Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 22. januar 2007, 00:11

Forfatter: M.Beier

DanishOC event

Citeret Originally posted by Animal-mik YES - jeg kommer har egentlig ikke tid - man what the heck - tager mig tid til det. kommer fra Vojens - har plads til 3 (de 2 på bagsædet skal klemmes lidt da det kun er en lille Celica jeg har) Dare-Devil - hvor kommer du fra ?. Excuter - hvor kommmer du fra ? Ivan - svendborg er "lidt" langt off course men tænker lige over det evt pick up kunne være Kolding/Fredericia/middelfart/odense ? hvis eventet starter kl 11 - så ca tider 8 afgang vojens - ca 9 od...

søndag, 21. januar 2007, 23:26

Jeres Baggrund

Hvilken er fedest af de her tre.. Bruger den sidste af dem på nuværende tidspunkt... - Men synes de andre er fede, nr3 vil måske ikke være helt så hensigtsmæssig på en laptop tho'

søndag, 21. januar 2007, 19:34

Vand med Kompressor køling, here we go:)

Brugte 12mm OD til mine 10mm ID slanger... Var -20 til dagligt, -30 til forsøg.. Var ingen problemer, men ja, plexitop er et problem, kørte længe fint uden noget.. - men da jeg skilte mit setup ad... - Så var der klart vand ovenpå kølehovedet, men havde isoleret så meget i hoved og røv på setup, at vandet simpelthen ikke kunne nå forbi kølehovedet ind mod hardwaren EDIT: Aldrig brugt spændebånd pt..

søndag, 21. januar 2007, 16:25

alternate.de, erfaringer.

Fik du svar fra en af dem?? Iøvrigt, du kender ikke noget til member-ID=45382, vel? Oprettet i dag, forhåbenligt ikke clone bruger.. Er lige pt. følgende på du kan spøge i øjeblikket: 2fink,

søndag, 21. januar 2007, 00:35

irev210, er ret sikker på han er tysker, kan dog være det er belgier.. Af dem som er online nu.. - Ottonase er tysker, og han vil nok gerne hjælpe hvis det er, men han er ikke online på nuværende tidspunkt.. W1zzard er ligeledes tysker, men hvis du spørg ham skal du nok vente lidt på svar, og ikke sikkert han gider svare hvis det ikke omhandler ATI Tool, og du ikke kender ham iforvejen..

lørdag, 20. januar 2007, 23:55

Afhænger af vægten, men er ikke urimligt meget.. Tror du skal undersøge hvilke transport muligheder der er istedet, og hvorvidt de sender udenrigs, kan ikke huske om de gør, en af de store kæder dernede gør nemlig desværre ikke, og kan huske navnet på den kæde der.. Var meget tæt på at bestille et bundkort fra dem i sommers, men gjorde det ikke da jeg fik tilsendt fra USA en uges tid før.. Ellers kan du spørge en af tyskerne fra XS om hvilke muligheder der er, bare roligt, du kan stadig sende PM...

lørdag, 20. januar 2007, 03:01

til tweaks medlemmer

Citeret Originally posted by Berleburg Citeret Originally posted by M.Beier Jeg undskylder hvis det er mig der tænkes på, ved jeg kan virke sådan på en række folk, uden det er min hensigt.. For det, beklager jeg, såfremt tilfælde.. Når det er sagt, har jeg en forvirrende periode, spids belastet i disse dage i verdenen væk fra computeren, og beklager hvis jeg deraf agere irrationelt overfor folk online.. EDIT: JA, jeg er taget tidlig hjem fra byen iaften... - Og nej, det var ikke min hensigt, me...

lørdag, 20. januar 2007, 02:28

til tweaks medlemmer

Jeg undskylder hvis det er mig der tænkes på, ved jeg kan virke sådan på en række folk, uden det er min hensigt.. For det, beklager jeg, såfremt tilfælde.. Når det er sagt, har jeg en forvirrende periode, spids belastet i disse dage i verdenen væk fra computeren, og beklager hvis jeg deraf agere irrationelt overfor folk online.. EDIT: JA, jeg er taget tidlig hjem fra byen iaften... - Og nej, det var ikke min hensigt, men har nogle sager der MÅ ordnes inden vi rammer lørdag formiddag..

torsdag, 18. januar 2007, 18:04

Software fronten på 64bit siden?

.. Jeg prøvede mig for en sum tid siden med WinXP64bit, men der var en masse ting som bare ikke fungede optimalt.. Er det historie??? Sagen er den, jeg synes rigtig godt om Micron's nye 2GB løsning, så 2*1GB med mine nuværende og så lige tilføjet 2*2GB kunne sætte lidt gas på tingene, men, 32bit OS vil ikke rigtig supporte skidtet... Bør jeg vente pænt til vista lanceres?? Micron D9HNL chips (78nm 1Gb DDR2) micron DDR-667 1GB*2 (single side) 2.0v DDR2-800 5-5-5-15 (cant do 4-4-4-12) 2.2v DDR2-90...

