Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 218.

torsdag, 29. juli 2010, 21:45

Forfatter: bot

Er dette en god bærebar hos Elgiganten?

Citeret Oprindeligt indlæg af betaboy http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406122080 Bedre maskine med bedre grafikkort end den du linker til.HD5470, DDR3, 7200 RPM hdd mm. men har den som jeg linker til ikke også alt det? Er det processoren som langt bedre? 5k i ok i pris, selvom jeg jo gerne ville slippe billigere hvis man kunne : )

torsdag, 29. juli 2010, 20:34

Hvad med denne her som Elgiganten har til salg? http://www.elgiganten.dk/product/pc-hard…=Specifications Man kan købe den for 3799,00 i en begrænset periode - ville den være ok til at spille f.eks. StarCraft 2 osv på? Type Processor AMD Phenom II Triple Core Nummer P820 Antal kerner 3 Hastighed (GHz) 1,80 CPU Cache 1.5 MB L2 Chipset AMD RS880M RAM Type DDR3 RAM (MB) 4 096 RAM Slot (Total) 2 Type SATA Kapacitet (GB) 500 Rotations hastighed (RPM) 7 200 Grafikkort type ATI Mobility Radeon HD...

torsdag, 29. juli 2010, 09:40

Fandt en anden laptop - er den ok?

Hey - jeg fandt denne inde på Vupti.dk som har fået ok anmeldelser (af hvad jeg lige kunne finde ) http://www.wupti.com/Produkter/Computer-…S7540G-173.html Er det en lækker laptop til prisen synes i? Pris: 4.699,- Acer AS7540G 17.3" Processor 2,0 GHz AMD Athlon II x2 M300 Hukommelse 4096MB RAM (2x2048MB) Harddisk 500 GB 5400Rpm Skærmstørrelse 17,3" Opløsning 1600 x 900 pixel Grafik ATI Mobitity Radeon HD 5470 med 512 MB videohukommelse Drev Multi Dual-layer DVD brænder Trådløst netværk Ja...

torsdag, 29. juli 2010, 09:31

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Har samme grafikkort som det i den bærbar, og kan afsløre at det kan køre lidt af hvert - dog ikke Bad Company 2, selv på lowest. Det dør simpelten det øjeblik der dukker røg op fra eksplosioner eller lign. (Dog med en Core 2 Duo Processor og ikke X2) Takker - så er det nok det rigtige valg at jeg ikke skal have den, kune en dag nok godt finde på at spille en lille smule bad company 2, hvis jeg fik købt det - dog i lav opløsning. Jeg leder videre

onsdag, 28. juli 2010, 22:28

SV: Tjah!

Hey Jan, super tak for svaret! Jeg må jo nok kigge efter en anden laptop i så fald - var ellers lige så glad fordi jeg troede jeg havde fundet en jeg kunne købe og vide at den var det bedste til prisen. Jeg leder videre

onsdag, 28. juli 2010, 21:21

Jeg har set denne laptop på Elgigantens hjemmeside - vil gerne have en med en masse HD plads, som dog stadig kan spille et par spil uden nødvendigvis i højeste oplysning Pris: 4.999,00 Er det et ok godt tilbud, eller er jeg gal på den? http://www.elgiganten.dk/product/pc-hard…oductTabcontent Type Processor AMD Turion 64 X2 Dual-Core Mobile Nummer M620 Hastighed (GHz) 2,50 CPU Cache 2 MB L2 Cache Chipset AMD M880G RAM (MB) 6 000 RAM Hastighed (MHz) 800 RAM Slot (Total) 2 RAM Slot (Ledige) ...

onsdag, 18. marts 2009, 16:41

Skal vælge imellem to bærbare - men hvilken bør jeg vælge?

