Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 69.

søndag, 5. oktober 2008, 21:22

Forfatter: MadsJK

Efterårs collage

Citeret Oprindeligt indlæg af svedel77 Hehe Tænkte nok den ikke faldt i god jord herinde. Jeg har med billedet forsøgt at skille mig ud fra de mange andre fotografer, som jeg synes fokuserer alt for meget på selve teknikken, og med collagen lavet noget der er 99% abstrakt. Jeg synes at flere skulle prøve at lave noget "vildt" uden at tage hensyn til lukkertid, iso, støj og om det nu også ligner virkeligheden. Collagen beskriver efteråret som jeg ser det. Et virvar af fede farver, som kan gøre é...

fredag, 3. oktober 2008, 17:40

vildt gode makro's!

Marta fra onexposure er også helt vild god til at tage makro fotografier! http://1x.com/member/8090/marta-/ hendes billeder er helt klart et kig værd!

fredag, 3. oktober 2008, 17:39

vildt gode makro's!

Citeret Oprindeligt indlæg af Phoque Holy fuck face der er mange fede billeder! Tak for link! det var skam så lidt!

fredag, 3. oktober 2008, 17:18

vildt gode makro's!

Faldt lige over den her samling makro-billeder, og wow! man må da sige han kan finde ud af det han laver! Hvad udstyr, fremgangmåde osv. osv. kender jeg ikke noget til, da hjemmesiden ligner noget russisk eller sådan noget, men billederne taler vist for sig selv! :o http://2photo.ru/2008/05/20/krupnym_plan…siwanowicz.html

fredag, 3. oktober 2008, 17:06

Jeres Baggrund

mit baggrundsbillede er en grå der ikke forstyrrer øjenene, når jeg skal til at redigere billeder (:

fredag, 3. oktober 2008, 13:11

House of Parlement

jeg har målt lidt på dit billede og det tilter kun en meget lille bitte smule! det har nok mere noget at går med at du ikke ser den 110% i frontperspektiv. altså du har kantperspektiv på tårnene og det bidrager lidt til at det tilter en smule! men alt i alt et godt feriebillede! (:

onsdag, 1. oktober 2008, 15:45

Uge 40&41: HDR

EXIF bliver jo ikke gemt når man laver et HDRi billede. så det er vel bare at stole på at folk har taget det i ugerne! ps. tæller det også som HDR, hvis man laver det af 1 raw fil? (:

tirsdag, 30. september 2008, 16:19

Fotoopgaverne. Tilbage?

altså jeg er frisk. Jeg deltager nok ikke HVER uge, da jeg ikke har så meget tid, men jeg skal da gøre hvad jeg kan...

mandag, 29. september 2008, 20:40

Tjekker du foto og grafik

Citeret Oprindeligt indlæg af fredek Citeret Oprindeligt indlæg af |Henrik| Jeg tjekker Foto & Grafik hver dag. Synes også at jeg for det meste bidrager med billeder, så der er lidt at se på. Men ja, jeg synes også at det er lidt tyndt med billeder fra andre som tidligere har været aktive med at poste flotte foto's. Ang. ændringer i forummet, så har jeg ikke de vilde forslag, meeeen jeg savner lidt fotoopgaverne. Du kan jo starte dem igen selv I det tilfælde vil jeg bakke dig op. ja, har også l...

mandag, 29. september 2008, 20:36

Laundrymat philosophy

#1 helt klart... der er en bedre dybde i billedet på den måde! desuden er S/H konvertering helt passende! (:

mandag, 29. september 2008, 17:59

Tjekker du foto og grafik

jeg er herinde dagligt, men jeg smider meget sjældent billeder ind, da jeg har prøvet det før, og ikke et eneste feedback. Så mister man jo lidt modet på at uploade igen...

søndag, 21. september 2008, 13:54

5D Mk II ISO100 - 25600 samples

ISO 6400 kan da ihvertfald sagtens bruges! iso 12800 kan da bruges i nødstilfælde! men det er også en helt vild ISO!

lørdag, 20. september 2008, 19:50

Finally 5Dmark2

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af MadsJK Det kamera ser udtroligt lækkert ud, og jeg ville da helt klart også købe det hvis jeg havde pengene til det nu, men der kommer til at gå et stykke tid... derudover syntes jeg at det er utroligt lækkert man får mulighed for at optage video i HD kvalitet! der er godt nok nogen der er skeptiske overfor det, men det syntes jeg nu ikke er så galt... så slipper man da for at skulle give dyre domme for at få et video kamera der...

lørdag, 20. september 2008, 16:55

Finally 5Dmark2

Det kamera ser udtroligt lækkert ud, og jeg ville da helt klart også købe det hvis jeg havde pengene til det nu, men der kommer til at gå et stykke tid... derudover syntes jeg at det er utroligt lækkert man får mulighed for at optage video i HD kvalitet! der er godt nok nogen der er skeptiske overfor det, men det syntes jeg nu ikke er så galt... så slipper man da for at skulle give dyre domme for at få et video kamera der kan yde ligeså godt som 5d II

lørdag, 13. september 2008, 09:52

Topkvalitet Fremkaldelse i KBH

jeg har set storebilleder.dk til Vilsund Marked, og jeg må sige det er noget helt andet at få billeder overført til lærred.... det bliver virkelig flot!

fredag, 12. september 2008, 17:28

Hjemmelavet CloseUp/Makro Flash

haha nice se også denne: http://www.bagkameraet.dk/artikler/g%C3%…kkert-makrolys/

mandag, 4. august 2008, 11:02

Exif ved mouseover

altså, jeg har et program der hedder ViewEXIF, der kan man se EXIF ved at højreklikke på billedet, men om det virker med 64-bit tror jeg ikke..

torsdag, 31. juli 2008, 09:58

Gedehams

sikker på det er en hesteklæg?? det kan det godt være, men så er der også noget der hedder klæg bare!

søndag, 27. juli 2008, 11:55

Dine feriebilleder

jeg har været ude og se bunkere i selveste Danmark!

torsdag, 24. juli 2008, 19:12

Første forsøg med HDR.

faktisk en meget god begyndelse! hvorfor er det så blåt øverst højre hjørne??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.