Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 14. marts 2016, 13:32

Forfatter: Spixe

Ombygning af 1U server

Citeret fra "LeetDonkey" Er det standard ATX eller et eller andet proprietary format der kun passer i det kabinet? Hvis det er standard (E)ATX fik du nok mere ud af at smide det i et almindeligt kabinet og få nogle større blæsere. 1U er bare ikke designet til at være stille. Det er ATX. Problemet er dog CPU-kølerne. De er meget lavprofil og uden faste blæsere. De små 40mm sidder og blæser lige igennemt ribberne. Jeg har kigget lidt rundt, og det er ikke nemt (og billigt) at finde LGA771 kølere,...

søndag, 13. marts 2016, 20:57

Skille en Medion ad ???

Og du har undersøgt, hvilke modemmer er whiteliste? Så vidt jeg ved, så er det ikke bare sådan lige at smide et nyt modem i. Selvom det er nemt at pille ud.

søndag, 13. marts 2016, 19:33

Ombygning af 1U server

Hej. Jeg har en ældre dual Xeon maskine i et 1U kabinet. Jeg overvejer at hoste en server, men det kræver, at jeg har maskinen stående i stuen ved routeren. Problemet ligger nu i, at computeren lyder som en støvsuger under drift. Derfor tænker jeg at ombygge den. Jeg vil fjerne alle 40mm blæsere, som sidder i den (4 til CPU+RAM+Chipset+flow, og 1 på PSU). Så vil jeg skære hul i toppen af kabinettet og montere nogle stille 80mm blæsere på følgende lokationer: 2 blæsere over CPU'er. Én over hver.1...

fredag, 28. november 2014, 18:51

En hårfin grænse

Tænkte det var længe siden, at jeg har været aktiv herinde, men er lidt i et dilemma lige nu, hvor jeg ikke kan finde svar på Google.dk (it finally happened!) Jeg sidder i en diskussion med min kære mor og kæreste, og de holder sammen mod mig! Jeg er bange for, at jeg tager fejl, men til problemet: Hvad betyder "en hårfin grænse"? Jeg har altid tolket det, som at når man bruger det udtryk, så er det fordi grænsen mellem to ting er så fin, at man ikke er sikker på, hvilken side af grænsen man er ...

tirsdag, 25. marts 2014, 22:17

Mine Jamo Gulvhøjttalere JS506B skifter i tempo

Øh.. Hvad skifter i tempo? Lyden som kommer ud af højtaleren? Det kan umuligt være receiveren, da den bare tager imod et signal fra computeren. Sker det ikke med andre lyd-enheder? Høretelefoner fx?

fredag, 7. februar 2014, 19:16

Kan I gætte, hvad redaktionen har modtaget til test her til morgen?

Citeret fra "dwmc" billed søging med google :-) bare kopier et bilelds adresse og du kan søge på det vilelde .-) en god måde at finde ud af om folk bruger dine fotos itl alt muligt jazz Du kan bare højre-klikke på billedet og klikke "Search Google for this image".

lørdag, 25. januar 2014, 14:58

780 GTX 2500Kr

Som i selv siger, så ved i jo godt hvordan et 780 GTX ser ud. Hvis det nu var han sendte kortet, så ville et billede fra ham give et godt tillids-boost, men da han ikke sender og kun vil handle person til person, så kan et billede da for guds skyld være lige meget? Han får jo ikke noget ud af at lade som om han har et kort i Hillerød, hvis nogen kommer forbi.

fredag, 24. januar 2014, 15:29

MM-Vision bærbar bygge kvalititeten?

Well. Nu sad jeg og undersøgte, hvilken Clevo model det var, hvorefter jeg så du allerede har skrevet på techpowerup. Men her er et review af W840SU-T, som er bygget på samme kabinet som W840SN. http://www.notebookcheck.net/Review-Nexo…k.105225.0.html Jeg er rigtig glad for min egen MM-Vision (snart 2 år gammel. Clevo W370ST). Jeg vil dog ikke sige, at det føles som andet end halv-billigt plastik selve kabinettet, men det er holdbart, og jeg har haft absolut ingen problemer med det. Lukke...

torsdag, 14. november 2013, 05:27

Billigste smartphone reperation

Citeret fra "Bubbi" Citeret fra "Spixe" Citeret fra "gaming-king" Min erfaring med telefon reparation er, at du får hvad du betaler for. Billigere reservedele = dårligere produkt som ikke lever op til original varen. Lav timeløn = noget der ikke er samlet ordentligt og som over tid vil gå i stykker igen. Ellers også bliver din telefon håndteret dårligt og de har ridset et eller andet. Genelt = du får hvad ud betaler for. Blot min obsevation her i livet Tjah. Så vil jeg komme med min mening om l...

tirsdag, 12. november 2013, 14:57

Nyt kamera mount

Det må jeg prøve! Jeg laver en version med mit spejlrefleks - det ville da fungere, ikke?

