Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 37.

lørdag, 18. oktober 2008, 11:55

Forfatter: Argus

Leder efter Football World Manager

Hey guys... Leder efter et gamle spil som hedder Football World Manager, kan være nogen har den til at lig. Eller ved hvor jeg kan finde det... http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/footmanager/

torsdag, 5. oktober 2006, 09:21

Lidt hjælp til fifa 07

Troede jeg os, men fandt ud af man kan tryk "O" først. Derefter kan man gå der ind uden problemer. Testet det lidt, og ser ud til at virke. Underligt

onsdag, 4. oktober 2006, 15:48

Lidt hjælp til fifa 07

Når man er igang med et spil, så kan man ikke kom ind og lave udskifterninger. skriver bare man skal brug "assistance control" men kan jeg ik find noget af i manual. Nogen der kan hjælp?

torsdag, 10. august 2006, 10:16

P2LD2 SE, problem med install af audio driver

Asus P5LD2 SE , det er bundkortet som jeg har problemer med at installer audio driver. Har installeret Windows XP SP2 (DK), og efter genstart da jeg har installert Intel Chipset driver. Så prøver jeg at installer audio driver, og får følge fejl medelse: The audio driver files do nor support your computer hardware. Note: If you uninstalled audio software without restarting your PC, restart now, then run this setup again. Vil lige hører jer, om i har opblevet det inden jeg roder videre.

onsdag, 15. februar 2006, 08:08

Logo i System Properties

Hvis ikke hvor jeg ellers sku topic dette Men vil hør om der nogen som ved hvor man kan smid et logo ind i sig system properties. Jeg har set nogen har gjort det, jeg vil nemlig gør det når jeg skal lav et ghost image.

onsdag, 2. november 2005, 18:21

Game design pc

Hej :-) Nogen der kan svar på dette spørgsmål Er der nogen som er game designer, og ved hvorfor noget hardware en pc skal have for at kun kører 3d studio max osv. Til at kun lave spil... Ligesom de store folk IoI...

torsdag, 6. oktober 2005, 15:48

GFX kort til max 1000

800kr ?

torsdag, 6. oktober 2005, 14:50

GFX kort til max 1000

Hej Nu har jeg ikke følgt med på grafikkort market, jeg skal bare have et okay kort. Som kan klar Fifa 2006 Jeg har en P4 2.4 DDR-2400 RAM: 768 Skal være AGP, og DVI

onsdag, 10. august 2005, 14:44

Verdens bedste dj, hvem ?

Pulsedriver helt klart mit valgt ud fra jeres valg. Ellers vil jeg sig Dj Adamski , eller mig selv hehe

søndag, 27. februar 2005, 11:29

Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort Edition

Hej Håber en kan hjælp mig, jeg har købt dette her ny keyboard MS Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort Edition Der er bare nogle få problemer: Først kan jeg ikk læs cd, heller ikk i min 2 bærbar. Efter det, downloader jeg da bare software fra deres hjemmeside. Det virker os fint nok , men alle små genvej som man have før i tiden. hvis man står på en mappe/fil og vil omdød kan man tryk F2 der sker ingen ting, og ved at luk en mappe kan man tryk F4 det virker heller ikk Det er mega træls!, jeg har...

torsdag, 3. februar 2005, 14:46

Quick Launch problem

@Happy^: Du kan se på det sidste billede at jeg har gjort det der, så ved ikk om det er løsning.

torsdag, 3. februar 2005, 08:37

Quick Launch problem

Har et lille problem en gang imellem med min quicklaunch, at når jeg minimize noget kan det ik ses, men der er der når jeg trykker. Her ser den fint ud: Og nogen gang når jeg minimize noget kan det ik ses det jeg har minimize Sådan ser der ud: Nogen der har set der her før? eller måske kender en løsning?

mandag, 31. januar 2005, 13:33

setdbg

Jeg har en bruger som har et problem med en fil som hedder setdbg, så snart en *.exe fil starter melder den fejl om at den mangler setdbg..., en som kan hjælp!

onsdag, 3. november 2004, 09:23

Uddannelse - Jer?

Har et år tilbage af min uddandelse som It-Supporter. Derefter vil firmaet videre uddan mig, til Network-administrator. Og kursus i min ønsker

torsdag, 28. oktober 2004, 10:37

Fed slut linie i en mail

Hvad er en god slut linie, til en mail? noget man har som defeault hvis man arbejdet i en it-afdelingen? Nogle ider'? Noget som Linux is only free if your time has no value

fredag, 15. oktober 2004, 15:20

Tastatur

Sådan et tastatur har jeg på arbejdet, men det ikk lige mig!!

fredag, 15. oktober 2004, 13:12

Tastatur

Hvorfor et tastatur skal man vælge? Jeg ud efter et som ikk klikker for meget. Gerne et blødt taster men har set på den her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512

tirsdag, 12. oktober 2004, 17:04

Downloading files, Internet Explorer

Nåå nu fandt jeg selv ud af en løsning, så vil jeg lig skriv det, se om i kan brug det: I under Internet Options > Security Der ind under tag du Local intranet og trykker Sites > Advanced. Der kan du tilføj den sti. Derefter kommer den box ikk frem.

tirsdag, 12. oktober 2004, 12:35

Taskbar? , minimize vist ikk

Når jeg har minimize den, og ikk kan se den. Prøv jeg bare at gå ned og klik

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.