Hej Tweaker... jeg står overfor at skulle købe en bærbar til ca 7-8000kr. Hvilken af disse to ville i mene er bedst til prisen? Koster 6.875,00 DKK ABook 1580W - Intel Core 2 Duo T5900 2.2GHz - 4GB RAM - Centrino 2 SUPER TILBUD - SÅ LÆNGE LAGER HAVES! Intel Core 2 Duo T5900 2.2GHz Processor Intel Cantiga PM45 ICH9M Chipset - Centrino 2 15,4" Widescreen skærm WXGA+ (1280x800) 4GB DDR2 RAM PC800 - 2 x 2GB RAM ATI Radeon HD3400 Grafikkort m. 256MB GDDR RAM 320GB SATA Silent Harddisk - 7200 RPM Inte...

torsdag, 16. august 2007, 21:53

2 It-nørder på bar

konge humor!! Den skal jeg lige huske at fortælle imorgen over en kasse øl nede på den lokale

torsdag, 16. august 2007, 21:47

Kunne Jesus opvarme en burrito så meget at han selv ikke kunne spise den?

Citeret Originally posted by RAC Hvis Chuck Norris vil ha' en Burrito varm truer han den til at blive varm til lige den temperatur han vil ha og så spiser han den. Blæret svar! PS: mit alletiders ynglings citat er There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

torsdag, 16. august 2007, 21:44

RE: okaj !

Citeret Originally posted by Phero2006 Well manden kan gå på vandet, og få vandet til at løbe fra en sten osv osv...så tror sq ik han brænder sig på en burito varmet, af guds kraft..gud gør ham da bare guddommelig modstands dygtig vs varme.. Jeg tror du har misforstået pointen i historien... historien er jo en afart af sætningen "Hvis gud er almægtig, vil han så være i stand til at skabe noget så tungt, at han ikke selv kan løfte det" - hvilket jo er et ganske fint opsat paradox : ) Mht besvare...

torsdag, 24. maj 2007, 16:40

Lyder den her bærbar opsætning ok?

Hejsa alle, Hvad siger i til denne her opsætning på en bærbar fra Zepto (Znote 6314W). Der er opgraderet processor fra Intel Core Duo T2250, og op til Intel Core 2Duo T5600 (mere cach?) - men det kostede godt nok også 1125,- mere. Er det mon fornuftigt? 14.1" Wxga skærm Crystal Clear 2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto 54Mbit Trådløst netværk SAMSUNG DVD-RW DL Brænder 6 Cell batteri NVIDIA® Geforce Go 7600 512MB 1.83 GHz Intel® Core™2 Duo T5600 100GB 7200omdr SATA Harddisk Hitachi® Mic...

mandag, 14. maj 2007, 21:59

RE: Trådløs overførelse af signal fra PC til Monitor?

ja ok - et signal i den størrelseorden er jo slet ikke godt nok. Apple TV virker lidt dyrt ja.. 2300kr, selvom jeg naturligvis er villig til at kaste penge efter det hvis det lyder frækt nok - og så frækt lyder apple tv alligevel ikke

mandag, 14. maj 2007, 16:31

Trådløs overførelse af signal fra PC til Monitor?

Hej, Jeg har nu forsøgt at lede de fleste steder jeg kan forestille mig - men jeg kan ikke lige finde noget om hvorvidt man kan få en trådløs skærm til sin PC? Jeg vil gerne have computeren inde i stuen i form af en multimedia center, men så vil jeg helt fjerne computeren inde fra rummet ved siden af hvor jeg normalt har mit computersetup - der vil jeg istedet blot have en skærm stående og et keyboard, begge nogle som får signalerne fra computeren i stuen. Er det mon noget der kan lade sig gøre?

onsdag, 18. april 2007, 17:14

Program til at edit videoclip (viste region m.m)

Hej, nogen der kender et godt (evt simpelt) program hvor man kan editere det viste område i et videoclip? - fx hvis jeg har et clip hvor jeg ønsker at fjerne benene (dvs fx den nedereste del af clippet) Det må meeeeeget gerne være gratis please.. men dur ik hvis der er reklarmer e.l. i output filen dog Nogen der kan være behjælpelige? - jeg har forsøgt et par stykker, men de tillader kun at trimme start/slut .. ikke højde m.m

tirsdag, 17. april 2007, 20:07

Program til at capture video på skærm??

