Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 628.

lørdag, 20. januar 2018, 17:47

Forfatter: Igel

Køb musemåtte, hvilken?

....og du kommenterer på en tråd der er næsten et år gammel Jeg tror, uden at vide det, at musemåtten er blevet købt

torsdag, 18. januar 2018, 15:18

144hz gaming skærm

Jeg bruger også selv en ASUS VG248QE, og jeg er også ganske tilfreds med den. Ellers er der jo ASUS MG248QR, som koster lidt mere, men også er nyere og lidt pænere at se på synes jeg.

fredag, 12. januar 2018, 22:29

Arbejdsbærbar

Har selv Lenovo Yoga 910, den føles robust, men slet ikke i nærheden af hvad en ThinkPad kan holde til. Desuden har min kæreste haft problemer med, at de små sorte ender der sidder i siden af hængslet sidder lidt løst og falder af. Mht. touchpad, så er alle dem du foreslår jo ret gode og meget behagelige at bruge. En 1080p skærm burde være mere end rigeligt til formålet. Så vidt jeg ved, så er det kun Thinkpads der kan tilsluttes egentlige docks, hvor de andre nærmere vil være tilslutning ved hj...

fredag, 12. januar 2018, 19:49

Arbejdsbærbar

Der mangler lidt info her Hvilke krav har du til den, og hvor mange penge vil du bruge på den?

fredag, 12. januar 2018, 10:29

Skal man købe en ps4?

Køb en PS4. Ingen af de nye spil kommer til PS3, så hvis du vil have fuldt udbytte af din konsol, så skal du have dig en ny. Selve PS4 er ofte på tilbud hos diverse forhandlere, så den er ikke så galt dyr mere. Hvis du finder et godt tilbud, så kan du evt. også gå ud og købe en PS4 pro, som er en smule hurtigere for at understøtte 4k opløsning. Med hensyn til en udgivelse af en ny generation af Playstation, så kan vi kun gætte på, hvornår den kommer. Nogle steder rygtes det til 2020, og andre er...

torsdag, 11. januar 2018, 14:30

Salg af lenovo yoga 710 vendbar touchskærm (en computertaske følges med i prisen)

Hvad er specs på den? En Lenovo Yoga 710 findes i mange udgaver og priserne varierer fra ca. 5500,- til 10000,-. Jeg går derfor ud fra, at den du sælger er den helt store model. Men hvis du lige skriver hvad den har af specifikationer, så er det nemmere at sammenligne priser.

torsdag, 11. januar 2018, 10:13

V: Fx8230 , asus MB , 16gb ram

Solgte min FX-8350, Asrock bundbræt og 8gb 1600mhz ram for 1550,- for ca. 1½ år siden. Så jeg synes ikke at 1000,- lyder urealistisk for dit setup.

torsdag, 21. december 2017, 14:18

8700K Gaming system

Citeret fra "ShoutingSeeker" Citeret fra "Igel" Der skal vel også smides et grafikkort i den? Som OP allerede skriver, så genbruger han resten fra hans nuværende system, hvilket bla. er et Gtx 1080ti. Oh, den må være smuttet i svinget Min fejl

torsdag, 21. december 2017, 14:14

Samme spil på flere computere

Jeg ville dog nok kontakte Blizzard og spørge dem ad. Det kan jo være at de har en protokol for, hvordan man kan gøre i sådan et tilfælde.

torsdag, 21. december 2017, 14:12

S: Huawei MediaPad T3 10"

Den er solgt. Men jeg går ud fra, at siden jeg har kvittering på den, så gælder almindelig lovgivning på området.

torsdag, 21. december 2017, 14:10

Samme spil på flere computere

Man må jo gerne have flere konti pr. person. Jeg har adskillige Steam og Blizzard konti.

onsdag, 20. december 2017, 17:56

8700K Gaming system

Jeg kan ikke se hvor ordet "gaming" kommer ind i billedet? Her er der bare tale om en CPU, bundkort, RAM samt en lagerenhed. Det er basically hvad alle computere består af. Der skal vel også smides et grafikkort i den? Og med den CPU skal du mindst op i et GTX 1080, før det giver nogen som helst mening at smide penge efter en i7 til gaming.

mandag, 18. december 2017, 21:36

750,- pp er budt på HOL.

mandag, 18. december 2017, 20:56

650,- PP er budt på HOL.

mandag, 18. december 2017, 20:27

625,- PP budt på HOL. Jeg lader den køre til onsdag eftermiddag og vælger nok at gå med højeste bud der.

mandag, 18. december 2017, 18:50

Jeg sælger en helt ny Huawei MediaPad T3 10" uåbnet i original indpakning. Jeg har fået den med ved køb af en ny mobil, men har ikke brug for den, så derfor er der her mulighed for at spare nogle penge på en udemærket tablet. Jeg har af gode grunde ikke billeder af denne tablet, da den ligger forseglet i æsken. Billeder af æsken kan ses under følgende link: https://1drv.ms/f/s!AkJW9Irblx3vp-VtOC5_8-Paf2X4qw Billeder af tabletten kan ses på Huaweis egen hjemmeside: http://consumer.huawei.com/en/t...

lørdag, 9. december 2017, 18:31

S: Philips Fidelio X2 *SOLGT*

Det ville være så meget rarere hvis du smed et billede op her på siden også. Jeg har ikke lyst til at besøge en anden side bare for at se billedet.

fredag, 1. december 2017, 08:44

Min Cpu Er For Varm....

"Have you tried turning it off and back on again?" Hahaha Fantastisk at det kører igen Held og lykke med maskinen.

torsdag, 30. november 2017, 17:25

Min Cpu Er For Varm....

@Kim, ja det er muligt, at CPU'en kan skiftes. Dog ved jeg af erfaring, at visse producenter softlocker deres hardware configurationer, så de kun kan bruges i den originale tilstand. Dette var noget jeg selv oplevede for ca. 15 år siden (det har nok muligvis ændret sig), i min daværende Dell computer, hvor jeg ikke kunne opgradere CD-ROM drevet til et DVD-ROM drev, da computeren i bios var låst til kun at kunne køre med det originale drev. Mener også jeg havde problemer med at opgradere fra 128m...

torsdag, 30. november 2017, 09:09

Min Cpu Er For Varm....

Din nuværende CPU er der ikke meget mening i at skifte ud. Det ser også ud til at din PC er en Medion PC, hvilket kan give problemer i visse tilfælde hvis man skifter essentiel hardware ud. Du skal ud i et helt nyt system hvis du vil have en hurtigere computer.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.