Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 74.

tirsdag, 4. oktober 2016, 21:16

Forfatter: Coolone

PC Spil til NPF

Måske der er nogen DEMO spil man kan downloade? Kommer egentligt ikke, som gamer til NPF, det er mere bare for lidt sjov nu hvor der er så mange der kommer. Kan godt li strategi spil og helst hvor jeg bare spiller mod compteren. Noget andet er jeg før i tiden har haft nogle DEMO'er altså ikke spil, men sådan noget skærm DEMO algoritmer er flimmer lidt rundt på skærmen. Måske nogen steder man kan finde noge af dem? Tak Coolone

tirsdag, 4. oktober 2016, 20:33

Netværkskabel til NPF hvilket

Hej Allesammen Hvilket netværkskabel vil I anbefale jeg skal bruge til NPF? NPF skriver: Netkabel (10 meter anbefales) Måske I kan anbefale noget, det skal helst være billigt og hvor jeg evt. kunne købe det. Tak Coolone

onsdag, 28. september 2016, 19:26

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

Airflow control Technology 22 %

onsdag, 28. september 2016, 19:19

Windows 10 - hvilken bør jeg købe?

Tak for at I kom tilbage til mig. Det bliver så nok en retail USB jeg skal have. Det er til en ny PC jeg er ved at bygge fra bunden. Men skal det være Dansk eller Engelsk man bør vælge?

onsdag, 28. september 2016, 00:49

PC Spil til NPF

Måske nogen har en ide om hvilke PC spil man bør tage med til NPF? Er mest til strategi spil, men hvilke spil synes I man bør tage med? Måske er der andet en spil det er godt at tage med?

onsdag, 28. september 2016, 00:40

Windows 10 - hvilken bør jeg købe?

Hej Allesammen Jeg tænker på at købe et nyt operativsystem og vil lige høre hvilket I synes det skal være af følgende? Windows 10 Home 64-bit OEM (UK) - DVD - Pris ca. 750 kr. Windows 10 Home 32/64-bit USB (UK) - Pris ca. 915 kr. Windows 10 Home 32/64-bit USB (DK) - Pris ca. 905 kr. Windows 10 Home 64-bit OEM (DK) - Pris ca. 900 kr. Selv synes jeg umiddelbart at Windows 10 Home 32/64-bit USB (DK) vil være fint. På forhånd tak!

tirsdag, 29. december 2015, 14:50

LAN-Party Laptop 2015

Citeret fra "bauner" Er det en reklame for Coolermaster? Hvad skal maskinen bruges til. Jeg forbinder LAN-Party med gaming, men det tvivler jeg på du kan med det mosefund af en PC. Citeret fra "HerrMansen" Gammel hardware, men fin ide som er set mange gange - Men sjældent gennemført som her. Hej bauner og HerrMansen, Tak for at I er kommet tilbage til mit Case Mod. Du kan da godt kalde det reklame for Cooler Master, men der er nu ikke så mange Cooler Master dele i denne kuffert og nogle af dem ...

mandag, 28. december 2015, 20:53

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Del 06 By Coolone l. Video af mit færdige Case Mod: Video: Case Mod Færdigt LAN-Party Laptop 2015 - MVI 0959 https://www.youtube.com/watch?v=Z-vteTaDRhQ m. Tak fordi du tog dig tid til at se mit Case Mod. .

mandag, 28. december 2015, 20:53

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Part 05 By Coolone i. Ydersiden af det færdige Case Mod: Billeder af ydersiden af mit færdige case mod. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) j. Det færdige Case Mod indvendigt: Billeder af det færdige Case Mod indvendigt. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) k. Det færdige Case Mod: Billeder at mit færdige Case Mod. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) .

mandag, 28. december 2015, 20:52

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Del 04 By Coolone h. Bygge afsnittet: Nogle billeder af opbygningen af mit case mod. Build afsnit 01: Købe dele hos Cooler Master Europe Part Store Build afsnit 02: Lave huller til ventilation og maling af dele. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) .

mandag, 28. december 2015, 20:51

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Del 03 By Coolone f. Hardware: Billeder af det hardware jeg har brugt til mit Case Mod. 09 CPU Køler Til at køle prozessoren har jeg brugt en be quiet! SHADOW ROCK TOPFLOW CPU Air køler sammen med en Cooler Master 120mm Blue On/Off LED køler for at det skal se lidt "COOL" ud. be quiet! SHADOW ROCK TOPFLOW CPU Air Køler - Understøtter den gamle Socket 939 g. Hardware setup: Billeder af det hardware setup jeg har brugt til mit case mod. .

