Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 4. november 2017, 00:16

Forfatter: Rafal Pyszko

Opgradering af min pc ... (Graffikort)

genstart pcen i fejlsikret tilstand og se om det hjælper, der skal du så se om du kan gøre det omvendt i forhold til hvad du har gjort da du fjernede kortet, du skal se om du kan aktivere kortet igen og det er det første du skal gøre

lørdag, 4. november 2017, 00:13

her finder du driver til nyt kort https://www.geforce.com/drivers sådan afinstallerer du drivere: http://nvidia.custhelp.com/app/answers/d…0ZlElMjElMjE%3D

lørdag, 4. november 2017, 00:04

Citeret fra "hasan66" gik ind i denne computerter hvor jeg ka se min graffikkort der højre klikkede jeg på den og trykkede fjern kort derefter blev min skærm meget mindre i Pixel og slukkede pcen normalt og alt strøm fra og skifte osv NO GO m8 læs nu hvad det er jeg skrev til dig, du skal afinstallere drivers og ikke fjerne kortet i denne komputer

fredag, 3. november 2017, 11:39

Citeret fra "Rafal Pyszko" Citeret fra "hasan66" hvad ska jeg være obs på ? Ingenting i dette tilfælde, det er som regel i længden der er problemer med at få plads til kortet, der er masser af plads, så sæt bare i gang. Husk nu at afinstallere dit nuværende kort korrekt. Afinstaller driver, sluk pcen, strømstik ud, tag kortet ud, sæt ny i, strømstik til, på med strømmen, logind i windåsen, hent nyeste relevante drivere fra nettet og installer og så er du klar har du gjort alt det præcist som sk...

tirsdag, 31. oktober 2017, 20:05

Med den opløsning din skærm kører burde det køre flydende med den nye kort, der er rigtig meget mere krudt i den i forhold til dit nuværende kort

mandag, 30. oktober 2017, 19:49

lige for en god ordens skyld så skal du lige knække af en bracket ekstra på bagsiden og så skal jeg lige høre hvad det er for en skærm du har? kan se du kører med vga kabel. det kan du ikke bruge med et moderne gfx

mandag, 30. oktober 2017, 19:47

Citeret fra "hasan66" hvad ska jeg være obs på ? Ingenting i dette tilfælde, det er som regel i længden der er problemer med at få plads til kortet, der er masser af plads, så sæt bare i gang. Husk nu at afinstallere dit nuværende kort korrekt. Afinstaller driver, sluk pcen, strømstik ud, tag kortet ud, sæt ny i, strømstik til, på med strømmen, logind i windåsen, hent nyeste relevante drivere fra nettet og installer og så er du klar

mandag, 30. oktober 2017, 19:22

https://www.geforce.com/hardware/desktop…/specifications her kan du læse mål på dit nuværende kort: Length 8.25 inches = 20.955 cm Height 4.376 inches = 11 cm Width Dual slot 1050 Ti fra msi Dybde 22.9 cm Højde 13.1 cm Så meget lige kort i størrelsen

mandag, 30. oktober 2017, 19:17

kan du tage et stort skridt tilbage og snuppe et billede så vi kan se hele pcen fra siden? hjælper ikke så meget at vurdere det ud fra halv længde af nuværende gfx

mandag, 30. oktober 2017, 19:04

hassan66 prøv lige at tage et par billeder af indmaden på din pc, tag siden af kabinettet af og snup de billeder der, derudover så kig samtidig på hvad for en strømforsyning du har, så vi har mulighed for at forholde os til hele sagen

torsdag, 26. oktober 2017, 17:22

kan nogen hjælpe mig

så er det da hurtigere at køre memtest86 eller windows indbygget memorytest

onsdag, 30. august 2017, 13:16

i7 7700k høj temp

Citeret fra "Zarqua" Citeret fra "HerrMansen" Det kabinet ser godt nok ikke ud til at have meget luftindtag foran eller for oven? Men hvad ville du anbefale? Har haft ringet til mm-vision og brokket mig over det med varmen og de kom bare med kommentaren om at 83 grader ikke var dårligt og det var normalt.. Så nu er jeg selv nødt til at gøre noget ved det. Hvad skulle jeg mon købe af køler? Du skal ikke bare give op og lade dem slippe, ring igen med et forslag om at "deles" om en AIO køler, så d...

torsdag, 24. august 2017, 21:29

Problem med trådløs signal styrke

Godt at høre at der er styr på det og nice med tilbagemelding.

søndag, 20. august 2017, 17:00

Software opdatering har altid indflydelse på hardwaren, det er sgu da drivere til hw der bliver installeret der, så deres svar er lidt spøjst. Jeg tænker at det kunne være at sådan en opdatering kan gøre at signal styrken bliver ændret. Kan ikke se nogen problem i det, andet selvfølgelig at hvis det bliver lavere så har du ingen glæde af det.

søndag, 20. august 2017, 14:31

Reset hjælper nok ikke så meget, det plejer at være rigeligt med et genstart en gang imellem, så kører tingene fint igen. Jeg tænker, at selvom det er forholdsvis nyt udstyr, så er der noget der er stået af. Kontakt Hiper og sig at den trådløse "afdeling" er gået død på routeren og lur mig om de ikke sender en ny Jeg skal lige høre, det er ikke tilfældigvis sådan at i har fået ommøbleret i huset eller bygget noget nyt? Kan være at der er pludseligt mere signal skal igennem og så bliver det svært...

mandag, 7. august 2017, 16:10

[TWEAK.DK KONKURRENCE] Vis os dit kabinet og vind

LianLi PC-P60 Armorsuit - gammel tilstøvet alukasse http://peecee.dk/upload/view/468512 i gang med mere fyld i den gamle støvkasse http://peecee.dk/upload/view/468513

mandag, 31. juli 2017, 10:47

Er det er godt eller dårligt køb?

savner du mereydelse er det ikke svært at hive et par 100 mhz ekstra ud af cpuen og som Comicsdk siger et nyt eller nytbrugt kort vil spare dig mange penge i et stykke tid endnu. Der er altid nogen der skal af med et gfx, kig efter 980Ti 1070 eller RX kort fra amd som der bliver foreslået ... ingen grund til at skrotte sådan en fin maskine

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.