Søg i resultater

Søg i resultater 1-12 af 12.

søndag, 12. oktober 2008, 23:37

Forfatter: spdk

Skal ha ny computer, hva er det bedste man kan få for 15000, uden skærm

Hey Tweakere! Skal ud, at ha ny computer da min anden er blevet for langsom, Hva er det nyeste, det bedste jeg kan få for mine 15000 ? Det skal min. være Quad core og SLI (Det må gerne være saml selv da jeg kender en der kan samle den) VH. Aske Sønderup

fredag, 8. august 2008, 19:52

SV: SV: Valg af forhandler

Kan kun anbefale Komplett.dk super service og tingene er iorden når du får dem

fredag, 8. august 2008, 09:13

Trådløs router med god rækkevidde

Hej alle Nogen der har et bud på en God trådløs router/accespoint der har en god rækkevidde eller en der kan række rigtig langt ? Prisen er ikke så vigtig bare en router/accespoint der kan række langt Venlig Hilsen Aske

fredag, 8. august 2008, 09:05

Eget Internet

Nej desværre det er Aske

fredag, 8. august 2008, 08:56

Eget Internet

Jo selvfølgelig lytter jeg, jeg spørger bare om det kan passe de har haft det på mobil tidligere

fredag, 8. august 2008, 00:10

Eget Internet

Kan se du arbejder i TDC så du må jo vide ret meget om det, men kan det passe i så har haft et tilbud ligesom med mobil selskaber hvor det er jeres net man benytter, men man har eget firma bare med jeres mobil-net

fredag, 8. august 2008, 00:05

Hjælp min computer fryser fast

Det sker min stationære computer fryser på grund af CPU'en simpelthen bliver for varm

torsdag, 7. august 2008, 23:57

Eget Internet

syntes også det lød lidt mærkeligt at man bare uden videre kunne oprette sit eget selskab Men det betyder at jeg skal leje mig ind ved TDC eller formidle deres forbindelse ?

torsdag, 7. august 2008, 23:55

varme problem for zepto stadik aktuelt??

Hej Ved ikk om det stadig er et problem, men min zepto som jeg købte for et år siden har været til rep.7 gange og har lige fået mine penge tilbage en af mine venner og har købt en nyere model og den har været til rep. for samme ting , kan godt være de er gode nu til dags, men tør ikk købe en igen Venlig Hilsen Aske

torsdag, 7. august 2008, 23:50

Eget Internet

Har bare hørt nogen laver det ligesom TDC fx. hvor de kan udbyde det til naboer Venlig Hilsen Aske

torsdag, 7. august 2008, 23:48

Netværk i huset

Hej alle Skal have sat vægudtag op i 6 rum plus en patch box/panel Nogen der har en idé om det skal være CAT6 eller CAT5e og Vægudtag der kan anbefaldes Venlig Hilsen Aske

torsdag, 7. august 2008, 23:46

Eget Internet

Hej alle Har hørt nogen sige at det var muligt at lave sin egen internetforbindelse. har hørt at hastigheden ca. ligger på en 8196/1024 k/bit, men er det virkelig muligt at lave sit eget internet ???? Venlig Hilsen Aske

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.