mandag, 28. december 2015, 20:50

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Del 02 By Coolone 04 Grafikkort ATI CGA-928PTVD Radeon 9200SE 128Mb DVI TVout PCI 3.0 http://www.amd.com/en-gb/products/graphics/desktop/ 05 Hardisk WD Green WD60EZRX SATA 6 Gb/s 3.5 Inch IntelliPower 6 TB 64 MB http://www.wdc.com/en/ 06 SSD None 07 Strømforsyning Nogle billeder af den strømforsyning jeg har brugt til mit Case Mod. 08 Køling Jeg har brugt følgende fans til mit Case Mod. Cooler Master 80mm Fan LED Silent Blue TLF-S82-EB DELTA DC BRUSHLESS BFB0712H ...

mandag, 28. december 2015, 20:50

LAN-Party Laptop 2015

LAN-Party Laptop 2015 Worklog - Del 01 By Coolone a. Navn: LAN-Party Laptop 2015 - Portable High-end Gaming Case Mod b. Beskrivelse af Case Mod: Idea Til mit "LAN-Party Laptop 2015 - Portable High-end Gaming Case Mod” vil jeg bruge en Aluminiums Kuffert, som jeg vil lave nogle huller i så det er muligt at køle det Hardware jeg planlægger at installere. Jeg vil bruge nogle Cooler Master Case Fans for at holde mit Case Mod ned kølet og til at få det til at se "COOL" ud. Måske jeg også vil bruge no...

torsdag, 24. december 2015, 00:41

Command & Conquer 4 Tiberian Twilight – Portable High-end Gaming Case Mod 2010

Citeret fra "kasparrow" Hvordan har du lavet det der med at strømkablerne går sammen? Altså selve stikket til stikkontakten, der har du lavet noget med at kablet fra skærmen og kablet fra computeren går sammen... Hvordan har du lavet det? Ellers virkelig godt lavet! -Kasparrow Hej Kasparrow Det er ikke noget jeg har lavet, det er kablet der er sådan, som dette du kan se her: https://www.av-cables.dk/iec-320-c7-euro…tals-0-5-m.html Jeg har dog købt mit i en genbrugsbutik til ca. 10 kr. :-...

onsdag, 23. december 2015, 21:00

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 10 By Coolone m. Før & Efter: Cooler Master COSMOS II Pictures of the Cooler Master COSMOS II before and after giving the case my own touch. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort bill...

onsdag, 23. december 2015, 21:00

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 09 By Coolone l. Videoer af det færdige Case Mod: Video - 1: Case Mod færdigt Cooler Master COSMOS II med intern dør https://www.youtube.com/watch?v=y1rX1uDWlZo Video - 2: Case Mod færdigt Cooler Master COSMOS II med dobbelt dør https://www.youtube.com/watch?v=pgO7zF4tGI0 .

onsdag, 23. december 2015, 20:59

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 08 By Coolone i. Ydersiden af det færdige Case Mod: Billeder af det færdige Case Mod. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) j. Det færdige Case Mod internt: Billeder af det færdige Case Mod. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) k. Det færdige Case Mod: Billeder af det færdige Case Mod. ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få ...

onsdag, 23. december 2015, 20:58

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 07 By Coolone h. Bygge afsnittet: Billeder fra opbygning af mit Case Mod. Bygge afsnit 09: Cooler Master Brand Work ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) Bygge afsnit 10: CAD - Cosmos II Side Panel ( Klik på billedet for at få vist en stort tegning ) .

onsdag, 23. december 2015, 20:58

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 06 By Coolone h. Bygge afsnittet: Billeder fra opbygning af mit Case Mod. Bygge afsnit 08: Dele efter maling Front gitter, Top gitter & Intern dør ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) .

onsdag, 23. december 2015, 20:57

KLONDIKE Pure Gold Case Mod 2015 Worklog - Del 05 By Coolone h. Bygge afsnittet: Billeder fra opbygning af mit Case Mod. Bygge afsnit 08: Parts after Painting Front gitter ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) Top gitter ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) Intern dør ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) ( Klik på billedet for at få vist et stort billede ) Front gitter & Top gitter .

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.