Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 49.

tirsdag, 28. maj 2013, 20:16

Forfatter: papand13

server lukket

Er det noget der nemt kan installeres med en launcher eller skal man til alt muligt? Sorry fik lige øje på jeres DayZ Commander link. Det sgu smart!

mandag, 27. maj 2013, 20:12

server lukket

Helt sikkert!

mandag, 20. maj 2013, 15:06

Konkurrence: Hitman Absolution

Lige endnu et forslag. Kan selv godt lide når tingene ser ud som om de er presset ind i baggrunden. (Tryk på billedet så det er fuldt størrelse, ellers er det voldsomt grimt)

søndag, 19. maj 2013, 12:13

Forfatter: papand

Konkurrence: Hitman Absolution

En lille screensaver. Ved nu ikke om den er noget værd når man stiller den op imod gamlejespers kunstværk. https://dl.dropboxusercontent.com/u/23090422/Tweak.scr

mandag, 24. september 2012, 18:58

Router til Fibernet

Citeret fra "gaming-king" Citeret fra "papand" Citeret fra "jst" Som gaming-king siger skal du bare bede Waoo slå deres router funktion fra, og så kan du selv styre det ! Så hvis jeg ringer til dem, vil jeg så som fx kunne købe en ASUS RT-N66U og sætte stikket fra Waoo direkte i den, og køre igennem den? Eller skal jeg til og investere i mere udstyr og ind og rode i kompliceret software osv? Når du har ringet til Waoo og de har slået router delen fra, så skal du have et LAN kabel til at gå fra ...

mandag, 24. september 2012, 16:51

Router til Fibernet

Citeret fra "jst" Som gaming-king siger skal du bare bede Waoo slå deres router funktion fra, og så kan du selv styre det ! Så hvis jeg ringer til dem, vil jeg så som fx kunne købe en ASUS RT-N66U og sætte stikket fra Waoo direkte i den, og køre igennem den? Eller skal jeg til og investere i mere udstyr og ind og rode i kompliceret software osv?

torsdag, 20. september 2012, 19:27

Router til Fibernet

Damnit så er man tvunget til at bruge deres skidt.

torsdag, 20. september 2012, 16:50

Router til Fibernet

Den ser sådan her ud, kablet fra Waoo kører ud af væggen igennem den blå væg du kan se. Så vidt jeg har forstået fra Waoo. Det kunne måske nærmere være at det er et modem?

torsdag, 20. september 2012, 16:12

Router til Fibernet

Så altså den lille "boks" der sidder ved væggen som det kabel fra Waoo går direkte ind i. Den de kom og satte op da vi fik fibernet, det er bare en normal router? Jeg kan sagtens gå ud og købe en ny router og skifte den ud med den? Ellers mange tak for de gode svar.

onsdag, 19. september 2012, 15:36

Router til Fibernet

Hej Tweak! Jeg har haft en del problemer med den router jeg har fået udleveret af Waoo. Selvom det dog er den anden jeg har fået af dem, pga. fejl i den gamle. Jeg søger nu en ny router som kan fungere med et fiberkabel. Jeg bruger mit internet til følgende: Server med Minecraft kørende på.StreamingDownloading af både store og små filer. Deriblandt spil fra Steam.Yousee TV-Boks.PS3.Xbox.4 Stationære og 2 Bærbare.3 Fladskærme.1 Printer.3 Mobiltelefoner (når man er hjemme). Kører nuværende med en ...

fredag, 6. januar 2012, 20:18

Sammensætning af server, hvad skal jeg købe?

Hej Tweak! Jeg har i sinde at samle en server selv, som skal køre min server i minecraft. Jeg vil gerne have noget rimelig godt, som måske er noget bedre end hvad jeg egentligt behøver lige til en minecraft server. Men så er jeg også på den sikre side. Jeg har fundet nogen sager frem, ikke det dyreste, men heller ikke noget gammelt ragelse. Så jeg vil gerne lige høres jeres mening, om det her kan køre sammen, om der er nok strøm til det hele hvis det køre på 100% ydelse, og om der måske er nogle...

torsdag, 1. december 2011, 19:35

DNS omdirigering til port?

