Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 55.

tirsdag, 28. april 2015, 21:07

Forfatter: Derog

Solgt I3-3220 3.3Ghz

cpu'en er solgt

tirsdag, 28. april 2015, 17:41

Solgt I3-3220 3.3Ghz

der er ikke vist interesse for min I3'er på Tweak, så salget stopper i aften kl 21:00 på HWT.dk

mandag, 20. april 2015, 22:22

Solgt I3-3220 3.3Ghz

der er budt 325kr + porto

lørdag, 18. april 2015, 08:17

Solgt I3-3220 3.3Ghz

Hejsa jeg sælger min tidligere I3-3220 ivy bridge cpu på 3.3 Ghz, da jeg har fået mig en I5'er Cpu'en fejler intet - og kører upåklageligt! Cpu'en har aldrig været overclocket Et forsigtigt gæt er at den er over 2 år gammel, og har hovedsageligt været brugt som kontor cpu - kvittering forefindes desværre ikke mere. HBO: 250kr uden porto Cpu'en kan sendes på købers regning (G-porto til 39kr mener jeg det koster) Eller afhentes i Helsingør lidt Info omkring cpu'en I3 3220 Cpu'en er også til salg p...

onsdag, 4. juni 2014, 21:07

Ny Skærm, hjælp søges

Hej jeg er på udkig efter en ny skærm, jeg kunne frygtelig godt tænke mig en som har 120hz eller mere og hdmi indgang, men jeg vil også meget gerne have en som har gode betragtnings vinkler da jeg skal bruge den til at se netflix på i liggende position fra min seng, måske kunne det også bare være en god skærm som kan vippes op og ned (så skærmen pejer mere ned mod gulvet eller højere op mod loftet hvis det giver mening) så man bedre kan se film fra sengen af hvis den ikke har så god betragtnings...

fredag, 16. maj 2014, 18:38

V: Q6600 lga775 + stock køler

Jeg tror sku du har ret Michael , jeg smider den sku bare ud, grunden til jeg ikke har tjekket cpu'en er fordi jeg ikke ligger inde med et sådan bundkort, tak for øvrige svar

fredag, 16. maj 2014, 10:13

jeg synes da ikke det er sjusk ikke at sige hvor den befinder sig når jeg kun spørger om en vurdering , men der er ingen kviterring den er +5 år gammel og jeg er faktisk ikke 100% sikker på om den egentlig virker, lige pt befinder den sig i Helsingør, og jeg er villig at sælge den til en person som vil afhente den og så vil prøve om den virker, og hvis den ikke virker vil jeg give hele beløbet tilbage til køberen

torsdag, 15. maj 2014, 16:17

her og her nogen bud ?

mandag, 12. maj 2014, 11:07

2600k & 2500k brugte priser?

Er der nogen som kan svare på hvad disse 2 cpu'er går for idag, brugt altså ? overvejer nemlig at købe en af de 2 til at udskifte min ældre Phenom II x4 955, 3.2 Ghz og også meget gerne hvad et brugt MSI Z77A-GD65 bundkort ville koste? på forhånd mange tak

lørdag, 21. december 2013, 13:35

Problemer med hardware - tror jeg?

Jeg tror måske også det kan være en fejl i din harddisk, har du evt en anden du kan teste med eller evt en SSD?

mandag, 18. november 2013, 13:47

ga-h87-hd3 dual channel memory problemer ?

Jeg var lige inde og kigge efter nyt bundkort til fruen, og det faldt på dette, men så lagde jeg mærke til denne video, http://www.youtube.com/watch?v=JCiXl1SMq94 og den viser umiddelbart at motherboardet har problemer med at køre dual channel ? er der nogle som kan bekræfte dette ? cpu bliver nok en lille 4330 I3'er gpu ingen ind til videre... og så en lille sidste ting, kan jeg sætte hvilke som helst ddr3 ram i som køre ved 1.5 volt ? Mvh Derog

mandag, 1. juli 2013, 20:09

flere pc problemer

Er jeg virkelig den eneste som undre sig over hvofor der er valgt det dyre MSI Mpower motherboard og så en Non-K CPU, det giver slet ikke nogen mening i mit hoved

tirsdag, 25. juni 2013, 19:48

Gode computer sider? :)

der er vidst ikke nogen som har nævnt sharkgaming eller Extremegaming

tirsdag, 25. juni 2013, 19:45

Anbefal et godt sata udvidelseskort til dette bundkort.

ja jeg tror du har ret i det med at gamle komponenter ofte koster meget mere end hvis man købte de nye udgaver, det er typisk altid sådan !

mandag, 24. juni 2013, 20:22

Anbefal et godt sata udvidelseskort til dette bundkort.

Hej, jeg har kigget lidt nærmere på dit bundkort og det understøtter desværre kun pci-e x1 og det betyder at du er bundet til at finde et controller kort som køre med samme version, Det her ville virke i din pc nogle gange kan man få controller kort som både har f.eks usb 3.0 samt sata 3.0 (6Gb/s) til en billigere penge, men det kræver som regl altid at ens bundkort understøtter pci-e 2.0 x4. som det her f.eks. og det gør dit desværre ikke

mandag, 24. juni 2013, 20:02

NVIDIA GeForce 760 kommer officielt i morgen

Denne nyhed har jeg ventet meget længe på, det er lige sådan et jeg gerne vil have og hvad mere kan man ønske sig når ens fødselsdag er midt juli

mandag, 24. juni 2013, 20:00

Voldsomme prisnedsættelser på iPhone 4S og iPhone 5

satans ! jeg har lige for 1 uge siden købt en iphone 4s til min kone, og så kommer denne nyhed nå pyt jeg fik den da stadig billigt (1900) for en ny telefon det er jo heller ikke at kimse af når man tænker på hvad sådan nogle telefoner koster når de lige kommer på markedet ! det kan være at hvis de bliver billigere så køber jeg nok også en model til mig selv!

mandag, 24. juni 2013, 16:31

Små opgraderinger til computer

Dit motherboard er socket AM3 og den køler du har valgt passer fint dertil, rammene passer også da det er DDR3 ram hvis du gerne vil have bedre køling endnu så vælg en evt større cpu køler eller måske noget vandkøling eksempler kan være: Noctua Nh-d14 Corsair H180i

mandag, 24. juni 2013, 16:20

kan ikke se den ene harddisk ?

Det er ganske rigtigt som peter skriver, du åbner kontrolpanelet og vælger administration og trykker derefter på diskhåndtering der inde under kan du se alle dine diske som er "aktive" i dit system og hvis den ikke er aktiveret skal du lige gøre det før windows kan se den

mandag, 24. juni 2013, 16:17

Bygge computer!

http://topdata.dk/product.asp?product=8582 Den her er også et fint bud på en ret god computer dog har den sine begrænsninger som manglende SSD og et budget bundkort, men ud over det vil den være udemærket til spil

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.