Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 29. februar 2016, 20:28

Forfatter: Zalam

Stationær eller Laptop i 7000kr klasses

Citeret fra "DaveP" hvis du ikke er indstillet på selv at samle pc'en så er der Fønix #mce_temp_url# de samler og tester billigt og der kan ændres på komponenterne og eventuelt tilføjes skærm og mus/tastatur Mange tak for alle input, jeg prøvede for sjov at lege lidt selv, og besluttede budgettet kan gå til 8000,- Jeg har tastatur + mus liggende, og ligeså et drev kan også fremfindes. Her er et udkast jeg selv legede med til 7600 - planen er det skulle SSD i senere, GTX 970 4GD5 OC - Grafikkort...

onsdag, 24. februar 2016, 08:49

Citeret fra "Igel" Fordelen ved en stationær er: mindre begrænsning i udvalget af hardware = flere valgmulighedermere computer for pengenebedre opgraderingsmulighederen større skærm er rarere at spille og programmere påden egner sig bedre til gaming Fordelen ved en bærbar er: "bærbar", det siger næsten sig selv, den kan slæbes med rundt og er nemmere at flytte medder er mange bærbare der efterhånden er ved at være ret gode mht. hardware etc.du kan tilslutte en skærm hvis behovet for det skulle ...

tirsdag, 23. februar 2016, 21:30

Jeg står og mangler en ekstra maskine. - desværre har jeg overhovedet ikke fulgt med på PC fronten i snart et årti, så derfor mangler jeg råd. Mit valg står imellem en stationær PC eller en bærbar, fordele og ulemper må gerne beskrives. Jeg har følgende behov: - Skal kunne køre lidt spil engang imellem f.eks. Diablo 3 - Ska kunne bruges til progrmmering i R, Matlab og noget Hadoop Mit budget er i omegnen af 7000,- men kan gøres større om nødvendigt.

torsdag, 5. juli 2012, 22:02

Hvad er jeres planer i sommerferien?

Jeg skal på den helt store tur. Først starter jeg i august med OL i London, i ca. en uge. Bliver i DK i 14 dage og drager så til sydøst Asien i ca. 4,5 måneder - Great life!

tirsdag, 29. maj 2012, 10:55

Køb af brugt bærbar - hvordan står jeg lige

Jeg ville enten kræve nedslag i prisen, eller lade handlen gå retur. Det er decideret fejlinformation, som sælger har givet, når der hverken er SSD eller 3gb ram.. Sådan en ville jeg personligt ikke handle med!

torsdag, 22. marts 2012, 22:16

smide bukserne for politiet

Citeret fra "dna" Citeret fra "Zalam" Citeret fra "sunshine2003" Nej , vidste ikk om jeg ville få noget ud af det , om de virkelig havde den rettighed , men jeg skal vel have deres navn osv for at klage over dem? og har spurgt et par gange efter det , men de griner bare af mig når jeg siger til dem jeg vil klage over det ... Nu må du ikke tage det her forkert, men kunne det være måden du går klædt? Altså generelt tror jeg sandsynligheden for at blive visiteret er lidt større, hvis man går i "bu...

torsdag, 22. marts 2012, 09:12

smide bukserne for politiet

Citeret fra "sunshine2003" Nej , vidste ikk om jeg ville få noget ud af det , om de virkelig havde den rettighed , men jeg skal vel have deres navn osv for at klage over dem? og har spurgt et par gange efter det , men de griner bare af mig når jeg siger til dem jeg vil klage over det ... Nu må du ikke tage det her forkert, men kunne det være måden du går klædt? Altså generelt tror jeg sandsynligheden for at blive visiteret er lidt større, hvis man går i "bullrot" og har tusser over det hele. Fr...

mandag, 5. marts 2012, 12:57

At gå i byen :D

Citeret fra "kostenftw" der er mange gode indslag og ideer, men kunne være fedt hvis der var nogen der havde konkrette forslag, til hvad der hiver folk vi har forsøgt at lave nogle rabatter som vi deler ud til folk, og så har vi skærmet lokalerne lidt af, så man får følelsen af at der er flere folk tidligt på aftenen hvad syntes tweakbrugerne om disse ideer Altså det handler om at skabe en stemning, som gør folk vil komme. De steder jeg generelt synes har stor succes blandt mine venner og medst...

lørdag, 3. marts 2012, 10:23

Citeret fra "dna" Citeret fra "Zalam" Jeg har gået meget i byen i London og i Danmark savner jeg virkelig noget rigtige "lounges". Citeret fra "dna" Her tænker jeg på steder, med "classy" indretning, deep house, krav om pænt tøj dvs. min. pæne sko og en skjorte. Derudover skal der være et sofistikeret drinks kort. Citeret fra "dna" Musikken skal dog på ingen måde være så høj som i London og England. Citeret fra "dna" I Kbh er der en del steder af denne type (og nok også i f.eks. Århus og de and...

lørdag, 3. marts 2012, 10:21

Citeret fra "dna" Citeret fra "Zalam" Jeg har gået meget i byen i London og i Danmark savner jeg virkelig noget rigtige "lounges". Her tænker jeg på steder, med "classy" indretning, deep house, krav om pænt tøj dvs. min. pæne sko og en skjorte. Derudover skal der være et sofistikeret drinks kort. Musikken skal dog på ingen måde være så høj som i London og England. I Kbh er der en del steder af denne type (og nok også i f.eks. Århus og de andre større byer). Jeg har ikke noget imod at betale 100...