Smart. Det have jeg ikke lige tænkt over. Tak for hjælpen SShadowS

torsdag, 1. december 2011, 13:53

DNS omdirigering til port?

Hej Tweak! Jeg har et lille problem som jeg tænkte nogen her måske kunne hjælpe med. Jeg har en minecraft server, hvilket går rigtig godt, og jeg har sat play.battlecraft.dk til at omdirigere til dens IP adresse. Nu hvor Bukkit (det system jeg bruger til at udvide serveren) er opdateret, har jeg også en lille arbejds server, som alt bliver testet på inden det køres over på hoved serveren. Her vil jeg gerne have dev.battlecraft.dk til at omdirigere til den. Jeg kan godt få den til at dirigere til...

fredag, 11. november 2011, 17:33

Bukkit Plugins [Java]

Hej forum! Jeg forsøger at få min egen minecraft server op at stå. Havde allerede en men jeg syntes ikke den var som jeg ville have den, derfor lukkede jeg den og er i gang med en ny. Til den bruger jeg Bukkit systemet, som gør det muligt at skrive tilføjelser i Java. Indtil videre har jeg kun brugt plugins som andre har skrevet, det plejer at gå fint nok. Men der er altid nogle plugins der ikke følger med i Bukkit version. Så bliver det pludselig forældet, eller skaberen gider ikke mere. Dette ...

tirsdag, 6. september 2011, 16:22

SV: Lav det evt selv ;)

Citeret Oprindeligt indlæg af Stiver112 HVis du har mod på det kan du jo evt selv lave det...lyder ik til kravene er så store, og et PHPBB forum kan alle finde ud af at instalere Ja, selvfølgelig. Men jeg ville nu anbefale at bruge MyBB i stedet for PhPBB. Da MyBB har et større udvalg af plugins og der er mere hjælp at hente på internetet rundt omkring på diverse forummer og sider. Derudover har det da også en masse temaer at vælge imellem.

søndag, 4. september 2011, 01:31

Hvem kan/vil lave en klan hjemmeside for mig?

Jeg har selv en Minecraft server som jeg har et forum til. Du kan se forummet her: http://www.minersserver.com. Jeg regner ikke med at du vil have os til at lave helt nyt forum software til dig fra bunden. Så hvis du ikke har noget imod at jeg sætter et MyBB forum op for dig. Eventuelt tilføjer nogle ting til forbedring af det, og selvfølgelig tilpasser det med dit banner og et passende tema. Kan jeg godt gøre det for dig. Du kan bare kontakte mig via: papand13@gmail.com. Så kan vi finde ud af n...

torsdag, 7. april 2011, 22:21

Miners Dansk Minecraft Server :D

Citeret Oprindeligt indlæg af martinta Citeret Oprindeligt indlæg af papand Citeret Oprindeligt indlæg af martinta Citeret Oprindeligt indlæg af papand Den er skam nyeste version Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt. bare lige af ren nysgerrighed.. hvor stor er din upload forbindelse hvor du har serveren kørerne?? 3 mbit. Men det ser da ud til at være nok. Kørte helt fint i går Ser den også ud til at gøre idag btw. nice mods du har på den.. Tak Den kører s...

torsdag, 7. april 2011, 21:26

Citeret Oprindeligt indlæg af martinta Citeret Oprindeligt indlæg af papand Den er skam nyeste version Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt. bare lige af ren nysgerrighed.. hvor stor er din upload forbindelse hvor du har serveren kørerne?? 3 mbit. Men det ser da ud til at være nok. Kørte helt fint i går

torsdag, 7. april 2011, 16:20

Den er skam nyeste version Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt.

torsdag, 7. april 2011, 16:08

Jeg kører en lille server på min pc. Den er faktisk rigtig god, og mig og mine venner spiller rigtig meget sammen på den. Det skal lige nævnes at den ikke altid er tændt. Da den bliver kørt på min egen stationær. Jeg har nemlig ikke en egnet pc, eller en server til det. :/ Den har en by i den som er fredet, hvilket betyder at der ikke kan bygges/ødelægges noget i byen. Der kan heller ikke eksplodere noget, gå ild i noget eller spawne dyr og monstrer. Byen hedder Churchill. For at se et kort ove...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.