Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 232.

lørdag, 11. november 2017, 22:52

Forfatter: BronZ

HDMI hjælp

okay, havde jeg da ikke lige styr på, ville da ha været godt, hvis det gik begge veje, måske det kommer en dag. men tak. :-)

lørdag, 11. november 2017, 17:02

HDMI hjælp

Jeg købte for lidt tid siden, en Ideacenter mini pc, ville i dag prøve at få den til at køre, nok som server. men, der sker ikke meget, har ikke en skærm med HDMI, har ikke andre særm muligheder. end en bærbar med HDMI, men der sker ikke noget når jeg sætter den til. køre Linux Mint 18, ville jeg ikke kunne bruge denne skærm også ? skal jeg gøre noget, før det sker ?

søndag, 2. juli 2017, 13:41

Amazon fire

lige meget, kunne tilføje dk sprog, var da lidt for lang tid om at finde ud af det...

søndag, 2. juli 2017, 13:28

Amazon fire

hej, jeg har fornylig fået min en Amazon fire, men den køre eng. kitkat . den kan ikke finde nogen opdatering, er ikke lige inde i hvad jeg gør, for at få et nyt OS, for vil ha dk sprog. hvis der var en der kom med et link, til hvad jeg skal hente, synes ikke jeg kan finde noget selv ?

torsdag, 2. marts 2017, 10:43

auto sletning af mappe

havde indbrud i lørdags, så sætter video overvågning op snart. de optagelser skal slette inden for 30 dage, læste jeg på nettet. hvis jeg bare sætter en bærbar med HD kamera til at optage hele tiden, findes der en måde at den pr. auto sletter videro der er over 30 dage fx, eller en gang om ugen fx. ? eller skal jeg selv gøre det selv ? jeg køre Linux Zorin 11 sætter en mini bærbar til det, bruger den ikke alligevel.

onsdag, 1. marts 2017, 22:34

video overvågning

okay, men de kommer jo gerne når vi ikke er hjemme, så ikke fordi jeg er bange for at støde på dem, tvært i mod, nok den eneste mulighed for, at de ville få en dom, for politiet har jo ikke meget at gå efter. er veltrænet, så bliver det nok en civil anholdelse. så når de ikke at løbe, skal de nok blive tilbage holdt, dyrkede Thaiboksning ind til 2004, det redde mit liv, da jeg lev kørt ned en aften i 2004. har trænet kroppen op igen. :-)

onsdag, 1. marts 2017, 16:08

video overvågning

Citeret fra "Ghosty4kill" Hejsa igen, Du er velkommen til at kontakte mig PM, vi kan give dig en god rådgivning vedr. overvågning, også gøre det selv løsninger. Selv alarmer har vi til gøre det selv, og er godkendt til KC hvis dette er nødvendigt. okay, men kender sq ikke helt de forkortelser ? ja, det jeg sætter nok lidt op selv, forstod ikke helt hvor jeg kunne hære mere om det ?

onsdag, 1. marts 2017, 16:06

video overvågning

Citeret fra "Don_Jabbe" Citeret fra "BronZ" okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til. så ville en alarm nok være næsten lige så godt. den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ? Husk at du kan få dine døre og vinduer klistret til med klistermærker om at du har alarm. Det samt den tanke om at man jo egentlig aldrig ved om en vagt er i område...

tirsdag, 28. februar 2017, 17:38

video overvågning

okay, men ved ikke hvor godt det passer til mig, bror i Otterup, Nordfyn så der vil måske gå lidt tid, inden du er ved mig, hvis alarm går. for de ville da for det meste nok skulle køre her til. så ville en alarm nok være næsten lige så godt. den pakke er det så ikke halv dyrt hver måned ?

tirsdag, 28. februar 2017, 16:59

video overvågning

ja, kom bare til at tænke på,m at sætte et kamera op selv, har bare ½ hus, så sætter bare så de ikke kan undgå at komme på. hvis nogen skulle komme igen. så måske måske bare et småt kamera, der også kan optaget lidt i mørke. HD må jeg hellere købe.

søndag, 26. februar 2017, 15:18

video overvågning

jeg kom hjem i går aftes, jeg har sq haft indbrud. heldigvis har de ikke taget meget andet end lidt kontanter. sker en gang i mellem her hvor jeg bror, første gang jeg oplever det, på liger under 11 år. men hvis jeg ville sætte lidt overvågning op inden for, skal ikke fylde alt for meget, og skal jo være HD i dag. nogen der kender noget godt ?

mandag, 7. november 2016, 16:57

HDMI Mint 18 ?

