Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 12. februar 2013, 22:39

Forfatter: FlowingLil

S: Asus eee top et1602

Hej med jer Jeg vil gerne sælge min Asus EEE Top ET1602. Det er modellen hvor alt er indbygget i skærmen og med touch. Den fungere godt, og er god til at surfe på nettet med. Der medfølger vægbeslag. Spec: 1.6 ghz Intel Atom n270 160gb hdd 1gb ram 15"6 touchskærm Windows XP Inkl. tastatur og mus Foretrækker at den bliver afhentet, står i 7000 Fredericia. HBO 650,- For billeder se DBA http://www.dba.dk[...] --

fredag, 5. juni 2009, 19:08

S: HP pavilion DV2000

Jeg vil gerne lægge et bud på 1300pp, alt virker helt fint osv? Taske må du gerne beholde. Og den er med kvitt osv? EDIT: BTW, kan du ikke skrive det nøjagtige model nr? Det skulle stå i bunden af bærbaren! Mvh Chris

tirsdag, 13. maj 2008, 23:40

Hvilken windows version ?

Jeg køre med vista -32bit på næsten alle mine maskiner, og jeg skal ALDRIG tilbage til xp ! Mvh Chris

tirsdag, 13. maj 2008, 23:35

V/B:Gamer-stationær(+spejrefleks mm)->spillebærbar

Citeret Oprindeligt indlæg af ZalastaQuikos hvad vil du give? Hmm en 200pp?

tirsdag, 13. maj 2008, 23:32

S/b: Ibm R51

Hey Jeg har lige et stk. bærbar til salg/bytte. Det er en IBM R51, den er ca en 3år+. Det er en bærbar jeg købte da jeg gik på efterskole, derfor sidder der tyverimærke + efterskole logo på tasken der medfølger. Der er blevet skiftet bund ud på den, men den orginale medfølger selvfølgelig. Der er også et ekstra tastatur med + at strømforsyningen er forholdsvis ny. (godt at være venner med It-administratoren ) Man kan ikke se den er 3 år gammel og er faktisk forholdsvis pæn. Den sendes nyinstalle...

tirsdag, 13. maj 2008, 23:12

V/B:Gamer-stationær(+spejrefleks mm)->spillebærbar

Kunne du evt. være intra i at sælge din flash alene? Mvh Chris

torsdag, 8. maj 2008, 16:56

Getmore dropper e-mærket

Hej Jeg var ved at falde ned af stolen da jeg læste den her inde på politikken. Er jeg den eneste som sidder og får en dårlig smag i munden af at læse det? Citeret Kilde: Politikken d.8 maj Netbutikken Getmore har fjernet sit e-mærke i protest mod E-handelsfondens regler. Overfor CRN, Computer Reseller News, forklarer indehaver af Getmore, Kaiser Raja, at det sker i protest mod E-handelsfondens regel om, at en netbutik maksimalt må have tre klager om måneden indenfor samme område. Vil have afkla...

torsdag, 8. maj 2008, 11:07

S: Lidt blandet "update"

Så hopper jeg lige ind og byder 250 for Psu og zalman køleren. Afhentet selvfølgelig! Mvh Chris

onsdag, 7. maj 2008, 12:58

S/B: HTC Touch - Digitizer - Canon Eos 300D

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Så mit bud er under dette? Ja det vil jeg næsten sige, han har lige oppet sit bud til 1600 hvis jeg aftaler med ham nu. Regner med at slå til iaften hvis ikke der kommer bedre bud. Mvh. Chris

tirsdag, 6. maj 2008, 16:46

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Citeret Oprindeligt indlæg af FlowingLil Citeret Oprindeligt indlæg af mrflashbag kunne godt være interesseret i det Eos kamera, men synes prisen er lidt for høj. kan den forhandles? Prøv og kom med et bud så ser vi på det Der er budt 1500 for HTC Touch samt Digizieren. Mvh Chris Er budet fra mig? Hov nej undskyld budet er fra hol.dk

tirsdag, 6. maj 2008, 16:45

V: Asus bærbar

Jeg ville mene du skulle slå koldt vand i blodet. Jeg tror sagtens du kan få 5k for den på dba eller qxl. Det er fin bærbar med gode specs det skulle ikke være helt umuligt! Mvh Chris

tirsdag, 6. maj 2008, 10:03

Citeret Oprindeligt indlæg af mrflashbag kunne godt være interesseret i det Eos kamera, men synes prisen er lidt for høj. kan den forhandles? Prøv og kom med et bud så ser vi på det Der er budt 1500 for HTC Touch samt Digizieren. Mvh Chris

mandag, 5. maj 2008, 22:44

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay ja det ligger 13 km væk Jeg prøver lige og snakke med dem imorgen og høre hvad de siger. Og lidt fælles info: Tråden køre også på hol.dk samt hwt når jeg får tid. Telefonen + kamera køre også på dba

mandag, 5. maj 2008, 22:33

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Hvis du henter ? Det kunne godt være, noget af svigermekanikken bor i nr. felding kunne være de gad og køre det er vidst kun et kvarter væk?

mandag, 5. maj 2008, 22:26

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Har en HTC S710 som jeg gerne vil bytte med din HTC hvis det er 3 måneder gammel med kvitto Hmm hvis jeg får din server med? xD

mandag, 5. maj 2008, 22:10

Hej Jeg har lidt forskelligt der skal væk. Det er nogle af tingene som kan byttes væk mens andre skal der cold cash på bordet for. Tingene befinder sig i næstved/frederica og kan afhentes samt sendes. Alle skal bud skal være pp. Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til ditten og datten. Canon Digital Rebel / EOS 300D Det er ca 3 år gammelt. Det er digital rebel hvilket betyder det er købt uden for EU, mener det er købt på Gran Caneria. Det har taget ca. 8500 eksponeringer, der medfølger 18-55...

mandag, 5. maj 2008, 21:29

S: RAM til Thinkpad T43, R52 el. X41

Citeret Oprindeligt indlæg af Djarnis Jeps, man kan købe uoriginal RAM, de er så bare ikke garanteret til at køre fejlfrit i Thinkpads, men det vælger du jo selv :o) Og den du linker til er specifikt til en Acer bærbar. De virker fint, har lavet rigtig mange ibm/lenovo bærbare og en del med "uorginale"ram. Så de skal skam nok køre.

mandag, 5. maj 2008, 21:25

Nokia N95 ris/ros?

Jeg har en n95 som jeg er super glad for. Byggekvaliteten kunne være bedre, men den har super fede funktioner som jeg ikke kan undvære. Generelt syntes jeg faktisk rigtig godt om den. Bruger den som modem sammen med min laptop og det gør den rigtig godt med dens understøttelse af 3g. Kameraet er rigtig og lækkert, og så er jeg vild med den store skærm. Det er nok en smagssag men jeg er sq blevet glad for min. Mvh Chris

tirsdag, 15. april 2008, 12:12

Philips 42" HD READY

Er der ikke component i fjernsynet?

fredag, 28. marts 2008, 23:47

Nyt tv, samsung M87-serien

Citeret Oprindeligt indlæg af AbeTis Citeret Oprindeligt indlæg af dna Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Der er ikke noget der heder hz på en fladskærm da den slet ikke opdaterer i svingninger som et gammelt crt tv. Det mener jeg også at have hørt, men når man ser på dette link så skriver de at 32" udgaven har 100 Hz. Det mener jeg nu også jeg har læst på mange tv, men så er det vel bare et salgstrick? Nej der er faktisk noget der hedder 100hz, og hvis du ser 2 fjernsyne en 100hz og en ikke ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.