Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 29. juli 2010, 11:32

Forfatter: Gomer Pyle

lukket

Du har ikke lyst til at sælge i enkeltdele og sendes med posten? Interesseret i 2 af dine 4 x 1GB PC3200 DDR 400MHZ Cl3 Kingston

onsdag, 30. december 2009, 09:09

K: DDR "1" ram

Har du lidt mere info om de ram? umiddelbart kan de godt bruges, er det 1 klods ?

tirsdag, 29. december 2009, 21:04

K: DDR "1" ram

Køber gerne DDR ram. 2 x 512 MB 2 x 1 GB evt. 1 x 1 GB Helst afhentning i kbh området, men ellers gerne via forsendelse.

torsdag, 23. november 2006, 09:18

Tøris og Container , where ?

De mængder der bruges til køling af systemer er helt til grin. Derfor så vær blot åben og fortæl hvad du skal bruge det til, så får du sikkert uendelige mængder gratis...20kg tøris er jo bare et sekund i maskinen eller noget !!

mandag, 20. november 2006, 15:22

Hvad er det 'vildeste' du har købt?

fx-55 der levede 1 sekund grundet fejl-mod (12volt direkte ind i den lille søde cpu var for meget) 160m2 et-plans hus i København (latterlig pris) cascade-køler importeret fra usa

søndag, 19. november 2006, 21:43

Hvorfor Hipro5 er en legende: Abit AW9D-MAX

Han er en af de bedste indenfor overclock efter min mening (der er lige en macci der slår grækeren hehe). At han ikke bruger kassen på 3dmark, tja, men han baner vejen for mange.

torsdag, 16. november 2006, 17:16

pencil mod

Kan ikke lige finde pencil moddet på den side, men vil anbefale brug af blyant, det virker og mere vigtigt, det er supernemt at fjerne. Mål evt. ohm inden du starter op, har selv prøvet at se volt der gjorde mig hurtigere end Jens Lyn på vej til sluk-knappen. (generalt - har ikke moddet det kort)

torsdag, 16. november 2006, 09:07

Vand fittings og slanger

ringe hjælp herfra: men vil bestemt fraråde bløde slanger med push-in - kan give lidt vand hist og her inde på komponenterne

tirsdag, 14. november 2006, 20:56

det ultimative vand til vandkøling

Jasonx - forstå mig ret: I tilfælde af du har en temperaturmåler med probe så test selv hvad graden er. Nævnte ikke for vores skyld, men for din egen skyld hvis du virkelig vil kende temperaturen på vandet. Eksempel Prometia Mach II siger -69 på sit display mens temperatur målt med måleudstyr til kr. 1.500,00 med indsat probe ved samme sted som Prometia Mach II's probe siger -37 Her er der ingen tvivl om hvad der er korrekt, hvor meget jeg så ville overbevise eller fortælle andre om mine -69 gra...

tirsdag, 14. november 2006, 19:44

det ultimative vand til vandkøling

Tror på dig...hvis det kan godt gøre at bruge kr. 299,00 for 0,95l vand Jeg overvejer p.t. at begynde "Gomers magiske trylledrik" til kr. 250,00 pr. liter.... OT: total griner tråd forresten!! EDIT: kold cpu-blok = kontroller kontakt da den bør have en vis varme med den cpu du har, håber det hjælper

mandag, 13. november 2006, 16:55

athlon xp overclockingstråd

Athlon XP 1700+ @ 2932Mhz Kingston 2x256 bh-5 Abit NF7-S Prometia kølet Stepping mener jeg var xpmw eller lign.

mandag, 6. november 2006, 19:12

Core 2 Dou OC

Lars fik aldrig set dit system grr grr...ser du stadig kører med mach'en (hatten af for det!! savner lidt lyden af en rigtig køler, når maskinen tændes - luft og vand har nu aldrig rigtigt vundet mit hjerte) Går med tanker om at vende tilbage, kunne være man en dag skulle starte med noget gammelt nostalgisk og finde en gammel 1700+ frem og voldsmadre den, eller noget.

mandag, 6. november 2006, 15:31

Core 2 Dou OC

Åh ja jeg lever, trods odds'ne ikke burde være på min side Speedy23 tror man skal være mere end mærkelig for at være i samme rum som Jon, Jacob og mig mens der clockes

søndag, 5. november 2006, 19:11

Core 2 Dou OC

Lyder spændende, måske man snart skulle vende tilbage til at lege med igen. Længtes efter cola lange weekender med frostsprængte cpu'er og gutterne fra Køge

torsdag, 4. maj 2006, 16:18

FX-55 + DFI s.939

PSU og Mach1 er stadig til salg. 1. Mach1 er som Slacker linker til, og derfor kun til overclocking da den ikke er køn! 2. Jeg har ikke tid til at tjekke sådan en tråd i ny og næ så hvis der er interesse for noget så PM eller skriv kontkret bud samt om det er + eller incl. porto osv. :-)

onsdag, 8. marts 2006, 14:58

Power lvl / xp pr. time

Blev træt af min Paladin grinde i Molten Core og startede igen en rogue. Gik fra lvl 1-38 på 2 dage og 15 timer. Ny rekord for mig (ikke engang meningen det skulle gå så hurtigt da jeg egentligt savnede low lvl områderne i wow)

fredag, 24. februar 2006, 09:58

Hjælp til Jindo

Ikke prøvet den med at magen kan klare sig selv i pitten. Der plejer vi at have lidt healing. Hakkar havde vi på farmstatus uden problemer før patch. I går whipede vi ved ham Vi havde 3 tanks der byggede agro mens vi ellers begyndte på melee og ranged DPS også som ikke tidligere var nødvendigt. Mage sheepede MC'd tank og dispel når MC var ovre. Vi whipede 3 gange og stoppede. Jeg havde dog ikke forberedt mig synderligt til løbet, men næste gang skal han nok ryge ned. Værre med Jindo hehe

onsdag, 22. februar 2006, 09:58

Hjælp til Jindo

Det er på Nordrasil. Vi har lige downet Onyxia og ikke for at lyde som om vi er gode eller noget, men generalt spiller alle rigtigt godt. God styr på taktik og skill mangler de forskellige ikke. Men Jindo......arh!!!! hehe Vi har ikke haft fuld dots oppe på Jindo ham selv hidtil, men har forsøgt med at dotte/dps shades lyn hurtigt samt selvfølgelig totems. Vi har også 1 mage med 1 healer samt backup healer klar ved skeleton pit. Et eller andet må vi dog gøre forkert Eller tak for svarene. Skal å...

tirsdag, 21. februar 2006, 14:28

Hjælp til Jindo

Hej alle, håber I kan hjælpe lidt. Er i et super godt (socialt og delvist da også pve mæssigt) guild. Vi har clearet ZG på nær Jindo MC på nær Ragna Vi er lige startet her for 1½ måned siden med at raide grundet det er en nyt realm. Vi har dog mega problemer med Jindo. Virker ikke til vi enten kan få dræbt shades eller hvis det lykkedes nogenlunde, får vi ikke DPS nok på Jindo ham selv. Nogle gode tricks fra jer gutter på god gammel dansk?? Har kigget på diverse guides og prøvet en hel del, men ...

lørdag, 5. november 2005, 18:34

K: PCI-E gfx

Grafikkort til PCI-E købes i KBH området....hurtig handel.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.