Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 35.

tirsdag, 6. august 2013, 09:39

Forfatter: Sunderland

min baggrund på tlf zoomer

Hej er i vildrede over noget og håber nogen kan hjælpe, først undskyld hvis jeg har lagt det i forkert forum Men har et billed jeg har taget med min android tlf (galaxy nexus) som jeg vil ha som baggrund men synes godt nok det er besværligt fordi man skal bevæge sådan en sjover som skal gøre det bliver tilpasset, men når jeg strækker så den ikke kan komme længere bliver billed stadig for stort på min skærm, hvad kan jeg gøre? og kan jeg ikke låse skærmen så man ikke kan bladre på forsiden? håber...

onsdag, 26. oktober 2011, 15:32

headset+ps3+fifa12

hej min ps3 har fundet headset vh-300 igennem bluetooth, men nogle af der ved hvordan man får det til at virke i fifa12 ved ikke om man forbinde det i spillet også eller hvad jeg gør då jeg kan bruge det?

onsdag, 26. oktober 2011, 12:23

SV: SV: billed

jeg fandt den faktisk men desværre bliver den ikke så gennemsigtigt som jeg havde håbet på, men tak for hjælpen i hvertfald :-)

onsdag, 26. oktober 2011, 11:58

billed

Hej har lige et spørgsmål ang nogen kender til programmet inkscape og om det er muligt at lave øøhhm hvad hedder det fade in billed altså hvor du tager 2 billeder og sætter sammen hvor det ene bliver sådan lidt utydeligt hvor man kan se det andet i bagrunden stadig håber i forstår hvad jeg mener tak

fredag, 7. maj 2010, 02:03

Jailbreak

Hej hvis nogle har problemer med deres iphone pga de ved en fejl fik den opdateret til 3.1.3 som mig selv, har jeg fået et program som rent faktisk kan jailbreake den den igen Det virkede for mig og jeg havde kæmpet i 2 mdr med at finde noget der kunne jailbreake version 3.1.3, og endelig fik jeg et som virkede Skriv hvis du vil ha hjælp:-)

fredag, 30. april 2010, 15:03

sommeropera på valdemar slot

Nogle interesseret i 4 stks billetter den 8 aug. normal pris 1136 kom med et bud hvad du vil give Ps de er vundet i en radio konkurence pps valdemar slot ligger i svenborg på fyn

torsdag, 8. april 2010, 16:43

Iphone

I skal ha stor ros for hurtige svar¨¨ Bubbi du skrev jeg skulle prøve sn0wbreeze men har ikke prøve at jailbreake med den slags før Jeg downloader og hvad gør jeg så skridt for skridt, hvis du er så venlig at skrive tak :-)

torsdag, 8. april 2010, 15:10

Iphone

den kan ikke den skriver det samme uanset hvad jeg gør grrr :-( den skriver dfen ikke installere build eller noget i den stil

torsdag, 8. april 2010, 14:10

Iphone

Man kan vel i realiteten heller ikke lave firmware 3.1.3 om til 3.1.2 bre lige såen? Har prøvet gendanne uden at vælge 3.1.2 firmware men den laver det sammen igen

torsdag, 8. april 2010, 14:09

Iphone

Den synes jeg ikke jeg kan finde nogen steder :-(

torsdag, 8. april 2010, 12:52

Iphone

Når jeg prøver det skriver den bare jeg kan ikke installere build på denne enhed og kan se jeg har 3.1.3 version, men vil jeg ikke ha :-(

onsdag, 7. april 2010, 17:10

Iphone

Hej brugere'' ved ikke om jeg har skrevet det rigtige sted men drejer sig om jailbreak på en iphone16 gb 3gs Den var jailbreaket med programmet blackra1n, men da jeg skulle overføre en mp3 så skrev itunes jeg skulle opdatere, det skrev jeg nej til og straks gik den igang med at opdatere Det kunne den så ikke det eneste jeg kunne gøre var at gendanne så tlf blev tom nu kommer mit spørgsmål, når jeg prøver jailbreake den igen som jeg gjorde sidst så skriver den at jeg skal gendanne iphone Hvad kan...

mandag, 1. februar 2010, 17:04

SV: SV: Nintendo dsi

Er det noget du er sikker på eller ved eller noget for nu tog jeg chancen og købte den men synes ikke den læser det, måske der er nogle indstillinger?

søndag, 31. januar 2010, 17:00

Nintendo dsi

Hej Nogle der ved om de spil man bruger i sin ds altså spil der er hentet om de også passer i en dsi den nye med camera i ved de der r4 kort

onsdag, 27. januar 2010, 16:47

siden passer ikke

Hej igen tweak Håber på lidt hjælp' Har lavet en hjemmeside http://bkfremsupport.wep.dk men nu har jeg lige testet det lidt og prøver man på en 12.1 tomme skærm så passer den ikkke til det vil sige man skal scrolle ned nogen steder hvor man ikke skal hvis det er en 17 eller 19 tommer skærm kan man gøre noget så siden passer ind uanset hvad slags skærm der bliver brugt??¨ Tak

mandag, 25. januar 2010, 20:30

Hjemmeside upload

Hvordan gør man lige det, er lige ny på det område der kan man så også sende en link over msn feks så de kan se den, den vej??

mandag, 25. januar 2010, 20:11

Hjemmeside upload

Jo men det er fordi jeg laver en side for en fanklub og de har webhotel og det der høre til, skal bare ha lavet sådan så de kan se den inden den får den rigtige adresse, hvis du forstår

mandag, 25. januar 2010, 19:50

Hjemmeside upload

Hej tweak brugere :-) Har et lille problem som lyder således Laver tit hjemmesider i dreamweaver hvor jeg så har lånt min søsters ftp (hun har telia) til at uploade filer så siden kunne ses på nettet med følgende adr http://w1.463.telia.com/~u46308880/ dvs for at skære det mere ud laver siden lægger html filerne i en mappe feks index.html osv og så logger jeg ind på min søsters ftp via total commander med et brugernavn og kopiere så index.html over på den ftp server og så kan siden ses men nu ha...

fredag, 25. september 2009, 23:39

ftp

Nu har jeg fået oprettet mig derinde og kigget rundt og udmiddelbart ser det overskueligt ud, mit sidste problem er så ..pt har jeg mine filer (index.html) og de andre sider på hjemmesiden i en mappe for sig, hvad skal jeg gøre så de feks kan blive vist på det domæne jeg har, mener de skal vel ligges ind på ftp serveren eller hvad..... ja undskyld lige på det punkt er jeg nok meget dum

fredag, 25. september 2009, 22:54

ftp

Kanont, jeg siger rigtig mange tak for hjælpen :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.