Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 519.

tirsdag, 20. juli 2010, 11:54

Forfatter: T-max

Hjælp til at bygge en renderingsmaskine!

Hej Mikael .. hate to say i told you so Jeg kan ikke se nogen grund til at du skulle gå Micro ATX vejen, med mindre du har et direkte ønske om at få en mindre PC (her snakker vi fysisk størrels). Jeg ville gå efter dette bundkort http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=670258 og vælge et ATX kabinet. ATX er generelt = mere stabilitet, og flere features. Når du skal have den samlet, er du velkommen til at komme forbi til en kop kaffe i karise, så skal jeg nok finde muggerten frem, den kl...

tirsdag, 31. marts 2009, 11:49

OC i7 bundkort

Nu skal du lige huske at ikke alle boards er lige velegnede for nybegyndere, specielt DFI, laver bioser som stiller store krav til brugeren for at kunne opnå de bedste resultater, du får typisk i en DFI bios lov til at stille på stort set ALT, og det er de færreste bruger som reelt, kan administrere alle disse muligheder. mine erfaringer med DFI er helt klart et ultimativt tweaker board. Asus og Gigabyte gå lidt i samme legue, med at være gode oc produkter i deres highend klasser men er lidt mer...

tirsdag, 11. november 2008, 15:58

Eliten slår til internationalt

Nej du skal da endelig ikke stoppe den her tråd nu er det enedeligt blevet sjovt at læse Det er sjovt som Overclockere agerer i fora, de er et unikt folk, de fleste overclockere lider af storhedsvanvid i mere eller mindre udstrækning, og alle overclockere HADER når andre overclockere gør det bedre end dem, og værst hvis de er fra samme land som dem ! Jeg taler af erfaring jeg har selv været der, følt mig som en fandens karl, set tilbage på det og grint lidt af mig selv, Jacob H har været der, Mb...

onsdag, 2. juli 2008, 19:39

s: 9800GTX + vandkøleblok EK - FC9800 GTX

Kortet er let overclocket fra fabrikken (685 mhz) Kortet har monteret en EK - FC9800 GTX SLI - Acetal vandkøleblok på nuværende tidspunkt. Kortet er i dag flashet med en bios der kører med hastighederne: core: 800mhz (kan benches ved 850mhz) Shader: 1950mhz Ram: 2400 mhz Disse hastigheder kører kortet til dagligt 100 % stabilt og kan game 24/7. vandkølesystemet er et passivt vandsystem med en vandtemperatur på 40C når det er varmt, så et alm. vandsetup kan sagtens opnå disse resultater. kortet k...

onsdag, 16. april 2008, 10:27

S/B: diverse (vand)køling

Ah feck jeg får et 9800gtx med posten så jeg dropper sku nok det gamle 8800gtx så jeg trækker mit bud.

tirsdag, 15. april 2008, 22:56

325,- pp. for det køle hovede

tirsdag, 15. april 2008, 19:50

kan du lave en opsummering over budene, jeg har mistet overblikket over hvad folk bydder på. er de 699,- og hb0 på 300,- for EK kølehovedet ? eller er det kabinettet ?

tirsdag, 15. april 2008, 14:08

Det er trods alt et kølehoved til et uddøende grafikkort, så den pris som det kostede da kortet udkom er imo, ikke realistisk. Hvad siger du til 275,- pp. så ?

mandag, 14. april 2008, 15:16

Har du solgt "EK 8800GTX nickel plated" ellers er jeg frisk på at bydde 250,- pp. for det

torsdag, 28. februar 2008, 15:25

max cpu temp på c2d g0?

Det er rigtigt nok den kan godt køre ved 90 C. Jeg havde mn c2d e6600 océd til 3,8ghz til 24/7 brug og der lå den på ca 80C load, og hvis den fik lov at stå et og prime et stykke tid sneg den sig op på 90c selv med vandkøling, hvorefter computeren bare slukker når kernens indre termsikring slukker cpuén, men ellers kørte den stabilt nok de referede temperature er de registrede temperature i bundkortets temp probe, og kan svinge fra bundkort til bundkort, så man kan aldrig helt regne med dem, men...

tirsdag, 19. februar 2008, 15:46

Så fik jeg mit seneste mod færdig, hvad siger i til det

Hej igen Jeg kan se at der har været lidt aktivitet siden jeg sidst kiggede forbi Jeg er godt klar over at det ikke er det vildt fancy mod som man kan finde på mange af ekstrem siderne, som indefatter noget med nogle jetjagere, en faldskærm, monteret af dybtvandssvejsere, i et lydtomt rum.. eller sagt med andre ord det er et mod af et helt almindeligt kabinet, der med lidt velvalgte kombonenter, og med lidt basale kundskaber kan gå hen og blive et ret lækkert produkt. Det var en ide til jer deru...

torsdag, 20. september 2007, 08:33

S: Intel Core 2 Duo Maskine, [G0 Revision] - E6750, P35, 8800 GTX & Vandkøling

nu noterede jeg mig at, du på dine billeder ikke har EK blokken monteret på dit GFX, kunne dette betyde at du evt. ville være intresseret i at sælge den EK blok selvstændigt. I såfald er jeg intresseret

tirsdag, 18. september 2007, 11:03

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| ser nice nok ud T-max, men sikker på du ik har for meget fritid til at mod din comp med? Det er rent faktisk det lid paradoksale i det men en passion er der altid plads til så her i ferien splittede jeg min gamle stacker ad og rebuildede mit nye mod

tirsdag, 18. september 2007, 10:54

Og her kommer de sidste Sort bundkort, kabinet er lakeret i mat sort indvendigt, pumpe psu, ram, gfx, lydkort alt i sorte PCB

tirsdag, 18. september 2007, 10:54

jeps her er nogle flere Alt er holdt i Sort / crom og blåt lys desværre har jeg ikke fået fat i en vandblok ti lmit 8800GTX endnu

tirsdag, 18. september 2007, 10:44

Jeg håber i kan leve med at det er taget på mobilos

tirsdag, 28. august 2007, 08:45

S : Chieftec big med Vandkøling

vil du være intresseret i at sælge i løsdele ? Den EK blok til GFX, HVilket GFX passer den til.

tirsdag, 24. juli 2007, 10:01

S : (Update)Vandkøling

det er pp

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.