan jeg bare ikke forstå har en intel Celeron ...

torsdag, 13. november 2008, 09:38

davs står og skal have ny puter .. der er lidt krav .. den skal kunne trække cs source , Team frotress 2 og dod source . har kigget lidt på denne Compaq Presario CQ60-113EO Amd Sempron SI-40 2 Ghz 2 Gb ram 160 GB hdd Geforce 8200 M 895 Mb den burde da kunne klare ærterne glimmernde ?

fredag, 29. august 2008, 10:11

Bærbar ? hvad skal man kigge efter ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Renegger CPU: Core Duo 1.6Ghz eller over/Turion 1.9Ghz eller over Ram: Min 2 GB GFX: HD3450/HD3470 (tror du havner der med 5000kr) Så ovenstående passer meget fint til dine behov. Prøv dog at få en med C2D cpu 256mb ram på GFX i en bærbar er rigeligt. Du skal dog ikke regne med at du kan spille mere krævende spil, end dem der bygger på Valves Source ja ok men det er bare når man kigger i fx bilka så er der nogle bærbar med et grafikkort op til 1500 mb eller sådan n...

torsdag, 28. august 2008, 23:51

Citeret Oprindeligt indlæg af pingomann budget?.. men ellers vil jeg tro denne vil kunne klare det: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=361629 ca. en 5000 gerne under hehe men den ser fin men der er da ikke mange ram på grafikkortet ?

torsdag, 28. august 2008, 12:52

Hej skal ud og have ny bærbar puter . men hvad skal jeg kigge efter af indhold ? cpu gfx og ligne.. harddisk er lige meget .. computeren skal bruges til lidt spil . Team fortess 2 . cs source . dod source. hvad grafikkort skal der bruges ? hvor mange ram skal der bruges ? vilken cpu ?

onsdag, 27. august 2008, 11:10

God solid bærbar ?

Hejsa .. vil meget gerne have mig en ny bærbar computer da min toshiba er ved at være ret forældet og kan ikke lige trække de få spil jeg godt kan li .. Krav til computeren er at den skal kunne trække DOD Source og TEAM FORTRESS 2 rent min 15.4" skærm. Dansk tastertur dvs med ÅØÆ normalt i tasterturet og ikke hvor man skal trykke FN eller ligne for at skrive dem. gerne med en ordenlig fps også ... men ved sku ikke hvad man skal kigge efter af grafikkort og ligne ? Gerne i en ordenlig prisklasse ...

tirsdag, 17. juni 2008, 07:22

SV: Problemer med trådløs internet ?

virkelig ingen der kan hjælpe ?

lørdag, 14. juni 2008, 12:57

Problemer med trådløs internet ?

hej har en D-Link DIR-615 routher det har altid virket og kørt upåklageligt .. men så satte jeg min computer tilbage i tiden fordi den var blevet lidt sløv så satte jeg den tilbage før jeg fik trådløs tænkte jeg ikke lige over .. men nu virker nettet .. men den står bare og skriver Validerer identitet. men internettet virker fint og kan godt se på routheren at min computer er på og det hele men hvorfor skal den stå og Validerer identitet hele tiden ?

lørdag, 29. marts 2008, 19:22

Fjerne net forbindelse ?

ginialt grill havde jeg slet ikke tænkt over

lørdag, 29. marts 2008, 18:38

Fjerne net forbindelse ?

hejsa . har trådløs internet. så er ret træt af at kigge på den icon nede ved uret om at der ikke er forbindelse til lan .. hvordan fjerner jeg den ? har fjernet fluebenet ved : giv besked når der er ingen eller begrænset adgang .. men iconet er der stadig Hurtigt svar ønskes !!

søndag, 6. januar 2008, 11:52

Mussemåtte ?

vil ikke mene en trådløs er langsommere kan jeg nu ikke mærke ... men mussemåtten er måske rigtigt . den er jo ikke gennemsigtig min er ikke den er jo sort . men den har jo noget mat glas den skal igennem inden den kommer ned til det sorte vilket kan jo give lidt forstyrrelser men ved ikke om jeg kan mærke det . har også kigget på den der S&S

lørdag, 5. januar 2008, 21:57

Mussemåtte ?

det er icemat 2 black . den store af dem jamen ved ikke mange siger bare de er ringe til laser

lørdag, 5. januar 2008, 20:04

Mussemåtte ?

Hej har købt en Logitech MX1000 Laser mus, står og skal bruge en mussemåtte til den .. Har en Icemat black edion 2. men mange siger de ikke er ret gode til LASER.. Hvad skal jeg så have ? smid venligst et link ps. det skal helst være noget gamer

fredag, 21. december 2007, 19:48

DRIVER ati Radeon 200m ?

Møg ATI 0g deres driver .. kan ikke installere den driver som høre til mit grafikkort ? på deres hjemme side har jeg hentet den der hedder 7.12 . kan bruge den fra Toshiba men der er en 4.et eller andet altså et oldtidsfund af en driver . intet virker ? den skriver bare this driver dont support your driver så kan man kun trykke ok også afslutter den bare install. .. HURTIG HJÆLP SØGES !!

torsdag, 13. december 2007, 23:44

Skins til Cs Hvor ligger de ?

det er våben .. Bllts ved godt hvor dan de skal smides men problemet er bare jeg ikke har de mapper de skal smides ? har ikke Orginale skins nogle steder på computeren kan ikke finde nogle

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.