Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 150.

onsdag, 4. april 2007, 20:41

Forfatter: MaLLe88

RE: købt ny computer, men ik meget liv

ASRock CONROEXFIRE-ESATA2, I945P, S775 Ínno3D GeForce 7950GT, 512MB, PCI-E Maxtor DM20 80GB, 2MB, SATAII Spire JetBlack Case, Black, No PSU Kingston DDR2-667, 2x1024MB, CAS 5 NorthQ NQ4001EXT, 400Watt Intel Core 2 Duo E6300, BOX, LGA775 AM Glass Cleaning Tissues, 2 x 50 pcs Ja det er også mit bedste bud.. men hvordan skal den installeres og er den på den cd der kom med til MB ?

onsdag, 4. april 2007, 19:47

købt ny computer, men ik meget liv

Hey alle sammen. min fader har købt sig en ny lille lækker computer, men det "helt nye" stata2 Jeg har personligt aldrig prøvet det og det har han heller ikke.. computeren er samlet og starter op men vil selfølglig gerne ha noget xp pro at spise. når den skal til at installere xp siger den at den ikke kunne finde nogen hdd.. Meget underligt fordi når du går ind i bios'en kan den sagtens se der er en.. Hvad er gjort galt og hvad skal der gøres ? Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak. Mvh Thomas ...

mandag, 1. maj 2006, 14:28

,,

Citeret Originally posted by Schultz eftersom man kan få en ny til 900,- dog kun med en kontroler. holder jeg fast ved mig bud på en plov. Din har jo hverken garanti eller noget.. kun spillet på den i 2-3 timer på 3 år ? af en eller anden sjov grund til folk altid ha stort set det de koster lige for tiden. Det det samme med ps2 folk vil ha 850+ og man kan få en ny for 1100. så sådan ligger priserne bare men ja, helt hjernedødt

tirsdag, 28. marts 2006, 21:42

Re: ,,

Citeret Originally posted by MJO Citeret Originally posted by MaLLe88 Tak for din tid super dejligt. Dog forviret det mig kun endnu mere hehe. Men hva den du har købt. Hvad gav du for den og er den fon nok. Kommer også an på hvor kritisk du er vel ? Hehe ja det blev lidt længere end jeg regnede med, men da jeg nu engang var startet synes jeg ikke jeg ville stoppe igen. Den jeg har kostede mig ca. 3.500 kr. (Godt der lige var kommet penge tilbage i skat ) Indtil videre er jeg vældig tilfreds, de...

tirsdag, 28. marts 2006, 08:21

,,

Citeret Originally posted by MJO Citeret Originally posted by MaLLe88 er gerne uddannet snrat som grafikker. De skal også bruges til spil men kun bf2 og cs og det sætter jeg ikke super højt Så er spørgsmålet om du ikke lidt lander mellem to stole ligesom mig? Jeg har netop investeret i en fladskærm, og det var kort sagt den værste købsbeslutning jeg har været igennem. Der var så meget materiale og forskellige ting man skulle vide noget om. Der er umiddelbart tre paneltyper der er mere eller min...

mandag, 27. marts 2006, 20:01

Køb TFT/Fladskærm!

Citeret Originally posted by MJO Hvad siger du den skal bruges til? Er det primært til spil, ellers ville jeg nok kigge efter nogle andre skærme. Du skriver noget om grafiske programmer, på hvilket niveau? Altså er det meget vigtigt at farver mv. er korrekte osv.? er gerne uddannet snrat som grafikker. De skal også bruges til spil men kun bf2 og cs og det sætter jeg ikke super højt

mandag, 27. marts 2006, 14:24

..

Ingen andre som har noget at sige ?

søndag, 26. marts 2006, 22:23

okay.

Okay er jeg takker for dit svar. Det klart det ofte det dyre er bedst men 4200 for 2 skærme er lidt halv dyrt når man også skal ha blærbar og grafiske programmer for 30000 men jeg siger tak. der går dog lige 1 mdr's tid før jeg køber dem

søndag, 26. marts 2006, 18:21

Køb TFT/Fladskærm!

Hej alle sammen. Da jeg ikke har købt en skræm siden jorden blev opfundet synes jeg at jeg kunne bruge en ny eller to. Jeg vil gerne ha det ser lidt lækkert ud og evt. 2 skærme da jeg af og til godt kunne bruge det. jeg har Nvidia 6800 GT fra Leadtek og tror vist jeg mangler den omformer eller hvad det hedder så jeg kan ha 2 skærme på. Hvor kan jeg finde sådan en ?? Så til skærmen/skærmene. Som sagt ville det være lækkert med 2 og er villig til at give den lille sum af 1500 ca. så ialt 3000 omkr...

fredag, 20. januar 2006, 19:24

RE: Driver til usb2

Citeret Originally posted by Bentzin Citeret Originally posted by MaLLe88 Hej alle sammen jeg har søgt på google og på asus.com og kan ikke finde nogle driver til mit asus a8v deluxe bundkort en som ved hvor man kan finde dem med evt. link ? takker mange gange Hvilket styresystem bruger du ? Hvis det er XP, så er drivere til USB ikke nødvendigt. Her er linket til alle drivere til dit MB: http://support.asus.com/download/downloa…el=A8V%20Deluxe Tak har fundet ud af fejlen nu det noget nyt...

fredag, 20. januar 2006, 19:06

..

