Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 926.

søndag, 23. april 2017, 03:11

Forfatter: SoulExtreame

Battlefield 1 hacking - ude af kontrol?

Citeret fra "ShoutingSeeker" Allo, sidder og overvejer om jeg skulle investere i Battlefield 1 for at spille noget multi player. Jeg er dog lidt skeptisk, efter at have set nogle Youtube videoer ang. snyderi. Bla. denne: https://www.youtube.com/watch?v=BwGj_3PUt7s Citeret fra "ShoutingSeeker" Er det så slemt? Ja jeg har spillet fra start af, og det er helt sindssygt hvor mange der hacker i det spil der. Og der er flere og flere der hacker fordi de selv er trætte af de skide hackere, så de begyn...

fredag, 1. april 2016, 13:08

Oculus Rift DK2 kit søges

Hej folkens jeg har gået og fulgt med det sidste års tid på Oculus Rift Virtual Reality verden. Og da man endelig kunne bestille dem så kan man først få dem leveret i Juli månede. Og det er lang tid efter som man har ventet på dem i et års tid nu. Men hvis der så er nogle herinde der har sådan et Oculus DK2 kit de gerne vil sælge, så er jeg muligvis interesseret .

onsdag, 17. juni 2015, 13:12

4 Pins blæsere på 3 pins fan controller ?

Hej jeg har lige købt en fan controller med 3 pins connecters, men kan jeg montere en 4 pins blæser til den og så stadig styre blæser hastigheden? På forhånd tak

onsdag, 16. april 2014, 18:47

Nyt Tv Philips 7108 55 tommers, pc drivere?

Hej jeg har lige købt dette tv men findes der drivere til windows 8.1 med dette tv for den køre kun 60 hz standard på min computer. Nogle kloge hoveder derude der ved lidt om det ? :-) Det er dette her tv jeg har købt http://www.philips.dk/c/tv/7000-series-u…fl7108s_12/prd/

tirsdag, 29. oktober 2013, 11:57

Gaming computer

Det er et fint setup du har dig der og køre Sli er eller crossfire er også værd at fortrække og de 2 GTX 770 du vil købe er skam også lækre men de er faktisk bare et gtx 680 med højere clock hastigheder. Du skal ikke lytte til Dnope for han har tydeligvis ikke prøvet at spille i crossfire eller Sli ;-) Vil du spille med alt på max i alle spil så er 2 grafikkort helt klart værd at fortrække :-) Men jeg synes du skal købe enten et AMD 290x kort eller Nvidia gtx 780 da begge 2 er helt nye grafikkor...

tirsdag, 29. oktober 2013, 11:20

AMD Radeon R9 290X 4GB

Puha godt jeg ikke ventede til AMD kom med deres 290X, hvad sker der lige for de temperature der!!!! Og de sluger jo en del mere strøm end GTX 780/Titan. Er Glad for at jeg købte 2 stk Asus GTX 780 Direct Cu Oc kort :-) Ultra performance, lave temperature, ikke så strømkrævende, og nu med Shadowplay til at optage sine bedste moments i sine spil uden det koster ydelse i sine spil ;-)

lørdag, 19. oktober 2013, 09:00

3 Monitor Setup

Jeg har den Asus skærm du linker til på 27 tommer og 2560*1440 og jeg har også Asus 27 tommer 120 hz 3d skærm, når først du har prøvet at spille i 2560*1440 så tror jeg bestemt ikke du vil spille i 1920*1080 mere grafikken bliver virkelig lækker og farverne er mere naturlige med en IPS skærm, jeg spiller alle mine spil på min Asus PB278Q og hvis jeg vil spille spil med 3Dvision bruger jeg min Asus 120 hz skærm. Du kan se mit Setup i min signatur ;-) Men det er en smags sag, men hvis du vil game ...

fredag, 18. oktober 2013, 17:04

Hvilket grafikkort er bedst

Tror bare han har glemt at skrive 1 foran på begge priser :-)

fredag, 11. oktober 2013, 15:44

Fire Strike Score

Mit system: 3770k @ 4.6 GHZ Asus GTX 780 Direct Cu SLi ( Standard ) Kingston Predator 2667 Mhz Nvidia 331.40 Beta Driver Ice Storm : http://www.3dmark.com/is/984848 Cloud Gate : http://www.3dmark.com/cg/877108 Fire Strike : http://www.3dmark.com/fs/976930

fredag, 27. september 2013, 12:32

R9 290x hvad synes i?

Citeret fra "SenZer" Det lyder som om at nogen mener at hvis man ikke køber det nye amd så kan man ikke spille BF4. Jeg har ingen planer om at skifte kort. især ikke når jeg ser nogen af mine venner som har AMD hvor de har massive driver problemer. Det var også en af grundene til at jeg skiftede til Nvidia, fordi AMD havde så mange driver problemer som tog for lang tid at få udbedret :-)

torsdag, 26. september 2013, 16:03

R9 290x hvad synes i?

