Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 18:52

Forfatter: dwmc

Kompakt eller spejlrefleks

Men er det et kamera der skal med på ferie og tage "almindelige" ferie billeder og til familie fester og den slags så ville jeg tage et kompakt kamera med en "god" mikrofon. det bedste kamera er altid det du har emd dig og der er større sansynlighed for at man har det lille kompakte lækre kamera med en det store dslr. er det derimod itl mere seriøs video ting hvor der planlægges i forvejen så er et dslr absolut en god ide og der ville jeg nok lede efter noget godt på brugt markedet :_) fotostart...

søndag, 14. januar 2018, 20:44

God VPN?

tunnel bear virker ret godt hvis det bare er simpel vpn der er brug for har tidligere brugt torguard og det var også veldig godt :-)

fredag, 12. januar 2018, 17:53

Skal man købe en ps4?

eller evt køb en steam streaming ting så du kan game i stuen på din spille pc :_) ellers så ville jeg helt klart kigge på ps3 spil der er så mange fede spil at tage fat på og de koster billigt fordi folk er igang med at skille sig af med ders ps3 maskiner :-) infamous er fantastisk hvis du mangler et godt spil :-) men ellers køb en ps4 brugt og se om den er noget for dig der burde du kunne få nogle spil med og få en ordentlig pris :-) selvfølgelig hvis du svømmer i penge så gi los og køb en ps4 ...

torsdag, 11. januar 2018, 09:33

V: Fx8230 , asus MB , 16gb ram

well så en gut der lige har solg samme cpu til en plov og et mindre mobo til 250 og ram til 300 så en 900-1000 kr burde kunnelade sig gi sig :-) har en kammerat der står og mangler så skulle bare have en base line ide om prisen :-)

torsdag, 11. januar 2018, 01:16

Super det er egentlig mere end forventet ;-)

onsdag, 10. januar 2018, 19:50

hey folkens ville lige høre hvad jeg kan tillade mig at tage for min gamle cpu bundbræt og ram . min egen tanke er 1200 ish ? men vil lige høre hvad folk tænker der er tale om Fx 8320 ikke oc ASUS M5A97 EVO 2.0 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz (ddr3) 8 gb 1600 ddr 3 Vh dwmc

søndag, 7. januar 2018, 17:23

I7 PC med masser af lagerplads

prøv evt at smide den på dba. der er ikke meget salg i 2xxx serien af cpuer med mindre det er de store modeller :-) hvis du smider den på dba til 1850 så har du lidt at forhandle med :-)

onsdag, 3. januar 2018, 23:52

Justering af kabinet blæser?

http://discussions.virtualdr.com/showthr…rom-motherboard her er en der har samme problem :-) man plejer at kunne rode med fan profiles i bios men ellers som der står i den tråd jeg linkede er der software som følger med motherboardet som burde kunne klare det :-) og welkommen til tweak :-) /DWMC

torsdag, 21. december 2017, 15:59

Samme spil på flere computere

ved de har en special ordning med de koreanske spille cafeer kan være de har noget lignende til institutioner: -)

onsdag, 20. december 2017, 16:58

USB C på nyt bundkort, hvad bruger man det til

usb c standarten kna jo trække skærme og den slags uden at skulle have ekstern strøm til skærmen. så det er absolut ike at kimse af de t der usb c :-)

fredag, 15. december 2017, 22:45

Ny laptop til studiebrug

du vil absolut få mere for pengene hvis du køber brugt i den prisklasse :-) så det er bare at holde øje med brugt markedet på de forskellige salgs sider :-)

lørdag, 9. december 2017, 20:46

Bottlenecking

kors den calculator er da temmelig upræcist ang ældre hw XD prøvede lige et par setups og det var helt i hegnet XD

onsdag, 29. november 2017, 00:06

PS3 nyhed..... Fantastisk

oh jeg er stadig på ps3 maskinen billige spil og gaming uden lootboxes XD

tirsdag, 28. november 2017, 23:11

Opgradering af min pc ... (Graffikort)

fedt du fik det til at virke i det mindste :-)

mandag, 27. november 2017, 20:35

Bedre batteri til refurbished Lenovo Thinkpad W500

man kan få et nyt relativt billigt min ven :-) https://www.batterilageret.dk/shop/lenov…kpad-3011p.html

lørdag, 25. november 2017, 18:09

Cyber Monday 27 november, slår den Black Friday

helt enig bf rabatterne var ikke de vilde i danmark generelt ikke specielt vilde. fik dog en mus til hver af ingerne itl 150 kr med en normal pris på 400-500 kr :-) så lidt billige jule gaver kunne man da købe :-)

fredag, 24. november 2017, 18:48

Black Friday - hvad købte i

to af dem her itl ungerne til jul og musemåtter til dem også :-) https://www.proshop.dk/Mus/ROCCAT-KOVA-2…er-Sort/2556344

fredag, 24. november 2017, 15:22

bærebare computere

https://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-X555QG-DM013T/2569761 også et ganske godt bud :_) her til BF

tirsdag, 21. november 2017, 12:45

Hvilken Mus har i ?

g502 og før det en g500 og før det en g700 jeg er lidt en logitech fan ;-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.