Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 65.

torsdag, 28. marts 2013, 10:55

Forfatter: asser95

hvordan tilslutter jeg min nye led

jeg har fornyligt købt mig fire gange lamptron tailed LED, som jeg har tænkt mig at bruge på min 230mm front blæser. Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal tilslutte dem. LED'erne er 2pin, men monteret på et 3pin stik(altså er der ikke ledning i det midterste hul på 3pin stikket). Jeg er lidt løbet tør for 3pin stik(som jeg tror de skal monteres i), men har en 2pin splitter, som jeg vel i teorien kan bruge, på trods af at de to pins er placeret vedsiden af hinanden, modsat led'en, der alt...

mandag, 18. marts 2013, 19:45

snydt af forhandler. forskel på tx 850 og tx 850 v2, psu?

Citeret fra "Sakkura" Den nyere model er lidt mere effektiv, især ved højere temperaturer, og så leverer den "renere" strøm til komponenterne. Men er det noget jeg kommer til at "mærke" på ydeevnen? Grunden til at jeg sendte min psu ind i sin tid, var på grund af at den larmede. Min var godt nok i stykker, hvilket ikke hjalp på lyden heller, men syntes bare det er ret fedt at den psu jeg har fået nu, ikke engang starter blæseren når jeg starter prime 95, på grund af zero rpm systemet. Men hvis ...

lørdag, 16. marts 2013, 22:14

Jeg har fundet ud af at den gamle model køre med zero RPM mode, hvilken den nyere v2 ikke gør. så selv om v2 måske er en bedre psu, så syntes jeg dette er en ret fed feature. Men er v2 stadig så meget bedre, at jeg burde vælge den alligevel?

fredag, 15. marts 2013, 14:17

jep, det er der jeg har kigget, og der står 75-001311, som jeg skrev tidligere. Den eneste kilde finder er denne. Noget der også er anderledes fra det billede du viser er værdierne under max load. På min står der henholdsvis 30A 30A 70A 0,8A 3A?

torsdag, 14. marts 2013, 22:07

tænkte jeg ikke på. Den har modelnummeret 75-001311, og der står den er fra 2012. Betyder det det er en v2?

torsdag, 14. marts 2013, 21:23

Jeg er sku blevet i tvivl om, hvorvidt det er den nye eller gamle model jeg har fået. Den har ikke helt det samme design som den tidligere, men hvad der er hvad ved jeg ikke. Den jeg har fået nu har en større grill bagpå og et mere rundt design ved fan grillen. Efter hvad jeg har kunne snuse mig frem til på google billeder, ligner den mere tx850m på nær m'et på klistermærket selvfølgelig. Er der nogle der kan hjælpe?

torsdag, 14. marts 2013, 20:35

I går var jeg inde hos min forhandler med en corsair TX 850 v2, som jeg skulle have byttet til ny, på grund af en fejl med blæseren. Og det gik faktisk forholdsvis godt. Lige ind til jeg kom hjem og fandt ud af det var en TX 850, og ikke en v2, han havde givet mig. Spørgsmålet er bare om jeg skal bruge krudt på at tage derind igen og få den byttet. Hvad er forskellen overhovedet? mvh Anders

fredag, 22. februar 2013, 07:47

Skifte blæser på psu?

hvad er det for en alarm? er det når den bliver for varm, og er det noget en psu normalt gør?

torsdag, 21. februar 2013, 22:35

Skifte blæser på psu?

Hvad hvis jeg tilslutter PSU blæseren til mit pwm cpu blæser, og så styre den sådan. ville min cpu og psu ikke kræve næsten den samme køling?

torsdag, 21. februar 2013, 19:56

Skifte blæser på psu?

Tror også jeg ender med at sende den, men det tager bare så helvedes lang tid. Hvis jeg begrænser den til 7 volt, er der så ikke risiko for at den bliver overophedet under fuld load?

torsdag, 21. februar 2013, 19:15

Skifte blæser på psu?

at lode er intet problem, men harfundet ud af at der er noget galt med psu'en. Den snore med konstant hastighed, om den er under full loed eller idle(ca 45 dba). Så selv om jeg loder en anden blæser på, så vil den nok stadig køre med fuld speed.

onsdag, 20. februar 2013, 23:42

Skifte blæser på psu?

Er lidt i tvivl om casemod er det rigtige forum, men nu prøver jeg alligevel Jeg kunne godt tænke mig at sænke lydnevuret på min computer en smule, og er nået frem til at min psu, overraskende nok, er den største synder til støjen. mit system består af en 2500k cpu(kølet med en h40), et msi 570 twin turbo gfx, og en corsair tx850 v2 psu. Det er specielt under ambient, at psu'en overskygger alt og alle i form af lyd, og jeg har derfor tænkt på at skifte blæseren. Jeg er godt klar over at garantie...

mandag, 18. februar 2013, 19:31

Skifte tubing på hydro h series

Er det muligt, og i så fald hvordan skifter man slanger på en hydro h40?

onsdag, 30. januar 2013, 17:22

hjælp til udskiftning af dioder

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skifte dioderne på nogle af mine blæsere i mit haf-x kabinet, men er ikke helt sikker på hvordan man gør. På div. internet sider, som f.eks. coolerkit, kan man købe små dioder der tilsluttes molex, men syntes prisen på dem er lidt høje. Tænkte derfor på om man istedet kunne tilslutte nogle helt almindelige dioder selv?

mandag, 14. januar 2013, 16:45

Hvordan tilslutter jeg flere blæserer

Er der noget jeg skal tænke på, når jeg køber fan-controller? Den skal gerne kunne trække 6 blæsere, men må godt være på samme kanal

mandag, 14. januar 2013, 11:20

kan jeg splitte nogle af mine fan-headers så jeg kan plugge flere blæsere til bundkortet, og styre dem med speedfan?

mandag, 14. januar 2013, 09:10

Jeg har bygget mig en ny computer, med et msi z77a-gd65 bundkort, i et haf-x kabinet. Jeg kunne godt tænke mig at tilføje et par ekstra kølere, men er ikke helt sikker på hvordan jeg gør det bedst. Der er ikke mulighed for at tilslutte flere 3-pin blæsere til bundkortet, så er i tvivl om jeg skal investerer i en fan controller? Jeg vil gerne have mulighed for at styre blæserhastigheden, så går ikke ud fra jeg bare kan sætte dem til molex?

mandag, 14. januar 2013, 08:51

Gør det selv sleeving for nybegynder

Jeg har købt mig en ny computer(haf x) som jeg godt kunne tænke mig at give lidt mere eyecandy. Da jeg ikke er meget for bare at proppe div. led lys i, kunne jeg godt tænke mig at lege med lidt UV-lys. Den er ikke vandkølet med andet end en h40, så kan vel ikke bruge uv-tubes, da det er et lukket system? Tænkte derfor på at sleeve nogle af mine kabler i noget uv, men er bange for at det er for svært og at jeg ender med en masse ufærdige kabler der ikke kan bruges til noget. Hvad vil i anbefale e...

torsdag, 27. december 2012, 17:57

Hjælp til valg af cpu og mobo

Jeg har det fint med at de er brugt. Det er trods alt kun 7md gammelt, og kvitteringer haves på alle delene. Det eneste jeg er lidt skeptisk overfor er grafikkortet, som nok er en smugle dårligere, eller hvad? Computeren skal som sagt primært bruges til fps spil

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.