Søg i resultater

Søg i resultater 1-10 af 10.

tirsdag, 31. marts 2015, 17:17

Forfatter: Dicomorell

S: Turtle Beach Z SEVEN 5.1 Headset

Turtle Beach Earforce ZSEVEN som var et fejlkøb men nåede ikke at sende det retur så nu har jeg det bare liggende. Det er købt d. 1/12-14 og har kvittering på det. Det er brugt en gang men kan ikke bruge headsets som er lukkede fandt jeg ud af. HBO 500,- ser helst det ikke bliver sendt da jeg foretrækker F2F Det befinder sig i Glostrup og kan godt fragte ud til nær områder for en lille merpris.

søndag, 25. januar 2015, 23:34

S: Mm-vision S4565

Ny pris - 4500,-

torsdag, 22. januar 2015, 18:03

S: Mm-vision S4565

Sælger denne rigtig fine gamer bærbar som jeg har været glad for men tiden er der bare ikke mere, derfor synes jeg en anden skal få gavn af den. Den er købt d. 23/10-13. SPECS: Intel® Core™ i7-4700MQ Haswell Kingston 16GB DDR3-1600 RAM Samsung 840 250GB SSD Optisk drev: Super multi DVD-brænder DualLayer Lyd: Creative Sound Blaster Cinema / Onkyo højtalere Bluetooth er integreret Trådløst netkort: Intel Dualband Wireless-AC 7260 Nvidia GeForce GTX765M 2GB GDDR5 15,6” FullHD-LED AntiGlare panel 19...

torsdag, 11. april 2013, 16:02

Gigabyte GTX670 Windforce OC --> Sapphire 7970 Vapor-X

jeg vil gerne bytte mit Gigabyte GTX670 Windforce til et Sapphire 7970 Vapor-X Edition. Har kvittering på kortet på mail så det kan enten printes ud eller sendes til din mail Kortet er fra 16. Januar Bytter kun face2face så det ville være rart hvis det var i KBH området Dette er mit kort - http://www.gigabyte.dk/product... Dette er kortet jeg søger - http://www.sapphiretech.com/pr... Kortet befinder sig i Gladsaxe.

onsdag, 5. november 2008, 20:02

FPS drops CS:Source

@ Fragman lidt offtopic men hvad køler vil du anbefale til at overclocke sådan en CPU jeg har ?

onsdag, 5. november 2008, 17:16

Han er er ikke så klog til computer. han har bare købt den og det var det. men forstår det bare ikke.. for med min opsætning burde jeg kunne køre det 100% flydende uden lags og sådan

tirsdag, 4. november 2008, 22:41

ok men har en kamerat der har næsten den samme opsætning og hans falder aldrig under 100 ?

tirsdag, 4. november 2008, 22:04

Hej alle her inde. Jeg har et problem med mit Counter-Strike Source. Min fps ligger på cirka 280 når jeg kigger ned i jorden men når der bare er 4-5 der løber mod med eller med mig så falder den til under 100, hvilket jeg ikke synes er helt optimalt efter den opsætning jeg har. Men jeg kan sagtens Spille Call Of Duty 4: Modern Warfare hvor der er 50 Personer inde uden Lag eller noget. forstår det ikke helt selv.. Opsætning: Bundkort: Asus P5KC AI Lifestyle. Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Gh...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.