Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 592.

torsdag, 5. marts 2015, 17:58

Forfatter: The old guy

Forslag MP3 spiller

Hey Tweakers Har i nogle forslag til en god MP3 afspiller ? Det skal ikke være IPOD og skal gerne kunne afspille flac

torsdag, 31. marts 2011, 20:46

"Forkert" hdmi output fra Sony bærbar

roder lidt mere med det.... men tak...

torsdag, 31. marts 2011, 20:19

den har den her NVIDIA GeForce GT 425M går udfra det er noget onboard ?? Har fundet det der adjust desktop... men synes ikke lige jeg kan ændre det så det passer... Må rode lidt videre... Flere input er meget velkomne... Troede egentlig at når man kørte med hdmi så viste det 1 til 1 ??

torsdag, 31. marts 2011, 19:23

nej desværre ikke.... Har prøvet at stille det om. Tvèt står til bred. Bruger jeg zoom eller smart er det helt skidt. Det virkede fint med min gamle bærbar...

torsdag, 31. marts 2011, 18:21

Hej Tweakers. Har et problem med min nye Sony Vaio VPC-F13L8E/H. Når jeg tilslutter den til mit tv ( Sony w4500 ) via hdmi så bliver billedet for stort til mit tv. Ikke meget men nok til at nogen af ikoner gemmer sig halvt under tv kanten. Jeg skal lige sige at den står til at output 1920 x 1080 Har tidligere haft en Acer bærbar der klarede det fint. Kan ikke lige gennemskue hvad der er galt. Håber på hjælp her. mvh Klaus

mandag, 31. januar 2011, 13:49

V: Acer bærbar

solgt til 3200 så det ramte du meget godt...

mandag, 31. januar 2011, 09:35

V: Acer bærbar

Vil gerne have en vurdering af denne maskine... ACER ASPIRE 5738G INTEL CORE 2 DUO T6600 2,2GHZ 800 MHZ FSB ATI MOBILITY RADEON HD 4570 ( 512 MB UP TO 2304 MB HYPER MEMORY) 15,6 HD LCD 16:9 TRUE CINEMATIC VIEW 4 GB RAM 500 GB HDD BLURAY DRIVE NUMERISK TASTATUR HDMI OUT KØBT SEPT/OKTOBER 2009 NYPRIS (mener det var 6300 eller 6500 ) ORIGINAL EMBELLAGE HAVES IKKE KVITERING SIKKERT BLEVET VÆK UNDER FLYTNING MEN LEDER STADIG :-) Befinder sig i Esbjerg. Bud modtages

søndag, 3. oktober 2010, 12:10

V : I7 system

Hej. Min kammerat har denne maskine og vil gerne vide hvad den kan indbringe ved evt. salg... Intel core I7 920 2,67 ghz 12 gb kingston ram ddr 3 Mainboard ex-58-ud4 500 gb harddisk dvd-rom ati grafik hd 4890 1 gb Kabinet ukendt med blå caselight G15 tastatur G9 mus 17" samsung skærm 2ms Logitech højtalere 64 bit vista Maskinen er knap 2 år. Nypris ca 14000. Kvitering haves. Har ikke mere info end dette pt. Bemærk indtil videre kun vurdering. Der vil kun blive tale om et samlet salg. På forhånd ...

torsdag, 24. juni 2010, 13:09

SV: SV: Acer bærbar-Genopretning...

ja han har lagt noget win 7 ind. Jeg troede så jeg bare kunne kopiere min lovlige produktkode ind og så ville det virke..men det gør det ikke... der står også ms 2264 bagpå er det det du mener ?? den er i øvrigt købt i bilka ca oktober/november sidste år...

torsdag, 24. juni 2010, 12:46

Acer bærbar-Genopretning...

Hej... Jeg har en acer bærbar der har voldt lidt problemer... Den er købt med win 7 home premium... Efter en del bøvl havde jeg en makker til at formattere den men det er tilsyneladende gjort at jeg nu ikke længere har en lovlig win 7. Får flere pop ups med at jeg har forfalsket software ?? Har kontaktet Acer men de vil have 400 kr for en genopretnings cd. (Vidste ikke man skulle lave en selv da dette er min første bærbar) Er der nogen der tilfældigvis har en genopretnings cd jeg kan bruge eller...

tirsdag, 29. september 2009, 13:00

SV: SV: Bærbar ok ???

Jeg skal smide den på min 46" i stuen og bruge den til en slags mediecenter... Leverer den så ikke 1080p gennem hdmi til tv ??? Eller kan den slet ikke levere den opløsning ???

tirsdag, 29. september 2009, 12:46

SV: SV: Bærbar ok ???

SRY... link indsat

tirsdag, 29. september 2009, 12:39

Bærbar ok ???

Hey Tweakers... Er på kig efter en bærbar men bluray... Denner her passer til mit budget men er den ok ??? Kom gerne med jeres input... http://www.edbpriser.dk/Product/Details.…=all&pid=629689 ¨ mvh.

mandag, 28. september 2009, 10:22

Nero fejler...

Mit ellers altid stabile nero funker pludselig ikke mere... Når jeg skal brænde en disk så skriver den bare communication error... Jeg har aldrig oplevet dette før. Tror min version hedder nero 6. Nogen der har en ide til hvad det kan være ??? Her er en log hvis det er nogen hjælp : Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Programmer\Ahead\nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 26-10-2004 18:35:34 Nero Version: 6.6.0.16 Internal Version: 6, 6, 0, 16b (Nero Exp...

søndag, 27. september 2009, 17:44

Hvilken afspiller og codec pack ???

Hej Tweakers... Er det ikke muligt kun at benytte en player der kan afspille alle filer ??? Kunne egntlig godt tænke mig bare at bruge windows media player men der er sku meget den ikke kan tage synes jeg. Har installeret k-lite mega codec pack... Foreslå gerne en anden hvis det er....

tirsdag, 2. juni 2009, 08:44

Hjælp til bærbar

Hey Tweakers... Ville lihe høre om der er nogen der kender denne bærbar ?? http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=183944 Eller evt. har comments til den ?? Ser umiddelbart ud til at have hvad jeg har brug for men er kvaliteten ok ?? mvh Klaus

søndag, 4. januar 2009, 15:33

Soltek driver hjælp.....

Ok... Prøver lige everest og ser... Foreløbig Tak

lørdag, 3. januar 2009, 22:25

Soltek driver hjælp.....

Boing..... need help

tirsdag, 30. december 2008, 19:04

Soltek driver hjælp.....

Hey Tweakers... Jeg mangler hjælp til at finde drivere til et soltek bundkort ( der er audio driver) De info jeg har er Soltek sl 85drv4-c p4x266e-8233a Håber nogle kan hjælpe og smide et link.... Og I dette tilfælde Google hasn`t been my friend

tirsdag, 2. december 2008, 09:06

HDMI lyd fra PC til TV

Har selv lige haft det samme problem dog i xp. Kunne ikke skifte mellem onboard lyd og lyd fra grafikkortet så var nødt til at disable onboard lyd i enhedshåndtering. Virker fint på denne måde.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.