Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 398.

onsdag, 5. december 2007, 11:09

Forfatter: Leffons

bluetooth

Men hvordan finder man ud af om ens stationære har bluetooth? Har en nyere computer end disse oplyste specifikationer på tweak.dk her

mandag, 3. december 2007, 15:07

Apple wireless keyboard til xp?

Hej Folkens Overvejer at købe det nye Apple wireless keyboard til min windows maskine. Jeg har bluetooth på min maskine. Men tænkte - Kan dette overhovedet fungere til windows? og vil funktioner skru op og ned for volume virke?

fredag, 6. oktober 2006, 15:08

p5w dh usb device?

Hvordan får jeg fjernet den gule trekant inde i enhedshåndtering. Har sådan en trekant, som hedder Usb Device, altså at den ikke er ordentligt installeret, men har prøvet at medtage mine ASUS Cd'er jeg fik med boardet i installationen, men uden held. Kan jeg downloade driveren til USB device til ASUS p5w-DH på nettet.. eller?

onsdag, 4. oktober 2006, 14:33

log. rumblepad2 med fifa 07?

Hej! Jeg har brug for hjælp. Jeg har købt Fifa 07 og bruger mit Logitech Cordless Rumblepad 2 controller til. Problemet er bare at venstre analog hele tiden styrer opad, dvs. menuen rykker opad hele tiden. Selv inde i kalibreringsmenuen til mit joystick kan man slet ikke rykke venstre analog nedad og inde i selve fifa 07 løber manden opad hele tiden. Dette er ikke bar ét mærkeligt tilfælde da jeg har set mange folk ha problemer med det i 06, men deres løsninger har ikke hjulpet. Jeg har prøvet: ...

tirsdag, 26. september 2006, 18:34

p5w-dh 1 klik så boot?

Jeg har opdaget på min nye computer noget meget mærkeligt, men samtidig også super luksus Når computeren er slukket.. ikke standby men helt slukket - så behøver jeg bar at trykke på musen, så starter hele computeren, man kan høre blæserne starter og den havner ved skærmen med info om computeren, altså den side, hvor harddiskene osv findes. = At computeren starter på normal vis Er dette normalt, at jeg ikke behøver at tænde på knappen nede på kabinettet, men bar kan trykke på musen? (Computeren e...

tirsdag, 26. september 2006, 18:34

p5w-dh / 1 klik og så booter den?

Jeg har opdaget på min nye computer noget meget mærkeligt, men samtidig også super luksus Når computeren er slukket.. ikke standby men helt slukket - så behøver jeg bar at trykke på musen, så starter hele computeren, man kan høre blæserne starter og den havner ved skærmen med info om computeren, altså den side, hvor harddiskene osv findes. = At computeren starter på normal vis Er dette normalt, at jeg ikke behøver at tænde på knappen nede på kabinettet, men bar kan trykke på musen? (Computeren e...

onsdag, 13. september 2006, 15:52

..

Tak for hjælpen alle! - Problemet er løst Kiggede i manualen og fandt ud af at jeg havde tilsluttet CD-rom stikkene til harddisk indgangen i stedet for cd rom indgangen på bundkortet!.. Så nu er xp ved at installere TAK!

onsdag, 13. september 2006, 09:50

p5w-dh bios problemer?

Min nye com virker slet ikke. e6600, rev 1305, p5w-dh, corsair 2-1gb pc5400 xms2, x1900xt, seasonic 500W, samsung 250gb Den går i stå ved specifikationerne og kan slet ikke komme ind i BIOS. Den loader bar forevigt? Det samme hvis man "enter setup", så "entering setup"'er den os bar for evigt? Hvad kan være galt?, den første time da jeg havde fået computeren kunne den godt komme ind i bios, men mit problem er at den kun detecter mine 2 harddiske som third og forth master. "samsung 250gb, samt ma...

lørdag, 9. september 2006, 14:36

audigy2 vs. p5w dh lydkort

Hej! Om 2uger modtager jeg et p4w DH bundkort. Tænkte på om det kan betale sig at overføre mit gamle creative audigy2 lydkort til p4w DH eller om vi er så langt fremme i lyd, at det indbyggede lydkort på p4w DH er bedre end mit pci-lydkort?

mandag, 4. september 2006, 23:23

..

Jeg har lige bestilt nyt system os fra shg.dk som ligner meget dit. Er blevet fortalt at northQ skulle jeg holde mig fra fremfor seasonics 500W.

mandag, 4. september 2006, 17:05

shg.dk opgradering! Hjælp

Den her tråd må gerne lukkes.. Aner ik om jeg selv kan gøre det? - Har fundet ud af hvad jeg skal have nemlig..

mandag, 4. september 2006, 17:04

defekt ved shg montering?