tirsdag, 12. november 2013, 14:44

Citeret fra "gaming-king" Min erfaring med telefon reparation er, at du får hvad du betaler for. Billigere reservedele = dårligere produkt som ikke lever op til original varen. Lav timeløn = noget der ikke er samlet ordentligt og som over tid vil gå i stykker igen. Ellers også bliver din telefon håndteret dårligt og de har ridset et eller andet. Genelt = du får hvad ud betaler for. Blot min obsevation her i livet Tjah. Så vil jeg komme med min mening om lige præcis dette emne - overpriced i sto...

lørdag, 9. november 2013, 15:52

Hmm. En ny skærm kan fås for godt 500,- på eBay. http://www.ebay.co.uk/itm/Original-LCD-D…=item27d30a3a58 Du kunne jo forsøge dig med at skifte den selv? Det er bare en masse skruer og stik der skal løsnes i teorien. http://www.youtube.com/watch?v=S4uspcvx3f0 Det der med at varme glasset for at løsne limen skulle ikke være nødvendigt, når der er glas osv med på reserve-skærmen.

søndag, 20. oktober 2013, 14:34

Grafikkort-blæser - automatisk RPM?

Citeret fra "p3t3r" Citeret fra "Spixe" Citeret fra "p3t3r" Citeret fra "Spixe" Nu kender jeg ikke kortets layout, men det må da have et stik til blæseren? Hvorfor ikke bruge det? Tak for svaret. Jeg har ikke lige tid til at tage kortet ud nu, men jeg synes ikke umiddelbart jeg kunne finde en FAN-indgang. Da jeg købte grafikkortet sagde manden bare noget med, at jeg skulle være sikker på jeg havde nogle ekstra fan-pins på bundkortet. Nu ved jeg ikke, om dit kort er med anderledes print, men det...

søndag, 20. oktober 2013, 13:54

Citeret fra "p3t3r" Citeret fra "Spixe" Nu kender jeg ikke kortets layout, men det må da have et stik til blæseren? Hvorfor ikke bruge det? Tak for svaret. Jeg har ikke lige tid til at tage kortet ud nu, men jeg synes ikke umiddelbart jeg kunne finde en FAN-indgang. Da jeg købte grafikkortet sagde manden bare noget med, at jeg skulle være sikker på jeg havde nogle ekstra fan-pins på bundkortet. Nu ved jeg ikke, om dit kort er med anderledes print, men det standard 4870 printkort kan ses her: ht...

søndag, 20. oktober 2013, 13:15

Nu kender jeg ikke kortets layout, men det må da have et stik til blæseren? Hvorfor ikke bruge det?

torsdag, 17. oktober 2013, 13:05

SLI i en laptop ?..

Hvis du virkelig gerne vil have en i7, så har MM-Vision også nogle gode muligheder, dog lidt over de 9.000,-, som de andre ligger på. De har dog SSD'er i alle deres bærbare (men tilgengæld intet styresystem, men kunne jo være du havde det i forvejen). De har en til 10,5k med SSD, GTX770m og en god i7. 770m'et er lidt langsommere end det AMD-kort, men du får som sagt en i7 og en SSD også. For merprisen, http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcs…pe=pcnotevision

torsdag, 19. september 2013, 21:31

Bærbar død/Harddisk død

Citeret fra "chrizl" Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret http://support.wdc.com/product/download.…2&sid=3&lang=en Prøv det dér. "Too many bad sectors detected" Havde jeg ikke ret? Det er harddisken den er gal med? Jo. Det er harddisken, der er ved at dø. Super. Eller ikke super Kan i anbefale at købe en Samsung 840 120GB ? Når nu ingen svarer: Jeg har selv 830'eren og er virkelig glad for den. Jeg ved dog ikke så meget om hvilke harddiske er gode osv, men er...

torsdag, 19. september 2013, 19:19

Bærbar til grafisk design - Mac?

Jeg kender et par stykker, som har haft en HP Envy. Det er godt nok en til to års tid siden og en ældre model, men den havde virkelig mange problemer med at komme af med varmen. Det har sikkert ændret sig, men læs hellere et par reviews. Jeg er selv blevet lidt af en MM-Vision fanboy, efter at jeg har købt en og prøvet dem. Der får du også rimelig meget for pengene, blandt andet et noget bedre grafikkort til samme penge, som dem du kigger på har. Så jeg synes, at du skal tage dem med i dine over...

torsdag, 19. september 2013, 19:02

Bærbar død/Harddisk død

Citeret fra "chrizl" Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret http://support.wdc.com/product/download.…2&sid=3&lang=en Prøv det dér. "Too many bad sectors detected" Havde jeg ikke ret? Det er harddisken den er gal med? Jo. Det er harddisken, der er ved at dø. Super. Eller ikke super Kan i anbefale at købe en Samsung 840 120GB ? Når nu ingen svarer: Jeg har selv 830'eren og er virkelig glad for den. Jeg ved dog ikke så meget om hvilke harddiske er gode osv, men er rimelig sikker på at have læ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.