Slet ingen som kan hjælpe ?

fredag, 20. januar 2006, 15:07

Driver til usb2

Hej alle sammen jeg har søgt på google og på asus.com og kan ikke finde nogle driver til mit asus a8v deluxe bundkort en som ved hvor man kan finde dem med evt. link ? takker mange gange

torsdag, 12. januar 2006, 17:29

..

Grunden til der er støj på den er fordi den ikke har jord forbindelse. Der er fejl på stort set alle ders headsets. Hvis du sætter hånden på dit kabinet kan det ikke høres fordi du har jord kontakt. Dog tviler jeg på du gider sidde og spiller med din hånd på kabinettet eller foden. Det kan laves ved du sætter en ledning fra kabinettet og hen til en radiator eller bare ned på gulvet. så får den jord på den måde og den stopper med at brumme held og lykke. ps. du kan også bare sæt den rundt om dit ...

torsdag, 12. januar 2006, 16:40

.

Slet ingen som ved hvor jeg kan få fat i en god en ?? det er ikke udelukket med en 200 GB så bare helst den var 250

torsdag, 12. januar 2006, 16:39

Re: ..

Citeret Originally posted by JuiCe Citeret Originally posted by MaLLe88 Citeret Originally posted by JuiCe Citeret Originally posted by MaLLe88 Icemat headset er utrolig skrøbeligt og går utroligt nemt i stykker efter hvad folk siger. "man skulle tro det var af glas" hvis det var mig ville jeg aldrig vælge det da jeg er en dårlig taber og har mange pluslige bevægelser. Hmm? Syns det virker meget stærkt...selvfølgelig hvis man syns man vil være komplet åndsvag og kaste med det, virker det sku no...

torsdag, 12. januar 2006, 15:44

Re: ..

Citeret Originally posted by JuiCe Citeret Originally posted by MaLLe88 Icemat headset er utrolig skrøbeligt og går utroligt nemt i stykker efter hvad folk siger. "man skulle tro det var af glas" hvis det var mig ville jeg aldrig vælge det da jeg er en dårlig taber og har mange pluslige bevægelser. Hmm? Syns det virker meget stærkt...selvfølgelig hvis man syns man vil være komplet åndsvag og kaste med det, virker det sku nok ikk så godt Men ledningen er sku da MEGA i forhold til mange headset.....

torsdag, 12. januar 2006, 14:12

Køb af Ekstern Harddisk

Ja jeg er ked af det jeg søgte de første 5 siden igennem efter en tråd med samme spørgsmål og kunne ikke finde det på den måde. Så søgte jeg ellers på hele sitet og fandt ingen ting. Så bare mig som aldrig har kunne finde noget her inde hvis jeg søger efter det. Nå nu til sagen. Jeg håbet der var en som ville kunne smide en rimlig god Ekstern hdd til ca 1100 kr og jeg ser gerne den er 250 GB da jeg har meget grafisk arbejde der skal ligge på den. Ser frem til de gode svar i kan give mig.. Mvh. T...

torsdag, 12. januar 2006, 14:06

..

Citeret Originally posted by Don_Jabbe Sennheiser PC 150; http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119231 Icemat Siberia; http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=115558 Icemat Steel Sound 5H - USB; http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138786 Her var lige lidt at vælge imellem, jeg har prøvet de 2 øverste og de er rigtig gode. Dog har jeg ikke prøvet nummer 3, men det skulle også være rigtig godt. Der er en fejl på stort set alle SteelSound's 5H headset som gør at mikrofonen larmer lidt....

mandag, 14. november 2005, 00:36

..

Citeret Originally posted by tAshDa Jeg kender ejerne af siden og bare rolig... For det første - det er ikke fake overhovedet. Men efter mine informationer er de ikke eksisterende mere. det er hvad jeg har hørt. De tre ejere findes. De startede firmaet sidste år da de alle gik på efterskole og firmaadressen er vidst efterskolen's addresse. Har hørt de er stoppet med boxdata.dk, men jeg ved ikke... Hvis de er lukket er det jo stadig fake for hvorfor skulle de ellers hæve mine penge. ringer til d...

lørdag, 12. november 2005, 00:48

RE: Boxdata.dk ? er det fake

Jo det det som er mærkeligt. de har trukket pengene, men jeg har ik set nogen vare endnu. ja 2 dage er ik over lang tid men når de har hævet mine penge burde de sende varen som alle andre gør den dag de sender det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.