Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 886.

lørdag, 1. december 2007, 01:52

Forfatter: Sajmon

Sælges : Sapphire HD2900XT 512mb

Jeg har et 14 dage gammelt Sapphire HD2900XT 512mb som jeg skal af med. Der er kvittering på det og alt andet medfølger. HBO 1600.

fredag, 23. november 2007, 00:44

Asus P5B Deluxe + Crossfire.

Jeg har 2 x HD2900XT kort jeg vil have til at køre Crossfire på det her bundkort. Chipsettet understøtter det. Asus siger at deres BIOS understøtter det allerede fra første version. Jeg har BIOS 1215 på det - så jeg skulle være fint dækket ind. Grafikkortene har samme BIOS version, og er ellers 100% identiske - så den skulle også være fin. Jeg har enabled Asus CGI (Cross Graphics I... et eller andet jeg ikke kan læse) i Northbridge settings i BIOS. Uanset om jeg smider begge kort i maskinen og i...

lørdag, 10. november 2007, 00:33

K: Socket 478 bundkort - ALT har interesse.

P4P800 Deluxe og 2,8C giver jeg gerne 450 for - og jeg afhenter.

fredag, 9. november 2007, 21:44

Hvor i landet? Hvornår er de til salg? Hvad snakker vi af pris for de forskellige ting?

fredag, 9. november 2007, 18:43

Lad mig høre hvad i har. Gerne med P4 200FSB CPU (model C) Alt har interesse...

fredag, 2. november 2007, 01:04

Sælges : Inno3D 8800GT 512mb *SOLGT*

Som sagt er det desværre solgt...

torsdag, 1. november 2007, 23:55

Intet - forskellen er bare at jeg har et - det har shg ikke. Kortet er nyt og med returret - så hvis en eller anden mangler et lige her og nu, ville det være dumt at smide det retur til shg når ingen webbutikker har kortet på lager.. Der er ingen fidus - andet end jeg vil gøre folk en tjeneste.

torsdag, 1. november 2007, 23:29

Det er modtaget fra shg onsdag, så der er returretten tilbage i 13 dage endnu. Det er i realiteten et impulskøb, som er den primære grund til jeg skal af med det igen. Det sælges for 2000 afhentet i Roskilde eller plus porto. Byttes evt med Radeon 2900XT meller 2900Pro - de nærmere omstændigheder kan vi snakke om. Samme tråd er postet på hwt.dk

onsdag, 1. august 2007, 11:17

Støt Michael Rasmussen

Jeg skriver overhovedet ikke under. Grunden til de skal vide hvor han er, er jo netop mistanke om doping - og han har endnu ikke bevist at han ikke er skyldig i netop DET. Hvorimod alle jo udemærket ved hvor meget sporten er gennemsyret af den slags...

onsdag, 1. august 2007, 11:15

S: E6600 med køler

Hvor i landet befinder den sig?

mandag, 9. april 2007, 02:59

Mega Meet Viborg

Sikkert et fint træf, men for faen en flok amatører som poster billeder. Lær nu at sløre folks nummerplader, så de langfingrede ikke får adressen serveret på et fad...

mandag, 2. april 2007, 00:54

Han kalder sig kørelærer?

Kørelæreres motto er altid "Du skal gøre som jeg siger - ikke som jeg selv gør!!"

tirsdag, 27. marts 2007, 16:57

Hvad sidder du i?

Jeg har en RBM 820 som jeg fik foræret i indflyttergave for 3½ år siden af min mormor. http://shape-seating.com/rbm_820.htm

fredag, 16. marts 2007, 16:11

Lørdagslevering hos SHG

Hvis du ikke får det imorgen, er det ihvertfald med ret stor sikkerhed, PostDK's skyld...

fredag, 16. marts 2007, 16:06

Fraps, har brug for hjælp.

Du har ikke et andet program kørende som viser FPS, som f.eks ATiTool eller ATi Tray Tools eller nVidia tray tools? Det kan også skabe problemer med noget der kører i overlay mode - f.eks video afspillere eller lignende...

onsdag, 14. marts 2007, 01:12

overclockers.co.uk

Ligesom de fleste andre britiske webshops, er servicen HELT i top. Har kun rosende ord til overs for dem, og jeg har handlet for i gennemsnit 10k om året der...

tirsdag, 13. marts 2007, 16:52

Hvor dansk er du?

29 rigtige her og 2:11 om testen. Testen er som sådan god nok til at vise hvor meget man interesserer sig for samfundet og verden omkring sig. Men mængden af rigtige svar er efter min mening absolut ikke proportional med ens "danskhed", for danskernes holdning er jo netop at være en vis grad af ligeglade med selvsamme verden og samfund.

torsdag, 1. marts 2007, 08:19

RE: Hvad gør man ?

Citeret Originally posted by Morpheuz1986 Denne pc: Link Det er nu igen sat til salg på QXL med løgnagtig og forvirrende beskrivelse.... Hvad skal man gøre ? skal man ignorer det? skal man brokke sig ? skal man anmelde ham til qxl ? sidst skrev jeg lidt om hvor god den pågældende comp egentlig er også forsvandt auktionen på mystisk vis heh men Hvad gør man ? kom med jeres mening mvh Morph Man blander sig udenom. Det rager ikke dig at han har gode salgsargumenter... Men jeg ville da aldrig tage ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.