fredag, 2. marts 2012, 16:46

Jeg har gået meget i byen i London og i Danmark savner jeg virkelig noget rigtige "lounges". Her tænker jeg på steder, med "classy" indretning, deep house, krav om pænt tøj dvs. min. pæne sko og en skjorte. Derudover skal der være et sofistikeret drinks kort. Musikken skal dog på ingen måde være så høj som i London og England.

fredag, 24. februar 2012, 15:21

S: Cerwin Vega V-12 + NAD C320BBE + NAD T513

Jeg vil ikke tage modet fra dig, men det er tungt solgt sådan et sæt. For et par år siden solgte jeg et lignende højtalere, samt en lidt større forstærker fra NAD. Til sidst var jeg ved at opgive, interessen var der, men folk ville ikke give ret meget for dem. Men endte med at være (MEGET) heldig at en ny slået konfirmand kom på banen og ville give et tilfredsstillende beløb.

onsdag, 22. februar 2012, 22:51

Datamatiker uddannelse

Citeret fra "Foxx" Citeret fra "kraftværk" Hej igen, tak for de mange og gode svar Jeg havde godt set på datalog, men umiddelbart lyder det til at sætte høje krav til matematik, og har vidst også matematik på A-niveau som adgangskrav(?). Det skal siges at IT-uddannelser der sætter matematik i høj kurs, er dem jeg prøver at vælge uden om. Matematik som fag keder mig gevaldigt, og jeg føler mig allerede nogenlunde udfordret på mit matematik B hold, som jeg er igang med nu. At arbejde med matemati...

mandag, 20. februar 2012, 07:10

Datamatiker uddannelse

Citeret fra "kraftværk" Citeret fra "Zalam" Citeret fra "kraftværk" Hej igen, tak for de mange og gode svar Jeg havde godt set på datalog, men umiddelbart lyder det til at sætte høje krav til matematik, og har vidst også matematik på A-niveau som adgangskrav(?). Det skal siges at IT-uddannelser der sætter matematik i høj kurs, er dem jeg prøver at vælge uden om. Matematik som fag keder mig gevaldigt, og jeg føler mig allerede nogenlunde udfordret på mit matematik B hold, som jeg er igang med nu...

søndag, 19. februar 2012, 20:34

Datamatiker uddannelse

Citeret fra "kraftværk" Hej igen, tak for de mange og gode svar Jeg havde godt set på datalog, men umiddelbart lyder det til at sætte høje krav til matematik, og har vidst også matematik på A-niveau som adgangskrav(?). Det skal siges at IT-uddannelser der sætter matematik i høj kurs, er dem jeg prøver at vælge uden om. Matematik som fag keder mig gevaldigt, og jeg føler mig allerede nogenlunde udfordret på mit matematik B hold, som jeg er igang med nu. At arbejde med matematik og tal generelt, ...

onsdag, 15. februar 2012, 10:22

Tandlæge regning

Citeret fra "origin" Jeg ville med glæde betale 2% mere i skat hver måned hvis det bare tandlæge regningen kom over skatten.. Jeg var for nogen år siden og der kostede det 800 kr for et tjek og et røngten og lidt fjernelse af tandsten.. 2% mere i skat. Enten tjener du ikke ret meget, eller også har du ikke regnet på det. Hvis du bare tjener 20.000 om måneden vil det blive mindst 300kr om måneden eller 3600 om året. Jeg (håber) ikke at du betaler 3600 for et årligt tandlæge tjek, fordi så er din...

onsdag, 15. februar 2012, 10:18

Tandlæge regning

Der er jo flere muligheder for billigere tandlæge. Hvis man bor i den vestlige del af Danmark kan man med fordel tage til tandlægen i Flensborg. Hvis man bor i den østlige del kan man tage til Malmø. Man har også ret til ved "større" behandlinger at få et skriftligt tilbud fra tandlægen. Du kan således tage tilbuddet med og forhøre dig hos andre tandlæger omkring prisen. Derudover glemmer folk at der er stor forskel på de forskellige behandlinger. Der er stor forskel på hvor besværligt et hul er...

onsdag, 25. januar 2012, 10:32

Skræmmende fremgangsmåde fra S og SF

Nu er jeg ikke fan af DF på nogen måde men mener de er et parti som gavner Danmark generelt. Det at de får (lidt) indflydelse tror jeg faktisk er godt i forhold til at bibeholde den danske kultur. De skal dog heller ikke have for meget magt. Problemet med DF er dog i høj grad at der er langt imellem snapsene i det parti. De har tre dygtige folk i Kristian Thuesen Dahl, Peter Skaarup og Pia K. Men udover dem er resten af partiet altså ikke de skarpeste hoveder. Hvilket i høj grad også er årsagen ...

tirsdag, 24. januar 2012, 22:12

S: Synology DS210j NAS

Citeret fra "JuiCe" Hastigheder kan du finde i min test der er linket til Jeg har selv brugt den til at streame HD over netværket uden problemer. Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk Kommer du forbi Aarhus nogensinde? Ellers byder jeg 500 inkl. porto.

tirsdag, 24. januar 2012, 16:25

S: Synology DS210j NAS

Ved du hvor hurtigt den er i read og write? Kan den streame HD film uden problemer?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.