Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 111.

torsdag, 13. september 2007, 14:27

Forfatter: D-Mos

hardware til salg (socket 939)

ja det er rigtigt . ved sgu ikke om jeg er intereseret i at sætte prisen ned for psu er helt ny. motherboard er også helt nyt og i en speciel version osm kun er lavet i 1000 exemplare i europa. det kostede mig 1600 og så psu til 1200. det vil sige at man får gfx - ram - processor for 1200....' og iøvrigt må jeg sige at den fx processor rykker fra en dual core....ihvertfald hvis du skal holde et budget under 4200 for en hel maskine.

torsdag, 13. september 2007, 13:14

er der slet ingen der har interesse eller er det for dyrt.....??

onsdag, 12. september 2007, 10:35

bemærk at jeg kun har 1 stk gfx 7800 og ikke 2 .

onsdag, 12. september 2007, 10:33

obs...!!! Da jeg har data på mine harddiske sælger jeg ikke dem med. Maskinen har altid køre med vandkøling når den har været overclocket og derfor fejler den intet. Alt hardware er checket i en anden maskine for at sikre at jeg ikke sælger noget der ikke virker. (vandkølingen sælges seperat da der er så utroligt mange dele til) forumtråd til vandkølingen kommer senere når jeg har fået lavet salgs annoncen)

onsdag, 12. september 2007, 10:20

extrem overclocknings venlig maskine til salg. sælges samlet og IKKE særskilt. Hvis du er intereseret kan du få mit kabinet (lian li pc-v1200b) med ovenikøbet kabinettet er moddet med røgfarvet plexiglas i bagplade bag motherboardet harddisk holderen er i plexiglas 5.25" slot er lavet i plexiglas også. (alt originalt software medfølger til hardwaren) motherboard. 1 stk. DFI lanparty nf4 sli expert. 1 stk. DFI lanparty nf4 sli expert (venus) (købt for 14 dage siden) RAM. crucial balistix 2x1gb (p...

fredag, 24. august 2007, 21:59

dfi lanparty nf4 sli ut expert ønskes promte...!!!

har fået fat i en limited edition af samme kort men tak alligevel....

fredag, 24. august 2007, 11:06

K: Komplet vandkølling..

byg det op selv hvis du vil ha det ultimative vandkøl.... færdigpakker er altid skrabet og passer aldrig 100% til ens maskine.

fredag, 24. august 2007, 10:52

dfi lanparty nf4 sli ut expert ønskes promte...!!!

jeg står i den situation at mit motherboard er futtet af og da jeg har extrem meget vandkøling i maskinen vil det være mest hensigtsmæssigt at få det samme motherboard igen. så hvis du ligger inde med : DFI LANPARTY NF4 SLI UT EXPERT så har du en køber her. jeg bor på nørrebro i kbh mht. forsendelsen men har du den originale kasse til det så er det jo intet problem. prisen snakker vil om alt efter hvor meget at udstyret fra den originale pakke du har tilbage. ;o) med venlig hilsen D-Mos ps. hast...

søndag, 22. juli 2007, 10:16

foto kategori arkiv software

jeg mangler et program hvor man kan gi ET billede mere end en katerori. der må være et program som gør det muligt feks. at lede efter "fætter fin" i flere underkategorier sådan at han feks dukker op under ferien til "lemvig" men også til "julefrokosten 2002" altså et program som gør at man kan dele sine billeder op i kategorier og så med flere underkategorier så man feks. kan tildele ET billede flere titler og derved kan man lede efter julefrokost eller fætter mogens og så dukker de samme billed...

mandag, 16. juli 2007, 01:15

vandkølet psu

du kan evt. gå på msn så vi kan udveksle lidt erfaringer osv osv hvis du er intereseret. vil godt høre dig lidt ang. den processor du har så det vil være nemmere der.

mandag, 16. juli 2007, 01:11

vandkølet psu

der burde være rigeligt flow med den pumpe. jeg har bygget det op så det køre i 3 grene. cpu & psu køre i samme gren. ram & chipset gfx & radiator køre så den sidste. dvs. vandet ryger igennem cpu & psu og tilbage i pumpen. ram & chipset og tilbage i pumpen. gfx & radiator som så køler det ned. måske jeg skulle bygge en 120 mm i frinten også og så sætte den imellem en af grenene også så der er en radiator mere i kredsløbet. (der er plads nok til en 120mm i fronten og jeg har en liggende)

mandag, 16. juli 2007, 01:04

vandkølet psu

jeg har en Laing DDC-PRO pumpe i den . cpu (ac) chipset (ac) ram (ac) gfx (hmm kan jeg sgu ikke huske) psu (ac) radiator (ac) ang. plexiglas som du kan se så det eneste der ikke er lavet om til plexiglas er harddiske skuffen...det er stadig den originale ....indtil videre..hehe

mandag, 16. juli 2007, 00:58

vandkølet psu

alt indmad i kabi er skåret ud i røgfarvet plexiglas.

mandag, 16. juli 2007, 00:56

vandkølet psu

har spekuleret på at smække en 360 mm i hele toppen på den og så med noget mere guf på blæserne....

mandag, 16. juli 2007, 00:40

vandkølet psu

har lige rodet lidt vandkøling og casemod . Så faldt jeg over et kølehovede til et af mine tidligere gfx (6800 gtx)fra aquacomputer. dette kunne lige netop ligge på tværs inden i psu'en efter en lille modificering af køleripperne. de 4 center skruer som normalt holder gfx kølehovedet omkring gpu'en passer lige oveni køleripperne og er så blevet boret ud så kølehovedet kan skrues fast og derved få ordentlig varmeoverførsel til kølehovedet og derved overføre mest muligt varme væk fra psu'en. jeg s...

onsdag, 27. juni 2007, 11:47

problem med oc af geforce 7800 gtx

temepraturene på begge kort er kun 1 grad i forskel og de ligger på 40-43 grader med vandkølingen.

onsdag, 27. juni 2007, 02:41

jamen jeg tænkte på ......dengang kortet (ca 2-3 mdr siden) gik ned.....der var det også noget driver "værk" der gik galt.......kan det være min bios på kortet som har låst sig på standard indstilningerne .......og hvis det i så fald skulle være DET kan der så gøres noget ved det .?? lige fra fabrikanten var de meget oc venlige og netop derfor kan jeg ikke forstå det. men det er fedt du gider hjælpe så hurtigt.......thanks.

onsdag, 27. juni 2007, 02:27

coolbyte....??? hehe (jeg er helt grøn)....næsten..

onsdag, 27. juni 2007, 02:24

øhh opdatere mine kort.....????? bios eller....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.