Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 312.

søndag, 25. marts 2007, 19:00

Forfatter: nik

Bedste 8800GTS

Jeg har prøvet at handle ved getmore 3 gange, og når jeg siger prøvet mener jeg det. Alle gange skrev de at de ville sende næste dag, efter en uge var ingenting sket. Betaler gladeligt et par ekstra 100kr, for at undgå de lorter.. PRCdata og SHG derimod roxer! btw Grillrotten @ wtf? forstår det ikke. Jeg har både Asus og Inno3D og henter med ca. 200-400kbps konstant fra Asus, og fra Inno3Ds 50kbps eller lign... ?

onsdag, 21. marts 2007, 22:48

AC Ryan / Studiedata Worklog 2007: Afroart - The Emerging Champion

Citeret Originally posted by afroart Jeg skriver mig på fordi jeg ikke vil lave det samme som alle andre.. Der er ingen grund til at alt skal være ens, vil hellere bryde normen og lave det jeg sys der er flot end at lave alt andre siger. Feks med farverne, mange siger der er for mange, der er 3-4, hvoraf det kun er 2 eller 3 der dominerer. Skævheden, det der blirhentydet til kan jeg ikke se når jeg kigger på de plader der ligger ved siden af mig. Vent til det er færdigt. Jeg kan på ingen måde f...

onsdag, 21. marts 2007, 22:25

Citeret Originally posted by sancheZ Citeret Originally posted by nik Citeret Originally posted by sancheZ Giv ham dog en chance? Det er jo også hans første mod, og så grimt er det da heller ikke.. Hmm, vi giver råd. Råd om at lave et nyt res, da det tydeligvis i manges øjne er SÅ grimt. Afroart @ Kan sku godt være du synes det er en fix ide med nogle wierd linjer, meeen.. hvis du vil vinde et sponsorat tror jeg du skal finde en lidt mere almen opfattelse af et pænt kabi. Og tag nu for heldvede...

onsdag, 21. marts 2007, 22:10

Citeret Originally posted by sancheZ Giv ham dog en chance? Det er jo også hans første mod, og så grimt er det da heller ikke.. Hmm, vi giver råd. Råd om at lave et nyt res, da det tydeligvis i manges øjne er SÅ grimt. Afroart @ Kan sku godt være du synes det er en fix ide med nogle wierd linjer, meeen.. hvis du vil vinde et sponsorat tror jeg du skal finde en lidt mere almen opfattelse af et pænt kabi. Og tag nu for heldvede kommentarene til revision i stedet for at vældte rundt i den samme be...

onsdag, 21. marts 2007, 20:43

Det der res ser sgu værken ovalt eller rundt ud for mig, håber da ikke du er færdig med det..

tirsdag, 20. marts 2007, 20:19

Projekt: NLM. FÆRDIG!!!! 11.08.07

damn dreng! Du laver da også alt selv

mandag, 19. marts 2007, 19:48

Jeg troede faktisk godt at jeg kunne se moddet for mig, men nu med de sidste updates er jeg sq blevet lidt forvirret Troede det skulle være all-plexi, men jeg må have misforstået noget.. btw synes jeg sku ikke som de andre! Det er bare et nice mobo det der! Men kan godt være de har ret i for mange farver i sidste ende. Good luck

mandag, 19. marts 2007, 18:26

Hvilken CPU og Hvilke RAM

Jo selvfølgelig, men fx kan en E6300 oc til ca. 3-3,6 og køre stabilt på en Scythe Infinity. Det er selvfølgelig forskelligt fra chip til chip, men jeg tror næsten alle kan komme op på de 2,8 stykker med sådan en køler til 300..

mandag, 19. marts 2007, 17:43

Hvilken CPU og Hvilke RAM

Hvis du skal oc, er der vist næsten ingen forskel på E6300 og E6400 andet end pris, og det vil ikke være flaskehals ved omkring 2,5-3Ghz.. som den sagtens kan komme op på, og så med det du sparer på CPU kan du snuppe et godt Mobo og RAM som E6300 kræver til clock, men snup et sæt PC6400CL4 i stedet for CL5..