Hejsa, nogen der kender til et program som kan fange der som der bliver vist på skærmen? - jeg har forsøgt diverse gratis programmer jeg kunne finde og de havde alle til fælles at de hvis de skulle fange noget i windows media player, showtime osv så var området bare helt sort (???) Alternativt... nogen som kender et program til at edit videoclips hvor man kan vælge en region af filmen som man blot ønsker set?? Håber nogen kan hjælpe mig med en gerne gratis mulighed (ingen preview panes i den end...

lørdag, 3. marts 2007, 12:47

ungeren ryttes

Citeret Originally posted by Butcher Vandkanoner ville for mig at se også være kanone. Forstår ikke hvorfor politiet ikke vil have dem. Jeg er helt enig med Butcher - vandkanoner er vejen frem. Citeret Originally posted by Bagekartoffel Lidt vand havde nok ikke gjort den store skade, måske tværtimod, bare lidt spredt vandtåger, der er sådan en dejlig afkølende effekt fra såden lidt vand fra en vandtankvogn.. Og så var der måske ikke så mange flammer og røg. Men som andre så godt har nævnt, så a...

fredag, 2. marts 2007, 16:18

ungeren ryttes

Citeret Originally posted by Lemon Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre? Nu er det ikke værre end at manden blev skubbet af bilen fordi han løb rundt på vejen og kastede med sten - grunden til at folk kan tillade sig at grine skyldes at voldsmanden ikke kom til skade. Havde han været død eller mistede begge ben, så havde folk naturligvis ikke grint - selvom mange nok stadig ville mene at det var ha...

torsdag, 1. marts 2007, 20:44

ungeren ryttes

Jeg deler mening med de fleste her, ikke fordi jeg kan udstå faderhuset (for det kan jeg vitterligt ikke), men Ungdomshuset har da godt nok lavede så mange fejl at man virkelig ikke kan ynde dem nogen form for sympati. Jeg kommer lige derinde fra, jeg var hos besøg hos en veninde der bor på jagtvej. Og jeg var alt for nysgerrig til ikke at smutte helt op foran og kigge med i et stykke tid. Det skal siges det går forholdsvis vildt for sig derinde nogle få steder, men udover de hardcore voldsmænd,...

fredag, 23. februar 2007, 15:33

Basta omkr. Cybercity

Citeret Originally posted by _WHAT_ Tjaa nu har jeg ikke set udsendelsen men havde tidligere cc i 2 år og det var der sgu ikke nogen problemer med. God service og ja ikke noget at klage over. Der vil altid være uheldige situtationer med alle store selskaber. Jeg har tidligere haft Cybercity is næsten 8 år, fordelt på to forskellige boliger. Jeg havde aldrig problemer med dem som ikke var fuldt ud tilgivelige. Nu har jeg haft Fullrate i et godt stykke tid, og dem har jeg ingen problemer har med ...

torsdag, 22. februar 2007, 17:22

RE: Practical joke til vennen eller kollegaen

Citeret Originally posted by Grumme Gris Jeg kan godt lide at tage lidt gas på mine venner på uni, så en ven fortalte mig om denne lige joke: Når din ven/kollega har forladt sin computer skynder du dig hen og gør følgende: 1. Tag et screenshot af hans skrivebord 2. start paint. (eventuelt via: start>kør>mspaint) 3. ctrl + v 4. ctrl + s (gem den på skrivebordet så du nemt kan finde den igen) 5. højreklik på skrivebordet og vælg egenskaber>ændre baggrundsbilledet til dit netop oprettet screenshot...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.