onsdag, 17. januar 2007, 18:52

Til dit spørgsmål, ja det har jeg, har haft vandkøling som er væsenligt under stuetemperatur, og må desværre ligeledes aflive dit ene formål med projektet, det bliver bestemt ikke mere lydløst, når kompressoren kører, kører blæseren på kondensoren ligeledes, og den blæser larmer markant mere end de blæsere du lige er vandt til.. :\ Jeg anvendte heatkiller kølehoveder lige pt. - men er langt fra de bedste, tror dangerden maze 2 eller 3 vil være perfekt til hensigten..

onsdag, 17. januar 2007, 16:50

Hmm, kølehovede skal ikke have plexitop, og det kommer ikke til at larme mindre... For mest effektiv køling skal han bruge en rotary, og er nok nødvendigt med tre enheder der skal køles, desværre vil du få gevaldige problemer, idet CPU og GPU kan drage fordel af stor køling, men du vil have et helvede med at isolere NB idet den slet ikke producere samme mængde varme og PCB bliver nedkølet bigtime... Ang. kølehoveder: hardtop, PVC kan slå flænger ved kulden,.. Er ikke sikker på hvorvidt tilfælde,...

onsdag, 17. januar 2007, 02:15

K: Core 2 duo E6300 eller E6400

Det bedste køb er: E6300 X6800 eller QX6700 De to sidstnævnte såfremt man jagter noget specielt, førstnævnte hvis vi som med harddiske siger kroner/ydelse.. Dog skal man huske, at det er hvis vi ser på CPU'en isoleret.. Har man ikke et godt bundkort, så er E6300 ikke nødvendigvis det bedste køb... Personligt synes jeg det er vildt fedt at en E6300 kan overclockes over 100% med luftkøling, stabilt.. EDIT: Glemte hovedbudskabet.. Har en E6600 og en E6300, skal kun bruge den ene, finder ud af hvilk...

onsdag, 17. januar 2007, 01:45

DFI Infinity RS482

Tilsyneladende et ok board, men en skrabet serie kontra deres anden, det er der ingen tvivl om, ham med Ultra-D må have indstillet et par ting forkert.. Men skynd dig at få savet billeder og tekst derinde fra!

onsdag, 17. januar 2007, 01:40

DanishOC event

Du sender lige en liste imorgen Peter. Vil lige lave en lille rettelse til Nosfer@tu's tidligere indlæg, det med LN2 er nok lidt falsk forhåbning, der vil ikke være mulighed for man selv kan stå for det, idet det er farligt, og vi ikke ønsker nogen skal komme til skade, eller er villige på at løbe den risiko, men, tøris kan man få lov til at anvende. Hensigten er folk kan få snakket med hinanden, opleve en masse spændende ting vedrørende hardware, ta' nye erfaringer med sig hjem i bagagen, og fo...

tirsdag, 16. januar 2007, 19:02

Chat på Tweak.dk

Citeret Originally posted by MvK syge chatting skillz du har .. Mega, interesseret i en date der??

tirsdag, 16. januar 2007, 18:33

Chat på Tweak.dk

Ser det ikke sådan ud hos jer?? Skal lige siges jeg har måtte trække svar boxen op for overhovedet kunne se skidtet.. Bruger den nyeste IE, og så en gammel registration pga. nogle bugs som undgåes - skolerelateret.. EDIT: En tilføjelse mere.. Vi bør have off-topic som default kanal man kommer ind i, og så kan folk hvis de vil chatte om noget teknisk hoppe til anden kanal...

tirsdag, 16. januar 2007, 14:01

Kølepasta.

ahh er der nu.. Kiggede lige efter jeg havde læst Børsen igår.. (ikke at jeg kunne finde på at læse avis på toilettet ) - 70% alkohol i min Pierre Cardin..

tirsdag, 16. januar 2007, 13:47

Hvilken browser bruger du (hjemme)?

Citeret Originally posted by engel Citeret Originally posted by M.Beier IE FF Safari... Man kan da godt bruge flere? FF har så mange bugs, så IE er u-undværlig... Den mest irriterende FF bug som findes, er nok at hvis man har flere FF åben, altså ikke faneblade, så kan man til tider ikke scrole ned(piltaster & pgdn) på de nye man har åbnet, skide smart, eller noget.. Det synes jeg nu ikke at jeg har oplevet, selvom jeg ofte har flere vinduer åbne med flere faneblade i hver. Har du prøvet at gen...

tirsdag, 16. januar 2007, 13:39

Hvilken browser bruger du (hjemme)?

IE FF Safari... Man kan da godt bruge flere? FF har så mange bugs, så IE er u-undværlig... Den mest irriterende FF bug som findes, er nok at hvis man har flere FF åben, altså ikke faneblade, så kan man til tider ikke scrole ned(piltaster & pgdn) på de nye man har åbnet, skide smart, eller noget..

tirsdag, 16. januar 2007, 13:12

Chat på Tweak.dk

Hvornår bliver chatten optimeret til 1024*768 opløsning?? Ser afhelvedes til ud for dem med laptops.. EDIT: Den går også amok hvis man skriver til sig selv, hehe Skulle teste om man overhovedet kunne sende private beskeder til sig selv, er muligt men fejlbesked loopes derefter..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.