Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 289.

tirsdag, 30. januar 2007, 20:10

Forfatter: Killer-Bee

K: psu

Jeg søger en psu, den skal bare kunne trække en gammel 2,8 ghz celleron spand. den må meget gerne være støjsvag, men det er ikke livsnødvendigt. Nogen der ligger inde med et eller andet ?

fredag, 26. januar 2007, 20:53

Computer tænder af sig selv

Hmm intet virker, og der er antispyware og antivirus på. Problemet er at det ikke har været nogen dyr computer, den skal bare virke til msn, word, lidt musik osv. så hun er ikke villig til at købe en dyr psu ville bare gerne have vidst om det var hendes psu der gjorde det før jeg investerer i en ny.

søndag, 21. januar 2007, 11:59

Hmm, det må jeg lige prøve. Det giver bare ikke rigitg mening, for på min egen computer får jeg massere af fejlmeddelser, men den står til at genstarte ved fejl

søndag, 21. januar 2007, 10:28

Men hvis det er nogle af de der wake on indstillinger der gør det, så burde den vel godt kunne køre stabilt i windows hvilket den absolut ikke kan

lørdag, 20. januar 2007, 23:28

ja den tænder sig selv midt om natten, første gang den startede på det var nytårs aften. Jeg har prøvet at sætte en anden strømforsyning i den, men det var en gammel en som desværre ikke virkede, så ville lige høre nogle forslag inden jeg bare investere i en ny strømforsyning. Må lige prøve det med wake on lan når jeg kommer ud til hende næste gang. kom endelig med flere gode ideer og forslag, for jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved den

lørdag, 20. januar 2007, 20:36

Hej alle Jeg har et problem med min kærestes computer. Det går ud på at computeren er begyndt at tænde sig selv, hvorefter den slukker sig selv igen inden for kort tid. Når man selv vælger at starte den op kan det godt lade sig gøre, men den slukker sig selv lige pludseligt Jeg har prøvet at skilde computeren ad og samle den igen, da jeg gjorde det virkede den ca. 1 uges tid hvorefter den blev underlig igen. Nogen der har oplevet noget lignende, eller har gode ideer ? Computeren er købt samlet i...

onsdag, 8. november 2006, 20:14

S: liteon 19" skærm og q-teq strømforsyning

Hejsa jeg ligger inde med en 19" liteon skærm, den kan køre 1600x1200 i 85 hz, ydermere har jeg også en q-tec 400w strømforsyning som er sleevet uv-grøn Nogen der står og mangler noget af dette ?

fredag, 29. april 2005, 15:13

ati TV-out problemer

Hejsa Jeg kan ik rigitgt få mit tv-out til at virke, der kommer billede på tv'et men det flimrer rigitg meget lige meget hvad jeg gør. Flimren i form af at der er nogle faver der bevæger sig op og ned af tv'et. Nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad der er galt ?

søndag, 13. februar 2005, 20:33

K: ASUS A7S133 eller andet MB

Tråd lukket da jeg har fundet et MB

søndag, 13. februar 2005, 18:26

K: ASUS A7S133 eller andet MB

som trådnavnet siger skal jeg bruge et ASUS A7S133 eller et MB der kan det samme da min lillesøsters bundkort er fucked up. Det skal være socket A, understøtte pc133 ram og kunne køre med en xp1800 Noget der har noget liggende? Eller eventuelt nyere MB og Cpu evt. med ram os, skriv hvad i har så skal jeg nok sige om det er relevant.

fredag, 11. februar 2005, 01:31

nogen der har signet up i WoW?

Nogen der har signet up, er deres servere bare overbelastede eller har de ikke åbnet for dem endnu?

onsdag, 9. februar 2005, 23:32

WoW Server på fredag

Nogen der ved om der er andre steder end Boomtown der sælge det fra 00:01 ?

tirsdag, 8. februar 2005, 22:30

Hvis i vil spille WoW, så er det nu!

Det er så der man lige pludselig bliver rigitg glad for at have fri

tirsdag, 8. februar 2005, 22:21

Msn Nede?

arh endelig oppe igen, det var rart

søndag, 6. februar 2005, 12:04

S: Kingston HyperX 2x256 DDR PC4000

Er disse ram solgt? Ellers byder jeg 525 kr. afhentet

lørdag, 5. februar 2005, 21:38

K: geforce ti4200 eller 4600

havde egentlig regnet med et kort til ca. 300 kr. så med de bud du har samlet kan det nok ikke betale sig at tage kortet ud og sælge det, ellers tak.

lørdag, 5. februar 2005, 19:02

K: geforce ti4200 eller 4600

Slet ingen der har et Ti 4200, 4600 eller 4800 liggende?

lørdag, 5. februar 2005, 18:59

V/S: komplet celeronD

Hvis du ikke får solgt den samlet er jeg meget interesseret i ramne!

lørdag, 5. februar 2005, 14:20

K: 2*256 pc4000 ram

jeg står og skal bruge nogle billige ram, så det bliver nok ik dine. for mig lyder det nemlig som om du forventer en meget høj pris. jeg kan få 2*256 mb corsair xms pc4000 for 660 uden fragt fra nye af. Så det skulle være billigere end dem

lørdag, 5. februar 2005, 12:12

K: 2*256 pc4000 ram

Hvor meget havde du tænkt dig du skulle have for Dine corsair ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.