Lige et hurtigt spørgsmål Når man får shg.dk til at samle ens computer for de der 450kr, har man så en "garanti" for at alle tingene virker og ik er evt. defekte? Jeg mener.. kan man risikere at få tilsendt en samlet computer, hvor fx. rammene er defekte, eller ved i om de lige tester maskinen hurtigt, om den virker, når de har samlet den? - Har prøvet at ringe derind, men var nr. 15 i køen - så håber det her er lidt hurtigere? På forhånd tak

mandag, 4. september 2006, 15:44

..

Forstår bar ik hva der sku være galt med bundkortet?.. ALLE har det, så det burde da være godt.. Og jeg tror nu nok jeg vil overclocke med sådan et her system, som har potentialet til det.. Er bar ik typen der vil presse MAX ud af det.. men bar såen fornuftigt overclock. Har kigget på en Seasonic - S12-500, 500Watt PSU low noise... Kunne den være god nok? Rammene er jeg stadig på vildspor..... ? troede ellers corsair pc6400 2*1024mb var ok? Og hvilken HDD burde man ta?

mandag, 4. september 2006, 08:26

311207 Asus P5W/DH/Deluxe, 975X, LGA775 1.725,00 1.725,00 820184 Chill Innovation CP-520A3, 520W, ATX2.2 675,00 675,00 321286 Intel Core 2 Duo E6600, Tray, LGA775 2.449,00 2.449,00 341165 Sapphire X1900XT, VIVO, 512MB, PCI-E 2.699,00 2.699,00 420497 WD Caviar SE 3200JS, 320GB, SATAII 744,00 744,00 811011 ThermalTake Aguila, Black, No PSU 980,00 980,00 321264 Zalman CNPS 9500 AT, LGA775 335,00 335,00 351066 Corsair TWIN2X2048-6400C4, 2x1024MB 2.489,00 2.489,00 Har fundet frem til følgende ^.. Nog...

søndag, 3. september 2006, 23:49

..

Problemet er at jeg aner ik hvilket bundkort jeg skal bruge? + strømforsyning til at kunne trække systemet? Ellers har jeg såen set alle de andre ting på plads nu, men nogle som vil anbefale et godt bundkort, helst med passiv køling og så et god strømforsyning som ik larmer for meget? Og hvilke 2gb ram skal jeg vælge?

søndag, 3. september 2006, 16:58

Hej! Jeg skriver shg.dk opgradering, fordi de komponenter jeg har kigget på på edbpriser kommer primært fra den butik PLUS at jeg MEGET GERNE vil have at de samler computeren, eftersom min gamle computer aldrig fungerede optimalt pga. jeg selv samlede den. Derfor skal jeg bruge jeres hjælp til at råde mig, hvilke ting som skal proppes i min nye computer. Eneste krav er at den skal kunne klare gaming og at tingene SKAL kunne fås på shg.dk eftersom de skal samle computeren. Beløb til rådighed - Om...

onsdag, 8. juni 2005, 14:04

..

Tak Havde faktisk selv præcis fundet det program her for en time siden.. Men tak for det hurtige svar alligevel Og ja det virker!.. Nu er der "endelig" højere lyd på min mobil. Desuden har jeg converteret sangene så nu kan der være 38sange (med højere lyd) på min Samsung E720 med indbygget 88mb hukommelse.. Udover det kan der være 230billeder i opløsning 1152*864.. Så det sq udemærket

onsdag, 8. juni 2005, 12:14

Volumen op på mp3 sange?

Findes der et program til at skrue volumen op i mp3 sange? Nu tænker i jo sikkert.. jaja du kan jo bare skrue op for højtalerne, men nej jeg søger et program som kan skrue op for lyden i sange, hvorefter man gemmer sangen. Idéen er nemlig er jeg synes jeg mangler lidt højere lyd i nogle af mine sange som jeg har hentet over til min Samsung E720 og tænkte om man kunne skrue op for volumen på sangene på computeren og så derefter overføre dem til mobilen via datakablet?

søndag, 15. maj 2005, 13:32

E720 mp3 sange?

Hej! jeg er den lykkelige ejer af den nye Samsung E720. Desværre har jeg ikke erhvervet mig et datakabel til den endnu, da man kun kan bestille sådan et over nettet. Derfor sidder jeg nu og kan kun høre på de 2 sange der er installeret på mobilen fra starten af. Mit spørgsmål er så om der findes en hjemmeside(r), hvor man kan downloade mp3 sange direkte til sin mobil (behøver ik være gratis), uden brug af datakabel. Så man f.eks. skriver sit fon nr og så f.eks. sender den mp3 sangen til ens mobi...

tirsdag, 10. maj 2005, 23:05

...

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?C…&ThreadID=51955 Næstøverste indlæg står der nogle indstillinger, som også virker fint ved mig..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.