Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 106.

torsdag, 26. oktober 2017, 08:25

Forfatter: LowIceDK

Apple Pay er landet i Danmark

Fuck apple pay.. Aldrig om jeg vil bruge det og støtte det skidt.

tirsdag, 26. september 2017, 15:04

Medieboks - hjælp

Du skal have fat i en Nvidia Shield TV

tirsdag, 19. september 2017, 10:12

GoPro Hero 6 Black optager i 4K Ultra HD ved 60fps

Bare de dog også ville droppe det "fiskeøje" optik de bruger, for synes det ødelægger det hele

torsdag, 23. februar 2017, 12:19

Første danske priser på AMDs Ryzen.

Når man tænker på at 499$ som ca. er 3500kr så vil jeg også mene at Komplett har sat det højt men nu køber jeg heller ikke meget fra dem mere efter de er blevet lidt griske

tirsdag, 20. december 2016, 07:11

Kan ikke kommentere på et indlæg/artikler

Alt for ofte kan man ikke kommentere på en artikel men bliver i stedet ført til forum oversigten. Det er godt nok skidt, især fordi det nu har stået på så længe og ofte at man dårligt nok orker at komme på siden mere Kan der virkerlig ikke komme mere styr på en ting der er så ligetil?

onsdag, 6. juli 2016, 11:25

TEST: Noblechairs Epic Series Gaming Chair

Intet nyt her hvis man har en DX Racer som var de første til at lave stole af denne art.. Kunne godt tænke mig de lavede flere indstillingsmuligheder, især vedrørende sæddet. Vippe fremad og trække frem og tilbage samt at man kan skift eller dreje armlænene og ikke kun justere op og ned.. Kunne også have været rart hvis i havde lavet en lille video som viste indstillings mulighederne da det kan være svært at forstille sig via tekst. Mener også at DX Racer er billigere hvis man går efter en stol ...

onsdag, 22. juni 2016, 12:46

MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G

Kunne nu være rart med en del flere spille test end kun 3 da det ikke giver et helt realistisk billede af hvordan kortet fungere i forskellige grafikmotorer. Har set andre test hvor GTX 1080 lå meget lige med GTX980 TI så det handler altså også meget om hvilke spil man spiller. Men hvis man gerne vil have et kort skal se godt ud, så vælger man jo de test det fungere godt i. Jeg vil dog vente til der TI udgave eller se hvad AMD kan præstere.

onsdag, 1. juni 2016, 13:00

Hvad laver I når I ikke gamer?

Citeret fra "BPM" arbejder i den mest sørgelig virksomhed som alle kender og mange hader, hvor ledelsen gang på gang skyder sig selv i foden og vi på gulvet tager skraldet... ellers køre jeg på min ælskede MC , passer huset og driller konen og hunden Du bliver nød til at fortælle hvad det er for en virksomhed.. Jeg gætter på enten DSB, DONG, Mærsk eller SKAT.

mandag, 23. maj 2016, 11:19

"Skriv kommentar til nyheden" virker sjælden

Her er en mere: "OnePlus direktøren teaser den nye OnePlus 3"

mandag, 23. maj 2016, 11:18

Google Home - Din mulighed for at styre hele hjemmet med stemmen!

Så nu er det ikke kun Samsung der vil optage alt vi siger via deres smart TV, men nu er google også en af dem der gerne vil indsamle alle samtaler der sker i huset... Men det vil jo aldrig blive brugt i mod en vel!

mandag, 23. maj 2016, 11:16

"Skriv kommentar til nyheden" virker sjælden

Jeg nævnte det i den første post Og det er kun en af dem

fredag, 29. april 2016, 14:31

"Skriv kommentar til nyhed" og så bliver man smidt over i forum oversigt...Why

Oplever tit at når man trykker på linket "Skriv kommentar til nyhed" at så bliver man smidt over i forum oversigt...Why

torsdag, 17. marts 2016, 09:29

Officielt fra Apple: Skal du lukke dine apps?

Måske bruger de ikke mere strøm men betyder det så også at de ikke bruger ressourcer. For jeg tænker at ressourcer bruger strøm og oplever da tit at hvis man har for mange apps åben at så bliver ens mobil lidt langsommere og da hjælper det at lukke dem ned. Så hvad bruger så alt den strøm hvis det ikke er apps.

onsdag, 17. februar 2016, 15:30

Android mobil, problemer med smartphone

Den første Bluetooth standart som hed 1.0 kunne overføre med 1mbit/s så med mindre at anlægget eller enheden har en gamle bluetooth standart så tvivler jeg på at det er det. Især fordi mp3 og spotify ikke afspiller med mere end 320kb/s hvor du skal op i FLAC kvalitet som Wimp/Tidel tilbyder hvor streaming er 1141kb/s. Men ja selvfølgelig kan bluetooth der måske har svært ved at holde en ren forbindelse. Skal dog siges at jeg sagten kan stream FLAC over bluetooth med en OnePlus one til Bluesound ...

tirsdag, 16. februar 2016, 08:01

Glæder du dig til den nye Samsung Galaxy S7?!

Kan på ingen måder se retfærdigheden i den pris den vil få så nej jeg glæder mig ikke til at vi får en smartphone der kan præcis det samme som alle andre bare lidt hurtigere til en pris der er helt åndsvagt.. Tror bare jeg pt holder mig til Fairphone eller Oneplus.

torsdag, 4. februar 2016, 14:01

WhatsApp sætter vild rekord

Har ikke brugt det siden Faceboook overtog det.. Så blev det slettet på mobilen. Nu bruger jeg Signal Private Messenger istedet da det kryptere ens beskeder.

torsdag, 4. februar 2016, 13:53

Ikke alle nyheder man kan kommentere på

Tak nu virker det... Dog er det meget ofte jeg oplever dette, så håber i holder et vågnet øje med det, selvom jeg godt ved i sikkert har masser at se til

torsdag, 4. februar 2016, 12:59

Ikke alle nyheder man kan kommentere på

Hvorfor er det ikke alle nyheder man kan kommentere på her på Tweak.dk. Tag f.eks nyheden om What's App som er skrevet i dag... Hvis man trykker på "Skriv kommentar til nyhed" så ryger man bare over i nyhedsforum'et. Er det mig der gør noget forkert her??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.