søndag, 18. marts 2007, 21:58

Gad godt lige vide om du havde tænkt dig at lave noget på den der ting over vinduet? eller skal det bare være sort? Og så synes jeg også du skulle gøre noget ved den indvendigt (male crom, eller montere orange plexi på store flader hvis pengene er til det).. Og så som slut synes jeg det kunne være mega fedt hvis du fik sådan en blæser som der er i din Hiper som frontblæser, rigtig crom og dejlig, vil passe mega godt til bulgin'en tror jeg Btw. bare idéer, du har jo tydeligvis styr på det i forve...

lørdag, 17. marts 2007, 20:58

Citeret Originally posted by GummiMogens Sjovt så mange snakker om stemmer.. Der kommer jo ingen afstemning på dette Det er folkene fra AC Ryan og Studiedata og ikke tweaks brugere der kåre en vinder Jah, det var da også sådan jeg havde forestillet mig det.. Men gad vide om de ikke synes det samme som brugerne,

lørdag, 17. marts 2007, 12:42

AC Ryan / Studiedata Worklog 2007: The Giant

Citeret Originally posted by afroart Citeret Originally posted by GummiMogens Citeret Originally posted by afroart Citeret Originally posted by GummiMogens Citeret Originally posted by afroart Hvad består "MODDED" i? For mig ligner det bare noget du vil have til at blive max performance? Du kan starte med at læse i de tidligere indlæg han har skrevet Sys jeg at jeg har? Kan bare se at han vil lave 3x rediator? Mener det er på side et der står hvad han gør ved kabinettet Har lige kigget igennem ...

onsdag, 14. marts 2007, 14:25

div vandkøling, casemodding

Det lyder fedt! Kan du ikke add'e mig på msn: Nik@playcamperz.dk Så kan du lige snakke addresse osv. hvis vi altså fik den

tirsdag, 13. marts 2007, 19:59

Ja, men så tror jeg bare vi skal have det gitter med for 250pp, Hvornår slutter tråden?

tirsdag, 13. marts 2007, 19:09

Hva vis tunfisk købte det gitter? kunne det lade sig gøre? ellers tror jeg godt vi kan finde ud af det.

tirsdag, 13. marts 2007, 17:57

Citeret Originally posted by GummiMogens Tvivler på at du møder et casemod på en dansk side, hvor der bliver gjort lige så meget ud af det som på Bit-Tech.. Nu er vi jo danskere, ikke amerikanere.. Vi danskere har grænser Nu er der jo rigtigt mange på bit-tech der ikke er amerikanere

tirsdag, 13. marts 2007, 16:07

Q6600 Vs. X6800 (Core 2)

Helt sikkert Q6600, det eneste specielle ved Xtreme er at multiplyeren ikke er låst, så det giver lidt ekstra oc muligheder. Der er absolut ingen grund til at købe X6800 hvis det ikke er fordi man har en masse penge man ikke ved hvad man skal bruge til. Og ellers vil overclocke den smule mere som man kan på den ift. XQ6700..

tirsdag, 13. marts 2007, 15:39

Citeret Originally posted by afroart Citeret Originally posted by nik Citeret Originally posted by dpro Citeret Originally posted by nik Du er jo kommet lidt sent igang må det siges, men lad os hvad du får skrabet sammen Er der nogen ombygninger planlagt eller bare montering af vand osv? Hvad mener du med at han er kommet sent igang? Han har da massere af tid tid til at lave noget i Jo, men de andre er jo et par uger foran nu.. Der er stadig massere af tid Det kommer jo an på hvor meget man læg...

tirsdag, 13. marts 2007, 15:28

Jamen vi vil da gerne smide 200kr pp efter den..

tirsdag, 13. marts 2007, 14:26

ok, tak for det Jeg skal lave et mod med en ven, så er muligvis intra i den radi der så, men skal lige have snakket med ham om det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.