Jeg er fornylig skiftet til linux Mint 18, var blevet træt af Win. torede eller det var det rigtige os til mig, men mit HDMI kan ikke bruge mere. læste så på nette at det hvis ikke understøttes. kan det virkelig passe, at den nyeste Linux i en udgave ikke understøtter brug af HDMI. kan man så indstaller software fre 3 part, og vil du så virke ? det virkede jo bare i Win, så ved ikke meget om det.

fredag, 14. oktober 2016, 09:10

Strømforsyning

var forbi noget familie, der havde en sådan strømforsyning, det var godt, for den virkede ikke. så den ryger bare ud. så godt jeg ikke købte noget, havde også den mulighed i tankerne.

torsdag, 6. oktober 2016, 22:31

Strømforsyning

kigger nok lige om jeg kan finde en på 16 v, for de 9 er nok ikke kraftig nok, men måske den virker, må måske den så ikke kan yde helt det samme, for man skulle da tro, der så var for lidt strøm. har ikke lige prøvet det før, ville lige høre hvad i sagde, for ved da ikke om den kan holde til det, men mon ikke, var nok værre hvis det var omvendt, så var den nok brændt af med det samme, men skulle man ikke tro den kan hvis den er for svag.

torsdag, 6. oktober 2016, 18:38

Strømforsyning

ja ja.. har jeg da prøvet, men det var mere for at høre om der ville ske noget ved at prøve at bruge den jeg har. men når den er mindre end de 16v som der står på den bærbare, kan der vil ikke ske noget ved at prøve den ? eller kan der ?

torsdag, 6. oktober 2016, 12:55

Strømforsyning

Hej, jeg fandt gennem mit arbejde en lidt brugt bærbar, en ASUS f5rl der bare skulle smides ud, tænke jeg måske kunne bruge den vista key der er på den. men nu hørte min mor det, og hun ville da godt ha en bærbar. men tog ikke en strømforsyning med, alle kabler røg til genbrug, så der blev klippet i stykker... Jeg har en strømforsyning der passer i stikket, men der står output 9V, vel ikke nok, når der på den bærbare står +19V venter lige med at gøre noget. så skal vel finde en lidt kraftigere ?

mandag, 16. maj 2016, 10:57

Sony Xperia M

har fået det mobile netværk, til at virke, men den laver stadig ofte den Google fejl.

lørdag, 14. maj 2016, 08:42

Sony Xperia M

den laver også en anden fejl, den skriver rat tit, "processen com.google.process.gapps er desværre stoppet. nogen der ved hvad det skylles ? synes da jeg har logget ind på gmail, nogen der kender denne fejl ?

lørdag, 14. maj 2016, 08:35

Sony Xperia M

Hej, jeg har næsten lige skiftet til en Sony Xperia M, har et problem, jeg har kun internet, når jeg er ved trådløs netværk. så en video på youtube, hvor men ved at scanne et billede kunne få sat sine indstillinger som de skulle være, men det billede kan jeg ikke finde. har prøvet at sætte det som jeg ville tro det skal være, men virker stadig ikke. nogen der kan hjælpe ?

onsdag, 4. marts 2015, 22:41

problemer med video kamera

jeg optog i går lidt video, i regn vejr. da jeg i går prøvede at lægge det ind, blev kameraet fundet, kunne man høre, men der kom ikke noget drev frem. prøvede igen her til aften. byde i Ubuntu 14.04 og win. 7, sker det samme, høre det bliver fundet men der sker ikke mere. er der noget jeg kan gøre, for at redde det video ud ? Jeg har et HDR-XR155E eller er det bare slidt op, har også haft det siden 11-12 ca.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.