Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 13. februar 2010, 21:43

Forfatter: tomaszo

hdd enclosure win7

takker Intenso. Det var lige præcis det der var galt.. Så nu virker den fint, takker igen

lørdag, 13. februar 2010, 18:41

hdd enclosure win7

Har købt denne så jeg kunne få brugt den gamle hdd fra ps3'en. Men den dukker ikke op i computer. Når jeg går ind i sikker fjernelse af hardware og udskubning af medier ligger den under enheder, men kan ikke bruge den... Nogen der kan hjælpe mig... Det er en bærbar computer jeg har, hvis det har nogen betydning. http://www.amazon.co.uk/External-Enclosu…/ref=pd_cp_ce_1 Takker

torsdag, 18. juni 2009, 15:54

Fjerne taster fra nc6400

er der ingen der kan hjælpe mig

onsdag, 17. juni 2009, 17:29

S: høretelefoner

noteret. lader den lige stå en dag eller 2

onsdag, 17. juni 2009, 16:39

Fjerne taster fra nc6400

Hey har en hp nc6400 laptop. Der er blevvet spildt noget whiskey ned i keyboardet så mange af knapperne klistrer. Er det muligt at tage knapperne af på denne laptop, har prøvet at søge på nettet forgæves, kan kun finde posts med hvordan man fjerner keyboardet. håber i kan hjælpe? http://www.trustedreviews.com/images/art…54-IMG0407s.jpg

tirsdag, 16. juni 2009, 15:17

noteret

mandag, 15. juni 2009, 15:05

Har et par steelpad 3h, brugt meget få gange og så har jeg et cosonic HTS-168MVI surround høretelefoner, disser er heller ikke blevet brugt særlig meget, gar til højest bydene

torsdag, 16. april 2009, 17:57

V: Komlpet stationær

Hey, jeg vil høre om i kan hjælpe mig med at vurdere denne komplete computer jeg skal af med. Bare en ca pris Fujitsu siemens scaleo P Amd sempron 3000+ 512mb ram 186gb hdd geforce fx5500 der er højtallere, keyboard og mus med, og osse en 17" fujitsu siemens skærm. Og en printer

tirsdag, 31. marts 2009, 19:06

antenne til netværk

oki, takker. Kan i så ikke hjælpe mig med hva jeg ska købe for at få et trådløst netværk, billigst muligt, skal nemlig osse have min stationær til at kunne koble på netværket, den har ingen wifi nu.

tirsdag, 31. marts 2009, 18:52

antenne til netværk

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.…Area=&Soegeord= Har kigget på denne antenne da jeg vil have et billigt trådløst netværk. Men kan man sætte denne antenne direkte til sit normale modem og få trådløst netværk? eller er den til at modtage signal fra et trådløst netværk? Håber i forstår mig og kan hjælpe. Takker

lørdag, 20. december 2008, 20:36

Laptom skærm

Nogen der ved hvor man kan købe en ny skærm til en lg r200, skærmen er gået i stykker på min på grund af et tryk

lørdag, 20. december 2008, 17:21

usb hdd problem

Har en usb hdd, computeren gider ikke finde den på min stationær, og hvis jeg prøver at starte den op mens den sidder i computeren, fryser skærmen bare ved "press del to enter bios" or something. Første gang jeg tilsutttede den fandt computren lige noget i 2 sek, og så skete der ikke mere. På min bærbar funker det bare, den kan starte med den og det hele, og den bliver sat som hard disk drive F. Jeg kører xp på både bærbar og staionær Det en philips magen til den her, og den har 75gb, (har lånt ...

torsdag, 11. december 2008, 13:03

V: Computer, printer og skærm

Har en Fujuitsu siemens computer liggene, den har en amd sempron cpu 3000+, 512mb ram, og geforce fx5500. Der hører en 17" lcd skærm med, og en lexmark printer, og højtalere og mus/keybpard. Hvad ville være en fornuftig pris at sætte det til salg til på dba.dk f.eks, da jeg ikke regner med der er mange her inde der er intra? Tak for hjælpen, i er velkommen til at byde hvis i er intra. Alt software osv haves

onsdag, 23. juli 2008, 04:13

S: PS2 Slim + Spil

300 uden spil

tirsdag, 10. juni 2008, 01:42

S: PSU, PS3 spil, m.v.

byder 100 pp for psu

onsdag, 16. april 2008, 16:50

K billig psu

Vil gerne købe en psu der kan tjrække et godt 939 system. Så den skal nok være på ca 500w og ca de 20a på 12'ern, måske en smule mere, men smid hva i har

tirsdag, 15. april 2008, 17:37

S : Antec Psu

så må du jo sætte en mindste pris

tirsdag, 15. april 2008, 17:31

S : Antec Psu

200 er budt hvor i landet bor du

onsdag, 5. marts 2008, 20:40

flytte data til ny hdd

jeg har 2 hdd i computeren, og de virker begge, men jeg vil have nogen spil osv rykket til den nye hdd, men hvis jeg bare rykker hele mappen, virker programet jo ikke korrekt længere,

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.