Citeret fra "Dnope" Citeret fra "SoulExtreame" Så tror ikke at Battlefield 4 laver sådan et kæmpe jump og lige pludselig skal bruge 4 GB hukommelse for at køre med alt på Maks og man vil køre 60 FPS. Det har de ikke sagt noget om, og FPS kan ikke bruges til meget: http://techreport.com/r.x/geforce-gtx-670/bf3-beyond-50.gif FPS er en god Indikator ved godt hvad du mener med det link, men har man et Highend kort så er de forholdsvis lave hvis man har 60 fps eller derover. Så intet problem der :-)...

torsdag, 26. september 2013, 15:34

R9 290x hvad synes i?

Battlefield 4 kommer ikke til at være meget mere krævende end BF3, det har de selv sagt jeg så live streaming fra gamecome og de spillede med Amd 7990 kort og med alt på Max og det kørte udmærket set ud fra videoerne, så folk der vil køre med alt på maks er det ikke nødvendigt med 2 Gfx for at køre på maks, kommer helt an på om man køre 1920*1080 eller 2560*1440 og hvad man forventer at at ville køre med i FPS, jeg har både en 120 hz Asus skærm og deres 2560*1440 skærm og jeg køre alt på maks i ...

torsdag, 4. juli 2013, 12:29

opgradering af PC

Citeret fra "jesper101996" Den er tråd er sku ved at udvikle sig til en religions krig :p og efter som der er omkring 100 kroners forskel på de to generationer, derfor kan jeg ikke rigtig se den store grund til en kæmpe diskussion. Vil derfor mene at man lige så godt kan tage den nyeste gen fra Intel, eftersom den har flere navtiv seta 6 porte, opgraderet software, lavere strømforbrug (ikke at det betyder alverdens for mange) og andre ting som jeg ærlig talt ikke kan huske uden at slå det op Ka...

torsdag, 4. juli 2013, 12:26

opgradering af PC

Haswell er kun ca 10 procent hurtigere end Ivy, som stadig er toppen af poppen. Jeg skiftede fra min tidligere 920 cpu som jeg var glad for til 3770K og det rykker bare ;-) Intel laver STADIG i dag de bedste cpu'er i verden hvor AMD Stadig Halter bagefter period!!!! Intel har varmeproblemer ved Oc endnu, men de er utroligt hurtige både ved Standard frekvens og OC :-) Intels cpu'er er ikke dårlige og forældede Get Real Dnope, sniff noget mere LIM !!!! OMG Du skriver en masse gang fis herinde gang...

torsdag, 4. juli 2013, 11:50

Hjælp til GFX kort.

Gem dine 1500 kr og spar 500 kr mere op, så kan du købe Nvidias nye GTX 760 til lige under 2000 kr, GTX 760 Reference Card Og Så får du alt den nyeste teknologi samt gode overclockings muligheder. :-) Priser på GTX 760 kortene :-) http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikk…5d%C2%A7&qt=Fql

fredag, 21. juni 2013, 16:38

Skrivebord til 3 27 tommers Skærme hjælp

Hej folkens jeg har nu 2 skærme men de fylder hele mit skrivebord, men vil gerne have en 3 skærm til gaming, men så bliver det for småt og kan ikke have 3 stående ved siden af hinanden. Nogle af jer der gamer på 3 skærme som har nogle mål på jeres skrivebord eller vil uploade et par billeder så jeg kan se ud fra billederne hvad jeg skal kigge efter ? :-) Håber på nogle gode tips :-) Må gerne være bredt så skærmene kan være lidt længere væk fra ens hovede :-)

torsdag, 6. juni 2013, 10:52

Opgradere Grafikkort eller købe en 1440P skærm

Nå men jeg kunne ikke vente længere, så jeg valgte denne : http://www.proshop.dk/Skaerm/ASUS-27-PB2…derConfirmation Så håber jeg at det er det værd at gå fra 1080P til 1440P :-) Har jo en Asus 28 120 hz i forvejen, håber at jeg kan spille i den opløsning med mit GTX 590 :-)

torsdag, 6. juni 2013, 10:13

Opgradere Grafikkort eller købe en 1440P skærm

Hej folkens jeg står lidt i et dilemma, jeg har mit gamle Zotac GTx 590 og har en Asus 27 tommers 120 hz skærm, og det køre fint i alle spil. Men nu har jeg haft dette kort siden det udkom men nu er den nye generation udkommet, men skal jeg opgradere til et GTX 780 trods jeg har set det ikke yder vildt meget mere end mit gamle kort, men så kunne jeg jo købe 2 styks istedet, men så faldt det mig ind at jeg måske skulle prøve en skærm der kører 2560*1440 i stedet for 1920*1020. Men er der virkelig...

onsdag, 25. juli 2012, 06:08

Hvilken 3D skærm 120 Hz 3Dvision??

Citeret fra "emilpapis93" Altså til gaming/film er 27" den jeg vil foretrække helt 100%! simpelthen fordi det er federe at kigge på en stor skærm fremfor en lille(mindre). Problemet med 27" er at deres pixel densitet er ret lav så det ser ikke så skarpt ud som en 24" dette genere dog ikke i spil og film men er ret betydeligt på skrivebordet og i programmer som word osv.. Det genere ikke mig det mindste. Har selv en 27" 1920x1080. men der er folk som ikke kan tåle synet Folk som maverick er tyde...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.